صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left آموزش خرید تتر در ایران به صورت گام به گام

آموزش خرید تتر در ایران به صورت گام به گام

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

اگر علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال هستید و در عین حال، می‌خواهید از نوسانات در این بازار اجتناب کنید خرید تتر (Tether) می‌تواند یک ایده مناسب برای شما باشد. تتر (USDT) از نظر ارزش بازار، بزرگترین استیبل کوین (Stablecoin) با پشتوانه ارز فیات در جهان است که ارزش هر واحد آن معادل یک دلار آمریکاست. بنابراین، تتر یک ارز دیجیتال است که می‌تواند برای حفظ سرمایه گزینه مناسبی باشد. اگر قصد خرید این ارز دیجیتال را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با آموزش خرید تتر در ایران آشنا شوید.

۱ انتخاب بهترین کیف پول تتر

برای خرید تتر و انتقال به کیف پول در ابتدا لازم است بهترین کیف پول تتر را انتخاب کنید. اگرچه USDT ارزشی برابر با دلار آمریکا دارد، یک پول دیجیتال محسوب می‌شود و لازم است آن را در یک کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری ذخیره کنید. به‌طور کلی، ویژگی‌های اساسی کیف پول USDT به شما اجازه ذخیره، دریافت و ارسال تتر را می‌دهند. در این میان، برخی از کیف پول‌های تتر دارای امکانات بیشتری هستند و می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند.

بنابراین، قبل از اینکه با آموزش خرید تتر در ایران آشنا شویم، مهم است کیف پول مناسب خود را انتخاب کنید و سپس با مراحلی که در ادامه مطرح می‌کنیم تتر بخرید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید. برخی از بهترین گزینه‌ها عبارت‌اند از:

  • تتر ولت (Tether Wallet): تتر ولت کیف پول رسمی USDT به شمار می‌رود که یک کیف پول موبایلی است و نه‌تنها نصب آن هزینه‌ای ندارد، بلکه روش کار با آن نیز بسیار ساده است. بنابراین، این کیف پول به‌ویژه برای افراد مبتدی گزینه مناسبی است. علاوه بر این، دارای ویژگی احراز هویت دومرحله‌ای است و به دلیل همین ویژگی می‌تواند یک کیف پول امن محسوب شود.
  • بایننس ولت (Binance Wallet): بایننس یک کیف پول مبتنی بر وب و یک کیف پول موبایلی را توسعه داده است. بایننس ولت یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین کیف پول‌هاست و این ممکن است بیشتر به این دلیل باشد که این کیف پول از همه انواع تتر پشتیبانی می‌کند. این کیف پول نیز از ویژگی احراز هویت دومرحله‌ای برخوردار است.
  • لجر نانو ایکس (Ledger Nano X): لجر کیف پولی است که از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها تتر است. این کیف پول یک کیف پول سخت‌افزاری است که وقتی از آن استفاده نمی‌کنید از رمز ارزهای شما به‌صورت آفلاین نگهداری می‌کند. این کیف پول بسیار امن است اما لازم است آن را خریداری کنید.
  • تراست ولت (Trust Wallet): تراست ولت یک کیف پول نرم‌افزاری است که تجربه‌ای همه‌جانبه از کار با ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال از جمله تتر و توکن‌های NFT را به‌صورت امن ذخیره و مبادله کنند.

به‌طور کلی یک موضوع مهم در مورد نحوه خرید تتر و انتخاب بهترین کیف پول این است که به ویژگی‌هایی مثل امنیت، سهولت در استفاده، به‌روزرسانی و توسعه مداوم ویژگی‌های کیف پول و پشتیبانی از مشتریان توجه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با مراحل آموزش خرید تتر در ایران به‌صورت تصویری و گام به گام آشنا شویم.

۲ ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در تهران پیمنت

پس از اینکه کیف پول مناسب برای ذخیره تتر را انتخاب کردید، می‌توانید برای خرید این رمز ارز اقدام کنید. برای خرید تتر به وبسایت تهران پیمنت مراجعه کنید و با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در بالای صفحه به قسمت ایجاد حساب کاربری بروید. در این قسمت با وارد کردن نام و نام خانوادگی، آدرس و رمز عبور خود یک ایمیل فعال‌سازی را دریافت می‌کنید. با کلیک بر روی لینکی که در این ایمیل برای شما فرستاده شده است، حساب کاربری شما در وبسایت تهران پیمنت ایجاد می‌شود.

آموزش خرید ارز دیجیتال تتر - خرید تتر در ایران - نحوه خرید تتر

آموزش خرید تتر در ایران

۳ نحوه ثبت سفارش خرید تتر

در این مرحله از آموزش خرید تتر و پس از ایجاد حساب کاربری در تهران پیمنت، با کلیک بر روی دکمه ثبت سفارش و سپس رمز ارزها، فهرستی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار داده می‌شود.

تتر خرید - آموزش خرید و فروش تتر - خرید ارز تتر

آموزش خرید ارز دیجیتال تتر

با انتخاب تتر، گزینه‌های خرید تتر و فروش تتر ظاهر می‌شوند. پس از اینکه گزینه خرید را انتخاب کردید می‌توانید با کلیک روی دکمه مرحله بعدی به صفحه بعد هدایت شوید. لازم به ذکر است که اگرچه در تصویر، خرید ترون (TRX) انتخاب شده است، مراحل خرید ارزهای دیجیتال از طریق وبسایت تهران پیمنت کاملا یکسان است. بنابراین، نحوه خرید و فروش تتر تفاوتی با مراحل خرید و فروش ترون ندارد.

نحوه خرید تتر با ریال- نحوه خرید و فروش تتر - نحوه ی خرید تتر

آموزش خرید و فروش تتر در ایران

در این مرحله از آموزش خرید تتر، می‌توانید با وارد کردن مبلغ رمز ارز از معادل ریالی آن آگاه شوید. به یاد داشته باشید که مبلغ قابل‌پرداخت ریالی در قسمت محاسبه‌گر، مبلغ نهایی خرید تتر با ریال است و هیچ کارمزدی به آن تعلق نمی‌گیرد.

همچنین، لازم است در قسمت اطلاعات سفارش، آدرس کیف پول تتر خود را وارد کنید تا پس از خرید رمز ارز، تتر به کیف پول شما منتقل شود. حتما در این بخش دقت زیادی داشته باشید و از صحت آدرس کیف پول خود مطمئن شوید. سپس، با قبول قوانین و مقررات تهران پیمنت و انتخاب گزینه مرحله بعدی به صفحه بعد هدایت می‌شوید.

آموزش خرید ارز دیجیتال تتر- تتر خرید - خرید تتر در ایران

آموزش خرید و فروش تتر

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید در این صفحه اطلاعات سفارش و همچنین، صورتحساب سفارش در اختیار شما قرار داده می‌شود. سپس، می‌توانید یکی از دو روش استفاده از موجودی کیف پول یا افزایش موجودی کیف پول را برای پرداخت هزینه خرید تتر انتخاب کنید.

منظور از کیف پول در اینجا، کیف پول وبسایت تهران پیمنت است. اگر کیف پول تهران پیمنت خود را از قبل شارژ کرده باشید و موجودی کافی در آن داشته باشید می‌توانید با استفاده از موجودی آن، تتر بخرید اما اگر موجودی آن کافی نیست، افزایش موجودی کیف پول را انتخاب و به مرحله بعدی بروید.

خرید ارز تتر - نحوه خرید تتر از صرافی ایرانی - خرید تتر در ایران

نحوه خرید و فروش تتر

در این مرحله از آموزش خرید تتر در ایران، صفحه قوانین و مقررات تهران پیمنت برای خرید رمز ارز نشان داده می‌شود که ضروری است آن را به‌دقت مطالعه کنید. سپس، در صورت موافقت با این قوانین و مقررات می‌توانید مراحل خرید تتر را ادامه دهید.

نحوه خرید تتر با ریال - نحوه ی خرید تتر - تتر خرید

آموزش خرید ارز تتر در ایران

پس از پرداخت هزینه خرید تتر لازم است برای احراز هویت اقدام کنید تا سفارش شما لغو نشود. برای این کار ۲۴ ساعت فرصت دارید. با انتخاب مرحله بعدی به صفحه احراز هویت هدایت می‌شوید.

آموزش خرید و فروش تتر - اموزش خرید تتر از صرافی ایرانی - اموزش خرید ارز دیجیتال تتر

نحوه خرید تتر و انتقال به کیف پول

۴ احراز هویت برای خرید ارز تتر

به‌منظور خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال از تهران پیمنت لازم است احراز هویت را در وبسایت این مجموعه انجام دهید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید به دلیل انجام ندادن احراز هویت، خرید تتر نهایی نشده است و برای انتقال رمز ارز به کیف پول خود مهم است که این مرحله را نیز انجام دهید. به این منظور اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، نوع کاربری، آدرس ایمیل و همچنین، اطلاعات بانکی مانند شماره شبا و شماره کارت خود را وارد قسمت‌های مربوطه کنید.

پس از وارد کردن اطلاعات لازم، در مرحله بعدی نحوه خرید تتر با ریال، نیاز به بارگذاری تصویر احراز هویت دارید. برای این کار، کارت بانکی خود را در یک دست و کارت ملی خود را در دست دیگر بگیرید و سپس، یک عکس از خودتان بیندازید. به یاد داشته باشید که کارت بانکی باید همان کارتی باشد که مشخصات آن را در پنل کاربری وارد کرده‌اید. علاوه بر این، به واضح بودن اطلاعات روی کارت‌ها توجه داشته باشید.

تتر خرید - آموزش خرید و فروش تتر – آموزش نحوه خرید و فروش تتر

آموزش خرید ارز دیجیتال تتر در ایران

۵ پیگیری وضعیت سفارش خرید ارز دیجیتال تتر

در مرحله آخر از آموزش خرید تتر، لازم است بدانید که چگونه می‌توانید سفارش خرید رمز ارز را در وبسایت تهران پیمنت پیگیری کنید. ممکن است بخواهید بدانید که سفارش شما در چه مرحله‌ایست و چقدر طول می‌کشد تا ارز دیجیتال به کیف پول شما منتقل شود. برای این کار به قسمت سفارش‌ها در پنل کاربری خود بروید و بر روی سفارش مورد نظر کلیک کنید.

نحوه ی خرید تتر - خرید تتر در ایران - آموزش خرید و فروش تتر

آموزش خرید تتر با ریال

در این مرحله می‌توانید جزئیات سفارش و همچنین، زمان باقی‌مانده تا انجام آن را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که تهران پیمنت سفارش‌های خرید تتر و سایر ارزهای دیجیتال را در کمتر از ۱ ساعت انجام می‌دهد و سعی می‌کند خدمات خود را با سرعت و کیفیت مناسب ارائه دهد.

نحوه خرید تتر در ایران – آموزش خرید تتر در ایران - تتر خرید

نحوه خرید و فروش تتر

در نهایت، خرید تتر از وبسایت تهران پیمنت بسیار آسان و سریع است و حداکثر طی یک ساعت انجام می‌شود. بنابراین، اگر قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارید و هنوز آماده سرمایه‌گذاری بر رمز ارزهای پرنوسان را ندارید می‌توانید پس از آشنایی با آموزش خرید تتر در وبسایت تهران پیمنت، از طریق این مجموعه تتر خریداری کنید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید. علاوه بر این، می‌توانید از طریق وبسایت و کانال تلگرام تهران پیمنت از قیمت لحظه ای تتر و سایر ارزهای دیجیتال آگاه شوید و به این ترتیب، سرمایه‌گذاری دقیق‌تر و موفق‌تری در این بازار داشته باشید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.