صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left راهنمای تهران پیمنت left راهنمای ثبت سفارش‌ با مبلغ بیش از ۲۵ میلیون تومان در تهران پیمنت

راهنمای ثبت سفارش‌ با مبلغ بیش از ۲۵ میلیون تومان در تهران پیمنت

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷

اگر قصد دارید سفارشی را که مبلغ آن بیش از ۲۵ میلیون تومان است در پنل کاربری تهران پیمنت ثبت کنید لازم است از طریق روش «واریز به حساب بانکی با شناسه واریز» این کار را انجام دهید. این کار به دو صورت آنلاین یا مراجعه به بانک قابل انجام است. طی هر شبا با شناسه واریز، به صورت آنلاین تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و در صورت مراجعه به بانک تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واریز انجام دهید.

از ۲ راه زیر می‌توانید هزینه سفارش با مبلغ بالاتر از ۲۵ میلیون تومان را در تهران پیمنت بپردازید:

۱ پرداخت هزینه پس از تکمیل فرم سفارش

  1. ابتدا وارد پنل کاربری تهران پیمنت شوید. در سمت راست صفحه روی کلید «ثبت سفارش» کلیک کنید و وارد منوی سفارش‌ها شوید.
  2. سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید؛ به فرم سفارش هدایت می‌شوید.
  3. پس از تکمیل فرم، روی دکمه «ثبت پیش‌نویس» یا «مرحله بعدی» کلیک کنید. (با انتخاب هر یک از این دو گزینه، پیش‌نویسی از سفارش شما ذخیره می‌شود که می‌توانید بعدا به آن مراجعه کنید.)
  4. در صفحه بعد، صورت‌حساب سفارش خود را مشاهده می‌کنید. در بخش انتخاب روش پرداخت، گزینه «افزایش موجودی کیف پول» را انتخاب کنید تا بتوانید هزینه سفارش را بپردازید. در این مرحله پیام زیر به شما نمایش داده می‌شود:

روی دکمه «واریز به حساب بانکی» کلیک کنید؛ به صفحه زیر هدایت می‌شوید. توجه داشته باشید که برای پرداخت نیاز است شماره شبایی که قصد دارید از طریق آن مبلغ را واریز کنید، در پنل کاربری تهران پیمنت ثبت کنید. (توضیحات در ادامه داده شده است.)

اگر تا‌به‌حال شماره شبای خود را در پنل ثبت کرده‌اید اما شناسه واریزی برای آن دریافت نکرده‌اید، روی کلید «دریافت شناسه واریز» کلیک کنید و وارد سایت جیبیت شوید. با وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سایت جیبیت، به شما شناسه واریزی داده می‌شود که از طریق آن پرداخت شما در همان سایت انجام خواهد شد.

پس از پرداخت و افزایش موجودی کیف پول تهران پیمنت، لازم است تا زمانی که شناسه واریز شما مانند تصویر زیر به شما نمایش داده شود، برای پرداخت هزینه سفارش از طریق «استفاده از موجودی کیف پول» صبر کنید.

چنانچه اولین بار است که شماره شبای خود را ثبت می‌کنید، پس از مشاهده خطا و کلیک روی دکمه «واریز به حساب بانکی» آن، در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود روی دکمه «افزودن حساب بانکی جدید» کلیک کنید.

وارد صفحه زیر می‌شوید:

پس از وارد کردن اطلاعات و ثبت آن، منتظر تایید شماره شبا توسط تهران پیمنت بمانید. پس از تایید می‌توانید آن را در لیست شماره شبا مشاهده کرده و برای گرفتن شناسه واریز مختص به آن اقدام کنید. (نحوه دریافت شناسه واریز در تصاویر بالا توضیح داده شده است.)

توجه داشته باشید پرداخت به روش واریز به حساب بانکی، مطابق سیکل‌های پایا انجام می‌شود؛ در نتیجه ممکن است شارژ کیف پول شما کمی طول بکشد.

برای پرداخت موفق از طریق شناسه واریز لازم است ۳ نکته را رعایت کنید:

  1. حتما از شماره شبایی واریز را انجام دهید که برای آن شناسه واریز دریافت کرده‌اید.
  2. هر زمان در پنل کاربری خود شناسه واریز را مشاهده کردید (و نه قبل از آن)، اقدام به پرداخت هزینه سفارش کنید.
  3. چه در صورت مراجعه به بانک چه واریز آنلاین، لازم است شناسه واریز را در فرم واریز وارد کنید. در صورت وارد نکردن این شماره در فرم، مبلغ واریز شده به صورت خودکار به حساب شما برمی‌گردد.

پس از شارژ موجودی کیف پول می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید. در این مرحله با انتخاب گزینه «سفارش‌ها» در منوی سمت راست صفحه، به سفارش خود که در وضعیت «پیش‌نویس» است بازگردید. پرداخت را از طریق «استفاده از موجودی کیف پول» انجام دهید و سفارش خود را نهایی کنید.

۲ پرداخت هزینه پیش از تکمیل فرم سفارش

در این روش شما می‌توانید پیش از رفتن به منوی سفارشات و پر کردن فرم سفارش، ابتدا گزینه «کیف پول» و سپس «افزایش اعتبار» را در منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید. سپس، گزینه «واریز به حساب بانکی» را انتخاب کرده و طبق توضیحات ارائه شده، کیف پول خود را به اندازه مبلغ سفارش شارژ کنید. سپس به منوی ثبت سفارش رفته، فرم سفارش را پر کنید و پرداخت را با انتخاب گزینه «استفاده از موجودی کیف پول» نهایی کنید.

انگلیسی‌زبان‌ها اصطلاحی دارند که معادل فارسی آن حق مطلب را ادا نمی‌کند؛ پس در توصیف علاقه‌ام به نویسندگی می‌گویم "Writing is my thing"!
من با نوشتن به کسب‌وکارها کمک می‌کنم تا راحت‌تر با مخاطب‌های خود ارتباط بگیرند و به مخاطب‌ها کمک می‌کنم تا راحت‌تر به پاسخ برسند. ماموریت من در تهران پیمنت، نوشتن راهنما و راه‌حل‌های ساده برای تسهیل پرداخت‌های ارزی است.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

زهره

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

ممنون که با راهنمایی کمک میکنید این محدودیت ها را دور بزنیم.

دریا

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

بسیار عالی