صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left برگزاری پذیرش PNP توسط بریتیش کلمبیا، آلبرتا، کبک و مانیتوبا

برگزاری پذیرش PNP توسط بریتیش کلمبیا، آلبرتا، کبک و مانیتوبا

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

به گزارش CIC News، چهار استان بریتیش کلمبیا، آلبرتا، کبک و مانیتوبا کانادا در انتخابات مهاجرت استانی (PNP) اخیر خود از تعدادی از داوطلبان دعوت کردند. در ادامه با جزئیات انتخابات PNP هر یک از این استان‌ها آشنا می‌شوید.

PNP بریتیش کلمبیا

بریتش کلمبیا در تاریخ ۲۵ آوریل در سه انتخابات هدفمند از ۱۶۸ متقاضی دعوت کرد. همه داوطلبان در این انتخابات از استریم‌های Skilled Worker یا International Graduate از جمله اکسپرس اینتری (Express Entry) بودند.

بزرگترین پذیرش از میان افراد دارای شغل فنی بود که ۱۱۳ داوطلب از میان آن‌ها انتخاب شد و حداقل امتیاز نیز ۹۰ اعلام شد. در پذیرش دوم از ۲۸ داوطلب دارای شغل مراقبت از کودکان دعوت شد. حداقل امتیاز ۶۰ بود. در سومین انتخابات نیز از ۲۷ متقاضی در مشاغل بهداشتی با حداقل امتیاز ۶۰ دعوت شد.

انتخابات برنامه استانی آلبرتا

آلبرتا نیز سه انتخابات جداگانه تحت عنوان Alberta Advantage Immigration Program یا AAIP برگزار کرد که همه داوطلبان در استخر اکسپرس اینتری بودند.  اولین مورد در ۲۰ آوریل انجام شد و ۱۵۲ داوطلب دارای رابطه خانوادگی در آلبرتا و شغل مورد نیاز استان انتخاب شدند. حداقل امتیاز همه آن‌ها بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ بود.

در ۲۴ آوریل، ۱۲۴ داوطلب دارای شغل ساخت‌وساز انتخاب شدند که کمترین امتیاز ۳۰۱ اعلام شد. انتخابات نهایی نیز در ۲۵ آوریل انجام شد که در نتیجه آن از میان متقاضیان Designated Healthcare Pathway از هشت نفر دعوت شد. داوطلبی که کمترین امتیاز را کسب کرده بود، ۳۱۶ امتیاز داشت.

پذیرش PNP کبک

در ۲۰ آوریل، کبک از ۱۰۲۰ متقاضی Quebec Skilled Worker Program دعوت کرد تا برای گزینش اقامت دائم این استان درخواست بدهند.  همه داوطلبان امتیاز ۵۹۸ یا بیشتر از آن داشتند و دارای پیشنهاد شغلی معتبر در خارج از منطقه کلان‌شهری مونترال (Communauté métropolitaine de Montréal) بودند.

اگرچه کبک در انتخاب مهاجران اقتصادی خود از استقلال کامل برخوردار است، داوطلبانی که موفق به دریافت گواهی گزینش کبک (Quebec Selection Certificate) می شوند باید همچنان برای اقامت دائم به اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا (IRCC) مراجعه کنند.

PNP مانیتوبا

اداره مهاجرت استان منیتوبا، ۵۵۸ اقدام به درخواست (Letters of Advice to Apply) یا LAA برای متقاضیان مهاجرت به کانادا صادر کرد. داوطلبان واجد شرایط به حداقل امتیاز ۶۱۶ نیاز داشتند. این انتخابات تنها از میان داوطلبانی انجام شد که دارای مشاغل نظام‌مند (Regulated Occupation) هستند و از مجوز کامل برای کار در مانیتوبا برخوردارند.