صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های زبان left تافل left راهنمای تصویری لغو آزمون TOEFL iBT

راهنمای تصویری لغو آزمون TOEFL iBT

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

مراحل انجام لغو آزمون TOEFL iBT

۱ ورود به حساب کاربری

ابتدا با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام ساخته اید، از طریق صفحه اصلی سایت ETS وارد حساب کاربری خود شوید:

40-00

۲ ورود به اطلاعات آزمون ها از طریق پنل کاربری

پس از ورود به محیط کاربری بر روی گزینه view orders که از دو قسمت مشخص شده در دسترس شماست کلیک نمایید ( این دو قسمت تفاوتی با یکدیگر ندارند):

40-01

۳ انتخاب آزمون مورد نظر

حال می توانید آزمونی (و سوابق امتحانات گذشته خود را در صورتی که قبلا نیز ثبت نام کرده اید) که در آن ثبت نام نموده اید ببینید. در این صفحه بر روی Order No کلیک کنید:

40-02

۴ ورود به بخش تغییرات

در این صفحه کلیه مشخصات و تراکنش های خود را مشاهده خواهید کرد، با کلیک روی Cancel به صفحه در خواست لغو آزمون iBT منتقل خواهید شد:

40-03

۵ لغو آزمون

با کلیک بر روی گزینه Yes, cancel order و تایید نهایی آزمون را لغو خواهید کرد. همچنین در همین پنجره مقدار وجه قابل بازگشت (Refund) را که معادل ۱۰۵$ است مشاهده می کنید:

40-04

۶ مشاهده تغییرات ثبت شده

پس از کنسل کردن آزمون iBT صفحه Order Summary جهت مشاهده آخرین وضعیت ثبت شده آزمون مورد نظر، برای شما نمایش داده خواهد شد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید بلافاصله پس از لغو و معمولا تا ۲۴ ساعت پس از آن در قسمت مشخص شده مبلغ بازگشتی (Refund) در بخش Payments به صورت NA نمایش داده می شود به این معنی که بازپرداخت شما در حال طی پروسه است:

40-05

۷ موضعیت نهایی پرداخت

پس از گذشت ۲۴ تا ۴۸ ساعت وضعیت بازگشت وجه شما از NA به یک کد مشابه Transaction تغییر یافته و بازگشت وجه که معادل نیمی از مبلغ پرداختی شماست در پروسه ریفاند قرار می گیرد.
موسسه ETS پس از کنسل کردن آزمون iBT، بر خلاف آزمون GRE ایمیلی ارسال نمی کند لذا در صورتیکه بخواهید از نتیجه لغو آزمون iBT خود مطلع شوید بایست ۲۴ ساعت پس از ثبت لغو، مجددا به بخش Order Summary مراجعه نموده و تغییرات ثبت شده را آنجا مشاهده نمایید.

40-06

نکاتی پیرامون لغو آزمون iBT و درخواست ریفاند

  • چنانچه پرداخت وجه ثبت نام اولیه خود را از طریق ثبت سفارش در وب سایت تهران پیمنت یا از طریق سهند تهران پیمنت انجام داده اید، تصویری تمام صفحه از صفحه فوق در مرکز پیام وب سایت تهران پیمنت قرار داده و درخواست استرداد وجه (Refund) آزمون iBT نمایید. دقت داشته باشید تصویر تمام صفحهOrder Summary جهت آغاز پروسه ریفاند توسط همکاران ما در تهران پیمنت مورد نیاز است. با ارسال تصاویری که تنها شامل بخش Payments Order Summary است فرایند بازپرداخت شما آغاز نخواهد شد.
  • جهت عودت وجه ریفاند iBT لازم است ایمیل ارسال شده از طرف ETS (مرحله ۸) را برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که تصویر ایمیل خود را در حالتی بفرستید که Details آن خوانا باشد زیرا تاریخی که ETS ایمیل را برای شما ارسال کرده برای شروع فرایند ریفاند لازم است.
  • کارمزد انجام فرایند ریفاند برابر ۵% مبلغ بازگشتی خواهد بود. لذا دقت داشته باشید علاوه بر اینکه موسسه ETS تنها ۵۰% وجه واریزی شما را عودت می دهد، مبلغ ۵% نیز در فرایند ریفاند به عنوان کارمزد از شما کسر و لذا معادل ۴۵% مبلغ واریزی به شما عودت خواهد شد.
  • پروسه بازپرداخت (Refund) آزمون iBT از زمان ارسال تصویر تمام صفحه در مرکز پیام و تایید مستندات کارشناس تهران پیمنت و دریافت پیام ” مستندات شما تایید می گردد” مدت چهار تا شش هفته زمان خواهد برد. لذا طبق قوانین تهران پیمنت، ملزم به یادآوری درخواست بازپرداخت (Refund) پس از گذشت ۴ هفته از دریافت تایید کارشناس تهران پیمنت خواهید بود. دقت داشته باشید مسئولیت هرگونه تاخیر در ارسال ” پیام یادآوری ریفاند ” به عهده شما بوده و ممکن است باعث تاخیر بیش از شش هفته در بازپرداخت (Refund) لغو آزمون iBT متقاضی گردد.
  • به درخواست و یادآوری ریفاند که توسط ایمیل ارسال می شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و تنها یادآوری و درخواست های ارسالی به مرکز پیام تهران پیمنت در صف بررسی قرار خواهند گرفت.

نیلوفر میثاقی هستم و علاقمند به دنیای محصول، محتوا و مارکتینگ.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*