صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۴

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۴

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱

بیت کوین یا Bitcoin (BTC) یک ارز دیجیتال است که بدون اینکه توسط یک مرجع مرکزی کنترل شود، به‌عنوان روشی برای پرداخت استفاده می‌شود و برخی نیز از آن به‌عنوان وسیله‌ای برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کنند. اگر به دنبال ذخیره و خرید و فروش بیت کوین هستید، مهم است که بهترین کیف پول ارز دیجیتال بیت کوین را انتخاب کنید تا رمز ارز خود را در آن نگهداری کنید. کیف پول‌های بیت کوین بسیار متنوع هستند و برخی از آن‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال ۲۰۲۴ آشنا شوید.

کیف پول و بیت کوین

بهترین کیف پول بیت کوین از نظر امنیت: Trezor Model T

ترزور مانند لجر (Ledger) نامی مترادف با کیف پول سرد برای ارز دیجیتال محسوب می‌شود. همه کیف پول های سخت افزاری، کیف پول غیر امانی محسوب می‌شوند و امنیت بالایی دارند. مدل T دومین نسل از کیف پول‌های سخت‌افزاری است که ترزور طراحی و تولید کرده است. این کیف پول بسیار شبیه به لجر است اما به کاربر این امکان را می‌دهد که به‌صورت مستقیم به صرافی‌های شخص ثالث مانند Changelly و CoinSwitch در رابط وبسایت خود دسترسی پیدا کند.مدل T کیف پول ترزور دارای یک صفحه‌نمایش لمسی است که باعث می‌شود استفاده از آن نسبت به استفاده از مدل‌های قبلی برای افراد
مبتدی آسان‌تر باشد. از سوی دیگر، این کیف پول دارای اسلات کارت MicroSD است که به شما اجازه می‌دهد از کارت‌های MicroSD برای ایجاد رمز یا پین (PIN) جهت محافظت بیشتر از دستگاه در برابر حملات استفاده کنید.
مانند کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) کیف پول ترزور مدل T با کابل USB Type-C ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد که دستگاه را به لپ‌تاپ یا موبایل خود متصل کنید. در حال حاضر، این کیف پول از بیش از ۱۴۰۰ رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند. برخی افراد بر این باورند که ترزور مدل T از کیف پول لجر نانو ایکس امن‌تر است، زیرا لجر نانو ایکس از قابلیت اتصال با بلوتوث برخوردار است؛ هر چند این قابلیت اختیاری است.

  مزایای Trezor Model T  معایب Trezor Model T
رابط کاربری مبتنی بر وب همراه با صرافی‌های تعبیه‌شده در آنقیمت بالاتر نسبت به سایر کیف پول‌ها
پشتیبانی از بیش از ۱۴۰۰ رمز ارزصفحه‌نمایش لمسی کوچک برای تایپ کردن
نرم‌افزار متن‌باز (Open-Source)گیج‌کننده بودن در اولین استفاده

بهترین کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین: Ledger Nano X

لجر نانو ایکس، نسل دوم کیف پول های سخت افزاری شرکت فرانسوی لجر است. اولین محصول این شرکت، لجر نانو اس (Ledger Nano S)، یکی از اولین کیف پول‌های رمز ارز محسوب می‌شد که تا سال‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود. لجر نانو ایکس نیز یکی دیگر از کیف پول‌های محبوب این شرکت است که مشابه یک درایو USB است و از طریق USB یا بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌گردد. این بدین معنی است که شما می‌توانید کیف پول را بدون نیاز به کامپیوتر، به دستگاه اندرویدی یا iOS متصل کنید.
کیف پول لجر نانو ایکس از بیش از ۵۰۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و این فهرست هر ساله گسترش می‌یابد. در حالی که لجر نانو ایکس یک کیف پول سخت‌افزاری محسوب می‌شود، تیم لجر به‌منظور فراهم کردن رابط کاربری برای همه دارایی‌های شما، نرم‌افزاری به نام Ledger Live را توسعه داده است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد که کیف پول‌های جدیدی را برای ارزهای دیجیتال مختلف در رابط کاربری اضافه کنید و پورتفولیوی رمز ارز خود را به‌راحتی مدیریت کنید.
کیف پول‌های سخت‌افزاری لجر محبوب‌ترین کیف پول‌های رمز ارز بوده و هستند. این کیف پول همچنین با یک کابل تبدیل USB-C به USB-A ارائه می‌شود. بنابراین، به‌جای اتصال با بلوتوث می‌توانید با استفاده از این کابل، دستگاه را به کامپیوتر یا موبایل متصل کنید.

مزایای Ledger Nano Xمعایب Ledger Nano X
رابط کاربری آسان Ledger Liveداشتن پتانسیل حمله سایبری به دلیل قابلیت اتصال با بلوتوث
پشتیبانی از ۱۰۰ اپلیکیشنکامل نبودن قابلیت اتصال با بلوتوث
نرم‌افزار متن‌باز با مزایای اضافی پشتیبانی از مصرف‌کننده

بهترین کیف پول BTC برای افراد مبتدی: Exodus

اگر به دنبال راحت‌ترین روش ایجاد کیف پول بیت کوین هستید، انتخاب اکسودوس می‌تواند تصمیم مناسبی برای شما باشد. کیف پول اکسودوس یک کیف پول موبایل و دسکتاپ با رابط کاربری بسیار ساده و صرافی تعبیه‌شده در آن است. یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های این کیف پول، قابلیت مبادله میان تعداد فزاینده‌ای از رمز ارزهاست. اکسودوس در حال حاضر امکان مبادله میان بیش از ۲۷۷ ارز دیجیتال مختلف را فراهم کرده است.
از آنجایی که این کیف پول رابط کاربری ساده‌ای دارد می‌تواند برای افراد تازه‌کار در دنیای ارز دیجیتال که به‌تازگی با آموزش خرید بیت کوین آشنا شده‌اند و قصد خرید بیت کوین را دارند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر این، پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارد که این ویژگی به‌ویژه برای افراد مبتدی بسیار ضروری است. با این حال، افراد حرفه‌ای در دنیای ارز دیجیتال، این کیف پول را فاقد برخی ویژگی‌های ضروری می‌دانند. برای مثال، اکسودوس یک کیف پول متن‌باز نیست که این ویژگی بر خلاف اصول بیت کوین و بلاک‌چین است و به دلیل باز نبودن منبع کدهای آن می‌تواند برخی نگرانی‌های امنیتی را به همراه داشته باشد.
در عوض، کاربران برای تضمین عدم وجود حفره‌های امنیتی در کیف پول باید به تیم اکسودوس اعتماد کنند. از سوی دیگر، اکسودوس دارای این قابلیت است که برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، بتوانید کارمزدها را به‌صورت سفارشی تنظیم کنید. علاوه بر این، گزینه تنظیم خودکار کارمزد می‌تواند تضمین‌کننده سرعت بالای تکمیل تراکنش‌ها با استفاده از این کیف پول باشد.

مزایای Exodusمعایب Exodus
تنوع بسیار زیاد ارزهای دیجیتالنرم‌افزار متن‌بسته (Closed-Source)
صرافی تعبیه‌شده در کیف پولپشتیبانی نکردن از تبدیل ارز دیجیتال به ارز فیات
پشتیبانی خوب از مشتریانفاقد احراز هویت دو عاملی (۲FA)
فرایند راه‌اندازی آسان

بهترین کیف پول برای کاربران حرفه‌ای بیت کوین: Electrum

اگر به دنبال ساخت کیف پول بیت کوین به‌صورت حرفه‌ای هستید، الکتروم می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. کیف پول الکتروم یکی از کیف پول‌های اصلی بیت کوین است که از سال ۲۰۱۱ و دو سال پس از شروع به کار بیت کوین وجود داشته است و از آن زمان نیز تغییر چندانی را تجربه نکرده است. در حالی که این کیف پول از نظر رابط کاربری و تعهد به بیت کوین تنها بخش‌های ضروری و بنیادی را پوشش می‌دهد، در عملکرد اصلی خود فوق‌العاده است.
از سوی دیگر، این این کیف پول با توجه به قابلیت‌های پیچیده‌ای که دارد برای کاربران حرفه‌ای مناسب‌تر است. الکتروم متن‌باز است و به افراد اجازه می‌دهد که کارمزدهای تراکنش را سفارشی‌سازی کنند و همچنین، در هنگام نصب کیف پول بیت کوین، میان آدرس‌های بیت کوین Legacy و SegWit گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.
علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند در این کیف پول، سطح امنیتی دلخواه خود را انتخاب کنند. برای مثال، شما می‌توانید کیف پول با احراز هویت دو عاملی یا کیف پول چندامضایی را ایجاد کنید. همچنین، می‌توانید عبارت بازیابی (Seed Phrase) را با کلمات سفارشی طولانی کنید. الکتروم برای علاقه‌مندان به خرید و فروش بیت کوین که می‌خواهند از ویژگی‌های امنیتی و قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته بهره‌مند شوند گزینه مناسبی است.

مزایای Electrumمعایب Electrum
قابلیت سفارشی‌سازی کارمزدرابط کاربری بسیار ساده
سطح امنیتی بالاتر نسبت به بیشتر کیف پول‌های نرم‌افزاریکار کردن تنها برای بیت کوین
امکان ایجاد کانال‌های پرداخت شبکه لایتنینگ (Lightning Network)عدم پشتیبانی رسمی از مشتری

بهترین کیف پول بیت کوین برای کاربران موبایل: Mycelium

مایسلیوم یک کیف پول متن‌باز است که تنها برای موبایل طراحی شده است. این کیف پول در حال حاضر از بیت کوین، اتریوم (ETH) و توکن‌های ERC-20 پشتیبانی می‌کند. مایسلیوم از برخی جهات کاملا شبیه به کیف پول الکتروم است اما تفاوت‌هایی نیز با آن دارد. برای مثال، این کیف پول تنها برای موبایل طراحی شده است، رابط کاربری آن جدیدتر است و همچنین، در آن یک صرافی تعبیه شده است.
مایسلیوم مانند الکتروم یکی از کیف پول‌های قدیمی ارز دیجیتال است که می‌توانید در آن کارمزد را به‌صورت سفارشی تنظیم کنید و همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که تا چه مدت منتظر تکمیل تراکنش می‌مانید. علاوه بر این، این کیف پول از برخی ویژگی‌های جذاب برخوردار است که از میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری اشاره کرد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد که پس از خرید بیت کوین، دارایی‌های دیجیتال خود را در یک دستگاه آفلاین ذخیره و در عین حال، از رابط کاربری مایسلیوم برای مشاهده دارایی‌های خود استفاده کنند.

مزایای Myceliumمعایب Mycelium
قابلیت سفارشی‌سازی کارمزد تراکنشطراحی‌شده تنها برای موبایل
امکان استفاده از کیف پول سخت‌افزاریگیج‌کننده بودن برای اولین استفاده
نرم‌افزار متن‌بازپشتیبانی ضعیف از مشتریان
خرید بیت کوین

بهترین کیف پول BTC برای دسکتاپ: Guarda

گواردا یکی دیگر از گزینه‌های کیف پول بیت کوین و یک کیف پول چندپلتفرمی است که به‌عنوان یک راه‌حل مدرن برای مدیریت ارزهای دیجیتال عمل می‌کند. کیف پول گواردا با ارائه اپلیکیشن دسکتاپ، کیف پول مبتنی بر وب، افزونه مرورگر و اپلیکیشن موبایل، مدیریت دارایی‌های دیجیتال را آسان می‌سازد.
این کیف پول که در سال ۲۰۱۷ توسط Guardarian OU شروع به کار کرد از بیش از ۵۰ بلاک‌چین و ۴۰۰ هزار رمز ارز پشتیبانی می‌کند و امکان خرید درون‌برنامه‌ای رمز ارز، استیکینگ (Staking) و قرض گرفتن ارزهای دیجیتال را فراهم می‌سازد. کیف پول گواردا برای سرمایه‌گذارانی که در نصب کیف پول بیت کوین به امنیت و رابط کاربری کاربرپسند اهمیت زیادی می‌دهند نیز مناسب است.

مزایای Guardaمعایب Guarda
چندپلتفرمی بودنکارمزد بالای خرید درون‌برنامه‌ای رمز ارز
امنیت فوق‌العادهپشتیبانی از بیش از ۴۰۰ هزار دارایی دیجیتال

در پایان، دارایی‌های دیجیتال لازم است در کیف پول‌های دیجیتال ذخیره شوند. این کیف پول‌ها باید امکان مبادلات امن، سریع و آسان ارزهای دیجیتال را فراهم کنند و بنابراین، انتخاب گزینه مناسب از میان آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر قصد خرید بیت کوین و انتقال آن به کیف پول را دارید لازم است بدانید که خوشبختانه کیف پول‌های بسیار زیادی از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله با چند مورد از انواع کیف پول بیت کوین آشنا شدید که بسته به نیازها و شرایط خود می‌توانید اولین کیف پول بیت کوین خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.