صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left کارت‌ اعتباری و پی‌پال left دبیت کارت و کردیت کارت left کردیت کارت مجازی رایگان چیست؟

کردیت کارت مجازی رایگان چیست؟

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

بخش عمده‌ای از تراکنش‌های تریلیون دلاری در دنیا توسط دو شرکت مسترکارت و ویزاکارت انجام می‌پذیرد. این دو برند بزرگ دنیا برای تسهیل فرایند پرداخت‌های ارزی آنلاین، محصولات بسیار متنوعی را در انواع متفاوتی عرضه کرده‌اند که کردیت‌ کارت‌های فیزیکی و گیفت کارت‌های مجازی از جمله این محصولات هستند. خرید از سایت‌های خارجی مانند آمازون یا ثبت‌نام در آزمون‌های تافل و آیلتس نیاز به وارد کردن اطلاعات کردیت کارت دارد. به‌دلیل تحریم، ایرانیان می‌توانند از کردیت کارت‌های مجازی رایگان برای این منظور استفاده کنند. در ادامه مقاله با این نوع از کارت‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

معرفی کردیت کارت مجازی رایگان

کردیت کارت فیزیکی چیست؟

مستر کارت (Master Card) و ویزا کارت (Visa Card)، شرکت‌های بزرگی هستند که بستر پرداخت‌های ارزی را به کمک بانک‌ها فراهم می‌کنند. این کارت‌ها می توانند در انواع مختلفی مثل کردیت کارت‌ها (کارت‌های اعتباری)، دبیت کارت‌ها (کارت‌های نقدی) و پریپید کارت‌ها (کارت‌های پیش پرداخت) به‌صورت فیزیکی یا مجازی صادر شوند.

کردیت‌ کارت‌ فیزیکی، یک کارت پلاستیکی است که روی آن شماره ۱۶ رقمی کارت، CVV2، و تاریخ انقضای آن درج می‌شود. در پشت کارت یک نوار مغناطیسی تیره رنگ وجود دارد که حاوی برخی اطلاعات کارت می‌باشد و این کارت به یک حساب بانکی متصل است.

با داشتن کارت‌های فیزیکی این امکان را دارید که از دستگاه‌های خودپرداز، پول نقد (Cash) دریافت کنید یا به وسیله دستگاه‌های POS پرداخت انجام دهید. ماهیت کردیت‌کارت‌ها بدین صورت است که شما پرداخت‌های خود را به صورت نقدی انجام می‌دهید و به صورت اقساطی در پایان ماه یا در فواصل زمانی دیگر به بانک پرداخت می‌کنید. بنابراین کردیت کارت، عملاً نوعی وام است که در اختیار دارنده کارت قرار می‌گیرد تا در مقابل کارمزد مشخصی را از درآمدهای او کسر کند.

کردیت کارت مجازی چیست؟

در کارت‌های مجازی که نوع دیگری از کارت‌های ارزی هستند، بخش فیزیکی کارت وجود ندارد. در این کارت‌ها، فقط مشخصات مورد نیاز برای انجام پرداخت‌های آنلاین مانند Card number،CVV2 و تاریخ انقضا را از صادر کننده کارت در قالب یک ایمیل دریافت می‌کنید. تمامی کارت‌های مجازی از نوع Prepaid یا پیش پرداخت هستند. این ویژگی‌های کارت‌های مجازی به این معنی است که این کارت‌ها به یک حساب بانکی متصل نیستند و تنها برای خریدهای اینترنتی یا Online Payment مناسب هستند. در ایران این نوع کارت‌های ارزی، در دسترس‌ترین نوع هستند و توسط بانک‌ها یا شرکت‌های ارائه دهنده با برند مستر کارت و ویزا کارت، قابل تهیه هستند. کارت‌های مجازی، فیزیک ندارند، در زمان کمی صادر می‌شوند و همچنین معمولاً هزینه صدور آن‌ها نسبت به کارت‌های فیزیکی کمتر است و برای کاربران ارزان‌تر تمام می‌شوند.

کاربرد کردیت کارت مجازی

از آنجا که کاربرد کارت‌های مجازی منحصر به خریدهای آنلاین است، بیشترین کاربرد این نوع کارت‌ها در پرداخت‌های آنلاین، در متن زیر آمده است:

  • خرید App، نرم افزار و لایسنس
  • پرداخت حق عضویت سایت‌ها و انجمن‌های خارجی
  • خرید هاست و دامنه
  • خرید محصولات دیجیتال مثل فایل‌های صوتی، گرافیکی، عکس، فیلم و افزونه‌ها
  • پرداخت‌های مربوط به اپلای دانشگاه‌های خارجی مانند آزمون‌های زبان از جمله تافل iBT، آیلتس، GRE ،GMAT و هزینه Application Fee دانشگاه‌ها
  • پرداخت هزینه آزمون‌های بین‌المللی مانند CFA، ACCA، PMP و آزمون‌های مایکروسافت
  • پرداخت‌‌های مرتبط با سفارت‌ها و ویزای ورود به کشورها یا هزینه‌های مهاجرتی
  • پرداخت هزینه سفرهای توریستی مانند هزینه هتل و بلیط هواپیما
  • خرید از سایت‌های خارجی فروش کالا و خدمات

آیا مستر کارت، ویزا کارت مجازی رایگان وجود دارد؟

فرض کنید در یک سایت ثبت‌نام می‌کنید و در کنار ورود اطلاعات کاربری، وب‌سایت مورد نظر از شما اطلاعات کارت بانکی ارزی (مستر کارت یا ویزا کارت) را نیز درخواست می‌کند؛ اما پس از ثبت شماره کارت ارزی عملاً پرداختی صورت نمی‌گیرد. در واقع این مرحله صرفاً به عنوان یکی از مراحل ثبت‌نام یا تایید هویت کاربر است. در این حالت سایت‌هایی وجود دارند که برای شما اطلاعاتی مشابه با اطلاعات یک کارت ارزی واقعی را می‌سازند. این اطلاعات شامل شماره کارت ۱۶ رقمی، CVV2 و Expiration Date است و به گونه‌ای ایجاد می‌شود که فیلترهای ساده رد یا تایید کننده اطلاعات کارت، همانند سیستم تایید نوع کارت (VisaMaster) با اولین رقم سمت چپ، امکان تشخیص ساختگی بودن این اعداد را نداشته و آن را مربوط به یک کارت حقیقی تصور می‌کنند. در این حالت، شما برای دریافت اطلاعات غیر واقعی اما مشابه کارت‌های ارزی، هزینه‌ای نمی‌پردازید و کاملا رایگان است.

استفاده از کردیت کارت مجازی برای پرداخت پول

اگر قرار باشد یک وب‌سایت از کارت به صورت واقعی پولی کسر کند، هیچ راهی وجود ندارد که کارت مربوطه هم دارای موجودی و هم رایگان باشد؛ بنابراین به دست آوردن کردیت کارت مجازی رایگان یا هر نوع کارت ارزی فیزیکی یا مجازی دارای موجودی و قابل استفاده برای پرداخت‌های آنلاین و خرید اینترنتی، بدون پرداخت هزینه‌ای برای آن عملا ممکن نیست. در میان انواع کارت‌های ارزی، شما این انتخاب را دارید که از کارت‌های مجازی و یا کارت‌های دارای فیزیک استفاده کنید. اما کارت‌های مجازی در زمانی که به پول نقد در سفر خارجی نیاز دارید و یا بخواهید با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان (POS) در خارج از کشور خرید حضوری داشته باشید، انتخاب مناسبی نخواهند بود و برای نیازهایی از این دست باید کارت فیزیکی تهیه کنید.

با توجه به این که یک کارت ارزی چه فیزیکی باشد و چه مجازی، اگر بخواهد برای خرید یا پرداخت استفاده شود، دارای پول است، نمی‌تواند رایگان باشد، اما امکان پیدا کردن اطلاعاتی مشابه با اطلاعات کارت‌های ارزی با کاربردهایی خاص جهت ثبت‌نام در بعضی از سایت‌ها، وجود دارد.

نیلوفر میثاقی هستم و علاقمند به دنیای محصول، محتوا و مارکتینگ.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

الهام

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال داشتم یه سایت خارج از کشور بایو پول واریز کنه و از من درخواست کارد نامبر(card number) کرده بنظرتون من از چه سایتی میتونم کارت مجازی بگیرم؟ و اینکه ممکنه که بتونم از کارت مجازی پولمو دریافت کنم؟

امید

۱۳۹۷/۰۱/۱۲

سلام وقت بخیر اگه یه حساب باز کنم که شارژ اش نامحدود باشد چه حساب باز کنم.

تهران پیمنت

۱۳۹۷/۰۱/۱۲

با سلام از سوال شما متشکریم. چنین امکانی در حال حاضر در داخل کشور وجود ندارد و همه کارت ها محدودیت هایی دارند.

ایده سازان

۱۳۹۶/۱۲/۱۹

سلام آقا من یه کارت میخوام و فقط اطلاعات روی کارت را هم میخواهم جالبه که مبلغ 0 است ولی کارت را میخواد چه کنم؟

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۱۲/۱۹

با سلام از سوال شما متشکریم. در این رابطه کاری نمی توان انجام داد و شما برای انجام این کار، مجبور به تهیه یک کارت با حداقل موجودی هستید.

علی

۱۳۹۶/۱۰/۲۶

من از یه سایت کلیکی دلار کسب کردم چطور میتونم پول را انتقال بدم به حساب خودم

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۱۰/۲۶

از سوال شما متشکریم. در تهران پیمنت مطابق قوانین داخلی، امکان نقد کردن درآمد دلاری که از طریق سایت های PPC به دست آمده باشد وجود ندارد. ممکن سایت های دیگر اقدام به نقد کردن دلار سایت های کلیکی را بنمایند که میتوانید با جستجو آنها ار پیدا کنید.

امیر احدیت

۱۳۹۶/۱۰/۰۱

سلام و وقت بخیر تشکر از اطلاعات مفیدتون. می خواستم یک کارت اعتباری ویز ا یا مستر کارت کردیت کارت با حساب بانکی ویژه تهیه کنم که مورد تایید تمام وبسایتهای اینترنتی باشه من می توانم با داشتن این کارت مثل کارت بانکهای ایران برای چند سال خرید یا واریز از atm یا اینترنت داشته باشم بدون هیچ محدودیتی مثل تحریم یا امثال اینها که به هیچ عنوان کارت بعلت ای پی ایران بلوک نشه. امکانش هست؟یا تضمین می کنید؟

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۱۰/۰۱

با سلام از سوال شما متشکریم. ما می توانید به شما کارت Prepaid از نوع مستر کارت دو ساله قابل شارژ که نام شما روی آن حک شده است، برایتان صادر نماییم. این کارت حداکثر 30,000 دلار در سال شارژ می شود و در یک زمان نمی تواند بیشتر از 5,000 دلار موجودی داشته باشد. پشت این کارت حساب بانکی نیست و فقط برای خرید حضوری با استفاده از کارتخوان (دستگاه POS)، خرید آنلاین (Online Payment) و دریافت پول از دستگاه های خودپرداز (ATM) کاربرد دارد. هیچ گونه تضمینی در رابطه با کارت های مستر ارائه شده در ایران وجود ندارد. شما می توانید اطلاعات تکمیلی در این رابطه را در لینک زیر مشاهده فرمایید: https://www.tehranpayment.com/payment/MasterCard/Reloadable-MasterCard-tpRed

حسین

۱۳۹۶/۰۶/۱۳

سلام آیا ممکنه مستر کارت یا ویزا کارت مجازی با قابلیت پرداخت و دریافت وجه به صورت اینترنتی تهیه کرد؟ اگر جواب مثبت است لطفا بگویید از کجا میتوان راحتتر تهیه نمود. با تشکر

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۰۶/۱۳

از سوال شما متشکریم. شما می‌توانید با استفاده از خدمات صدور مستر کارت تهران پیمنت انواع مستر کارت را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید از جمله مستر کارت مجازی. شما می‌توانید از طریق صفحه "خرید مستر کارت مجازی" به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن مستر کارت مجازی خود را دریافت نمایید.

ماریا سجادی نزاد

۱۳۹۶/۰۶/۱۰

سلام لطفا من را راهنمایی بفرمایید . من یک ایده به نمایشگاه INPEX 2016 فرستادم . آنها تا به حال چند ایمیل به من زده اند و تقاضای credit cart از من کرده اند . چطور می توانم تهیه کنم .؟

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۰۶/۱۰

شما می توانید با استفاده از شماره های تماس تهران پیمنت، در تمام ایام سال و هفت روز هفته از 8 صبح تا 12 شب در زمینه نیاز های پرداخت ارزی خود مشاوره رایگان دریافت نمایید.

Poorya

۱۳۹۶/۰۱/۲۰

سلام من قبلا مستر كارت مجازى گرفتم ولى cvv2 نداشت، اگه از سايت شما خريد كنم تضمين ميكنيد كه cvv2 داره؟

تهران پیمنت

۱۳۹۶/۰۱/۲۰

از سوال شما متشکریم. مستر کارت های مجازی صادر شده توسط تهران پیمنت همگی دارای CVV2 هستن.

عالج

۱۳۹۵/۱۲/۰۵

چطور میشه کردیت کارت مجازی رایگان تهیه کرد؟

وجیهه

۱۳۹۵/۱۱/۱۳

بسیار جالب و مفید بود مرسی