صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left جزئیات برنامه مهاجرتی جدید استرالیا

جزئیات برنامه مهاجرتی جدید استرالیا

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

به گزارش گاردین، کلر اونیل (Clare O’Neil)، وزیر امور داخلی استرالیا، در روز پنجشنبه، ۲۷ آوریل، خبر از برخی اصلاحات در برنامه مهاجرتی استرالیا داد. بر اساس این اصلاحات، تشریفات اداری برای دریافت اقامت دائم استرالیا کاهش خواهد یافت و نیروی کار ماهری که به‌صورت موقت در استرالیا مشغول به کار است، تا انتهای سال ۲۰۲۳ به اقامت دائم این کشور دست خواهد یافت.

از سوی دیگر، استرالیا اصلاحاتی را در سیستم امتیازبندی متقاضیان ویزای تخصص و مهارت ایجاد خواهد کرد و تاکید بیشتری بر استخدام متخصصانی که می‌توانند نقش زیادی در اقتصاد این کشور داشته باشند خواهد داشت. علاوه بر این، دولت استرالیا تصمیم گرفته است حقوق کارکنان ماهر خارجی که به‌صورت موقت در این کشور هستند و از طریق کارفرمایان اسپانسر می‌شوند، از ۵۳۹۰۰ دلار به ۷۰۰۰۰ دلار افزایش دهد.

همچنین، بر اساس برنامه مهاجرتی جدید استرالیا، نیروی کار ماهر خارجی، دیگر وابسته به کارفرمای خود نخواهد بود و در صورت از دست دادن شغل خود، شش ماه فرصت دارد که کار جدید پیدا کند. در طرحی دیگر، دولت استرالیا اعلام کرده است که دولت قصد دارد مطمئن شود همه دانشجویان بین‌المللی در این کشور واقعا قصد تحصیل در استرالیا را دارند و بنابراین، پیش‌نیازهای اخذ ویزای تحصیلی این کشور را تشدید خواهد کرد.

در مقابل، دریافت ویزای بریجینگ (Bridging Visa) استرالیا سریع‌تر و در نتیجه، مسیر دریافت ویزای فارغ‌التحصیلی برای فارغ‌التحصیلان آسان‌تر می‌شود. از سوی دیگر، اعلام شده است که دانشجویان متقاضی تحصیل در رشته‌های مهندسی، تکنولوژی و ساخت‌وساز در اولویت خواهند بود.