صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left کارت‌ اعتباری و پی‌پال left پی‌پال left نحوه استفاده از پی پال در ایران چگونه است؟

نحوه استفاده از پی پال در ایران چگونه است؟

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

پی پال (PayPal) یک سامانه پرداخت و انتقال وجه الکترونیک است که افراد از طریق آن می‌توانند پول را ارسال، دریافت، برداشت یا نگهداری کنند. در حال حاضر، پی پال پرکاربردترین و محبوب‌ترین ارائه‌دهنده خدمات انتقال و پرداخت وجه در جهان است که این امر به‌ویژه از امنیت آن ناشی می‌شود. با این حال، این کمپانی در بعضی از کشورها خدماتی ارائه نمی‌دهد که از میان آن‌ها می‌توان به ایران، افغانستان، کوبا، لبنان، کره شمالی و چندین کشور دیگر اشاره کرد. با توجه به کاربرد بسیار زیاد پی پال، برخی از ایرانیان به دلایل مختلف نیاز به استفاده از این سرویس دارند و یکی از سوالات متداول در این شرایط، نحوه استفاده از پی پال در ایران است. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم به‌صورت مفصل به آموزش پرداخت با پی پال بپردازیم.

ساخت پی پال در ایران

پی پال چیست و چگونه کار می‌کند؟

قبل از اینکه به نحوه استفاده از پی پال در ایران بپردازیم، لازم است با این سرویس آشنایی بیشتری داشته باشیم. پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که برای خرید آنلاین، ارسال و دریافت امن و مطمئن پول استفاده می‌شود. وقتی حساب بانکی، کردیت کارت (Credit Card) یا دبیت کارت (Debit Card) به حساب بانکی متصل می‌شود، می‌توان از پی پال برای خرید از فروشگاه‌ها استفاده کرد. در این شرایط، پی پال به‌عنوان یک واسطه میان بانک و فروشگاه عمل می‌کند و اطلاعات پرداخت را امن نگه می‌دارد.

از سوی دیگر، از پی پال می‌توان برای ارسال یا دریافت آسان پول به افراد، سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده کرد. این سیستم در بیش از ۲۰۰ کشور جهان، بیش از ۳۶۰ میلیون کاربر فعال دارد و در واقع، باعث منسوخ شدن چک‌ها و خدمات پرهزینه انتقال‌های بانکی شده است.

بیوگرافی شرکت پی پال

در دورانی که مردم پرداخت‌ها و نقل و انتقالات مالی خود را تنها از طریق بانک انجام می‌دادند، مکس لوچین و پیتر تیل در سال ۱۹۹۸ با دنیای اینترنت همراه شده و عملیات پرداخت را با شیوه‌ای نوین و با راه‌اندازی کیف پول دیجیتال اجرا کردند. این عمل ویژگی منحصر به فردی داشت که آن جلوگیری از سرقت بود و این عامل سبب به شهرت رسیدن آن شد. اولین کیف پول با نام Confinity  که حساب بین‌المللی مجازی بود تاسیس شد.

اواخر سال ۱۹۹۹ با روی کار آمدن شرکت x.com (شرکت خدمات مالی اینترنتی ایلان ماسک) جو رقابتی بین دو شرکت بسیار زیاد شد که در نهایت این دو شرکت طی مذاکرات گسترده با هم ادغام شده و برند خود را پی پال نام نهادند. در سال ۲۰۰۲ پی پال وارد بورس شده که این امر سبب شد تا سهام آن ۵۵ درصد افزایش پیدا کند. در ادامه وب‌سایت ebay (سایتی برای حراج و خرید آنلاین طیف گسترده‌ای از کالاها) پی پال را به مبلغ ۱.۵ بیلیون دلار خریداری کرد.

همکاری پی پال با مستر کارت و جدایی از ebay

در سال ۲۰۰۷ پی پال با مستر کارت قرارداد بست و با وب‌سایت‌هایی که مستر کارت را پذیرفته بودند به همکاری پرداخت. در سال ۲۰۱۴ ای بی و پی پال تصمیم گرفتند راه جداگانه‌ای را از سر بگیرند. ای بی به دلیل کاهش فشارهای مالی و کاری و پی پال به دلیل موفقیت در رقابت در سیستم جدید پرداخت الکترونیک این تصمیم را گرفتند.

امروزه سرویس paypal بسیار مشهور و محبوب است و میلیون‌ها انسان در سراسر جهان در این شرکت حساب فعال دارند. پی پال هم‌اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های پرداخت الکترونیکی محسوب شده و از نظر قدمت، اعتبار و خدمات‌دهی به مشتریان بسیار مورد اعتماد است.

خدمات شرکت پی پال چیست؟

پی پال یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها برای پردازش پرداخت جهان است که فعالیت‌های مالی شخصی و تجاری را برای افراد و بیزینس‌ها فراهم می‌کند. در واقع، هدف اصلی این سیستم انجام و پردازش پرداخت‌های آنلاین و انتقال ارز در سطح بین‌المللی است که می‌تواند بین دو شخص یا دو بیزینس باشد. به‌صورت کلی خدمات پی پال عبارت‌اند از:

  • نقل‌و‌انتقال پول میان دوستان و آشنایان در دو کشور متفاوت
  • اخذ وام در صورت ارتباط داشتن با حساب بانکی معتبر
  • پرداخت ارزی و آنلاین برای خرید کالاها
  • خرید با سیستم پس‌پرداخت
  • پرداخت پول در قالب ارز

همچنین سیستم پی پال برای تاجران و فروشندگان خدماتی را ارائه داده است که عبارت‌اند از:

  • خدمات چک اوت (Checkout): با اضافه شدن دکمه چک اوت به وب‌سایت پی پال، مشتریان می‌توانند بدون ایجاد وقفه از سایت‌ تاجران خریداری کنند.
  • خدمات پرداخت استاندارد: این خدمات باعث انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی فرآیند چک اوت برای تاجران می‌شود.
  • خدمات پرداخت پرو: این خدمات از دو خدمات دیگر قابلیت بیشتری دارد و برای تجارت‌هایی که در حال توسعه هستند، بسیار مناسب است.

افتتاح حساب پی پال در ایران به‌صورت رایگان

اگر چه ایرانیان ساکن در کشور دچار تحریمات سنگین از طرف شرکت پی پال هستند، اما باید بدانید که ساخت حساب پی پال توسط آن‌ها غیرممکن نیست. هرگونه نشان از ایرانی بودن سبب بلوکه شدن حساب و پول شما می‌شود از این رو، در تمام مراحل باز کردن حساب، ورود به حساب کاربری و استفاده از پی پال باید تمام حواس خود را جمع کنید تا کوچک‌ترین خطایی رخ ندهد. برای افتتاح حساب در پی پال به موارد زیر احتیاج دارید:

  • Vps

برای این که در پی پال حساب کاربری داشته باشید ابتدا باید نشانی پروتکل اینترنت یا به اصطلاح آی پی خود را عوض کنید. اگرچه با VPN می‌توان تغییر آی پی داد، اما ممکن است آی پی شما دائما تغییر کند که این موضوع خود سبب مسدود شدن حساب شما می‌شود؛ ازاین‌رو باید از VPS استفاده کنید تا آی پی شما روی یک کشور ثابت بماند.

  • احراز هویت

از دیگر مواردی که برای ساخت اکانت پی پال در ایران نیاز است، ارائه شماره تلفن برای احراز هویت است. برای این منظور باید شماره تلفن مجازی کشوری که انتخاب کرده‌اید را خریداری کنید؛ همچنین نیاز به آدرسی در همان کشور دارید که می‌توانید به سایت‌های مربوطه که آدرس‌های جعلی را در اختیارتان می‌گذارند مراجعه کنید.

آموزش ساخت حساب پی پال در ایران

برای ساخت حساب پی پال در ایران به‌صورت رایگان گام‌به‌گام مراحل زیر را انجام دهید. توجه کنید که هیچ نشانی از ایرانی بودن خود باقی نگذارید.

  • سایت اصلی پی پال به آدرس paypal.com است. روی لینک آن کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی سایت شوید.
  • پس از ورود به صفحه اول، روی گزینه Sign Up که در بالای صفحه سمت راست است کلیک کنید.
  • نوع حساب خود (شخصی یا بیزینسی) را انتخاب کرده و روی گزینه Next کلیک کنید.
  • در این مرحله ایمیل خود را وارد کنید و روی گزینه Next بزنید.
  • شماره تلفن مجازی که خریداری کرده‌اید را وارد کنید.
  • در این قسمت اطلاعات شخصی مانند نام رسمی، نام خانوادگی رسمی، رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کنید.
  • در این مرحله جزئیات بیشتری مانند نام، تاریخ تولد، آدرس و اطلاعات تماس از شما خواسته می‌شود، آن‌ها را وارد کنید.
  • اطلاعات کارت بانکی خود مانند کارت اعتباری، تاریخ انقضا و رمز امنیتی را وارد کنید.
  • در دو مرحله آخر ایمیل و شماره تلفن مجازی خود را وریفای یا تایید کنید.

صرافی پی پال در ایران

یکی از ویژگی‌های دارا بودن اکانت پی پال نقد کردن درآمد دلاری است. دلیل شهرت پی پال در سراسر جهان این است که می‌توانید درآمد دلاری خود را از طریق این سامانه مورد اطمینان دریافت کنید. مثلا اگر شما یک فریلنسر در ایران هستید، از طریق پی پال می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید و به ریال آن را استفاده کنید. صرافی برای پی پال در ایران وجود ندارد، اما سایت‌های معتبری مانند تهران پیمنت می‌توانند به شما کمک کنند تا درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید و همچنین استفاده از پی پال در ایران را امکان‌پذیر می‌کنند.

خدمات پی پال در ایران

پی پال به دلیل خدمات گسترده‌ای که ارائه می‌دهد بسیار محبوب است. در ایران نیز می‌توان از این خدمات استفاده کرد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

پرداخت اینترنتی یا خرید با پی پال

پرداخت اینترنتی زمانی استفاده می‌شود که بخواهید از یک فروشگاه یا وبسایت، کالا یا خدمات خریداری کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید ثبت نام تافل iBT یا پرداخت هزینه شرکت در کنفرانس‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی را انجام دهید. در این شرایط، وقتی به صفحه پرداخت مبلغ می‌رسید نیاز به استفاده از کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا حساب پی پال دارید. با استفاده از خدمات تهران پیمنت می‌توانید مبلغ را با حساب پی پال پرداخت کنید. برای این کار کافی است در وب‌سایت تهران پیمنت یک حساب کاربری ایجاد و سفارش خود را ثبت کنید.

با‌این‌حال، به یاد داشته باشید که قبل از هر چیز در وب‌سایتی که می‌خواهید از آن خرید داشته باشید حساب کاربری ایجاد کنید و در هنگام ثبت سفارش در وب‌سایت تهران پیمنت، نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) آن سایت را نیز درج کنید تا تهران پیمنت از طریق آن، پرداخت مورد نظر شما را انجام دهد.

حساب پی پال چیست؟

استفاده از پی پال در ایران برای انتقال پول

یکی دیگر از خدمات پی پال، Send Money است که از طریق آن می‌توان به یک حساب پی پال شخصی یا بیزینسی پول انتقال داد. تهران پیمنت برای پرداخت با PayPal، آدرس حساب پی پال مقصد را از شما می‌گیرد و مبلغ مورد نظر شما را به این حساب واریز می‌کند.

آدرس حساب پی پال مشابه یک آدرس ایمیل است؛ به همین دلیل، مهم است قبل از ثبت سفارش در وب‌سایت تهران پیمنت برای خدمات Send Money پی پال، مطمئن شوید آدرس ایمیلی که از گیرنده دارید، حساب پی پال است. از سوی دیگر، مهم است بدانید در حال حاضر، تهران پیمنت تنها در صورتی خدمات ارسال پول از طریق پی پال را انجام می‌دهد که مبلغ ارسالی حداقل ۱۰۰ دلار باشد.

پرداخت فاکتور پی پال (PayPal Invoice)

در برخی شرایط ممکن است یک فرد، شرکت یا سازمان خارجی برای شما یک فاکتور یا صورت‌حساب پی پال ارسال کند تا از طریق آن، مبلغ مورد نظر را ارسال کنید. این فاکتور به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود که می‌توانید آن را پس از ثبت سفارش در تهران پیمنت، برای این مجموعه ارسال کنید تا پرداخت فاکتور برای شما انجام شود.

نقد کردن درآمد ارزی پی پال

اگر با شرکت‌های خارجی کار می‌کنید، فریلنسر بین‌المللی هستید یا از سایر روش‌ها درآمد دلاری دارید، ممکن است یکی از سوالات شما این باشد که چگونه از پی پال پول برداشت کنیم. با این حال، با استفاده از خدمات تهران پیمنت در زمینه نقد کردن درآمد ارزی پی پال می‌توانید درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید. برای انجام این کار لازم است درآمد از روش‌های قانونی و صحیح بدست آمده باشد، درآمد ثابت و ماهیانه حداقل ۵۰۰۰ دلار باشد و همچنین، اکانت پی پال، وریفای شده (Verified) باشد. وریفای پی پال چیست؟ وریفای پی پال به این معنی است که شماره تلفن، آدرس ایمیل و کردیت کارتی که برای ایجاد حساب ثبت کرده‌اید، تایید شده باشد.

در پایان، پی پال از پرکاربردترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت بین‌المللی است که استفاده از آن در کشورمان به دلیل محدودیت‌های موجود با چالش‌های مختلفی روبرو است. از آنجایی که ساخت اکانت پی پال در ایران می‌تواند بسیار دشوار باشد و حتی موجب از دست رفتن موجودی حساب شود، خدمات تهران پیمنت در زمینه پرداخت با پی پال (PayPal) می‌تواند به شما کمک کند که استفاده از پی پال در ایران برای شما آسان، بی‌دردسر و سریع باشد.

سوال‌های پرتکرار شما

پی پال (PayPal) یک سامانه پرداخت و انتقال وجه الکترونیک است که به کمک آن می‌توان دریافت/ واریز وجه انجام داد یا از فروشگاه‌های آنلاین خرید کرد. پرداخت از طریق PayPal نیازمند داشتن حساب پی پال یا استفاده از سرویس‌ سایت‌هایی مانند تهران پیمنت است که خدمات پرداخت با پی پال را ارائه می‌دهند.

برای پرداخت یا خرید با پی پال در ایران لازم است یک اکانت پی پال داشته باشید یا از سایت‌هایی که سرویس پرداخت با پی پال را ارائه می‌دهند کمک بگیرید.

برای خرید با پی پال به مرحله پرداخت کالا یا سرویسی که می‌خواهید خریداری کنید برسید و مطمئن شوید که روش پرداخت از طریق پی پال برای آن وجود دارد. سپس آدرس سایت مورد نظر را همراه با سایر اطلاعاتی که در فرم ثبت سفارش تهران پیمنت از شما خواسته شده است، برای ما ارسال کنید.

برای این کار کافیست حساب پی پال یا PayPal ID شخص یا موسسه گیرنده را داشته باشید. سپس وارد فرم ثبت سفارش تهران پیمنت شده و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید؛ در انتهای فرم روی دکمه "پیش‌نویس" کلیک کنید. همکاران ما پس از بررسی پیش‌نویس سفارش، با شما تماس خواهند گرفت.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.