صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left بازنگری در قوانین مهاجرتی استرالیا برای جذب نیروی متخصص

بازنگری در قوانین مهاجرتی استرالیا برای جذب نیروی متخصص

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

استرالیا تصمیم به بازنگری در سیستم مهاجرتی خود و مدرن کردن آن گرفته تا ورود نیروی کار ماهر به این کشور تسهیل و دریافت اقامت استرالیا آسان‌تر شود. به گزارش VisaGuide.World، دولت استرالیا این تصمیم را گرفته است تا بتواند افراد متخصصی که مهارت‌های متناسب با نیازهای استرالیا دارند را آسان‌تر و سریع‌تر شناسایی کند. علاوه بر این، یکی دیگر از تغییرات در قوانین مهاجرتی استرالیا، افزایش فوری حداقل دستمزد برای نیروی کار ماهر خواهد بود که حدود ۱۰ سال متوقف مانده بود.

از سوی دیگر، یک مسیر جدید برای اقامت دائم تعریف خواهد شد که از طریق آن ۱۷ هزار فرد خارجی‌ای که در حال حاضر در این کشور به‌طور موقت مشغول به کار هستند بتوانند اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند. استرالیا نیز مانند کانادا، آلمان و برخی دیگر از کشورها در حال رقابت برای جذب نیروی کار متخصص است و به همین منظور اخیرا تغییرات زیادی در قوانین مهاجرتی خود در نظر گرفته است.

دولت استرالیا قبلا گفته بود که روند صدور ویزا را برای خارجی‌های ماهر آسان‌تر و سریع‌تر خواهد کرد و قصد دارد اقداماتی را برای حفظ دانشجویان بین‌المللی در کشور انجام دهد. علاوه بر این، از اول جولای، دولت استرالیا اعلام کرد که سقف دستمزد مهاجران را برای نیروی متخصص موقت از ۵۳۹۰۰ دلار استرالیا به ۷۰۰۰۰ دلار استرالیا افزایش خواهد داد. همچنین، این کشور قصد دارد از برنامه مهارت‌محور فعلی به سیستم مهاجرت مبتنی بر تقاضا روی بیاورد، زیرا چنین سیستمی به مشاغل این کشور اجازه می‌دهد تا موقعیت‌های شغلی خود را با استخدام نیروی کار خارجی ماهر تکمیل کنند.