صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left دولت آمریکا یک میلیارد دلار بیت کوین توقیفی از سیلک رود را جابه‌جا کرد

دولت آمریکا یک میلیارد دلار بیت کوین توقیفی از سیلک رود را جابه‌جا کرد

انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

بر اساس اخبار Cryptopanic، دولت ایالات متحده آمریکا یک میلیارد دلار بیت کوین را که در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ از سیلک رود ضبط کرده بود جابه‌جا کرد. بر طبق داده‌های وب‌سایت پک‌شیلد (PeckShield) در مجموع ۴۹ هزار بیت کوین از آدرس‌های کیف پول دولت آمریکا منتقل شده که تقریبا ۱۰ هزار بیت کوین آن به صرافی جهانی کوین بیس انتقال یافته است.
پلتفرم گلسنود (Glassnode) که یک پلتفرم تحلیل در بازار ارز دیجیتال است نیز انتقال غیرعادی BTC را تشخیص داده و مطرح کرده است بیشتر انتقال‌ها داخلی و بین کیف پول‌های خود دولت آمریکا انجام گرفته است. این پلتفرم گزارش داده است که در مجموع ۴۰ هزار بیت کوین توسط دولت ایالات متحده آمریکا جابه‌جا شده است.
سیلک رود یکی از شناخته‌شده‌ترین مارکت‌های دارک وب است که در سال ۲۰۱۱ توسط فردی به نام راس اولبریکت راه‌اندازی شد و به دلیل خرید و فروش اقلام غیرقانونی در آن در سال ۲۰۱۳ تعطیل و بیت کوین‌های استفاده‌شده در معاملات آن توقیف شد. خبر جابه‌جایی این بیت کوین‌ها توسط دولت آمریکا توانست تا حدودی باعث کاهش قیمت BTC شود اما از آنجایی که همه این BTCها فروخته یا به صرافی‌ها منتقل نشده‌اند این جابه‌جایی و کاهش قیمت نگران‌کننده نخواهد بود.