صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left پذیرش جدید PNP در پنج استان کانادا

پذیرش جدید PNP در پنج استان کانادا

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۴

به گزارش CIC News، در هفته اخیر، پنج استان کانادا شامل آلبرتا، بریتیش کلمبیا، ساسکچوان، مانیتوبا و جزیره پرنس ادوارد (PEI) در نتیجه پذیرش مهاجرت استانی PNP کانادا برای تعداد بسیار زیادی از متقاضیان دعوتنامه ارسال کردند. در ادامه با این پذیرش‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

PNP بریتیش کلمبیا

پذیرش PNP بریتیش کلمبیا در تاریخ ۱۸ آوریل برگزار و در نتیجه آن از بیش از ۲۰۳ داوطلب دعوت شد. در پذیرش عمومی PNP بریتیش کلمبیا، حداقل امتیاز داوطلبان استریم نیروی کار حرفه‌ای و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی ۱۰۴ و حداقل امتیاز داوطلبان نیمه‌حرفه‌ای ۸۵ بود.

چند داوطلب دیگر در نتیجه پذیرش از شغل‌های خاص انتخاب شدند که ۲۹ نفر از استریم‌های نیروی کار حرفه‌ای و فارغ‌التحصیلان بین‌المللی مربیان و دستیاران آموزش اوایل کودکی، ۱۶ نفر از مشاغل مرتبط با بهداشت و درمان و کمتر از پنج نفر نیز از سایر مشاغل‌های اولویت‌دار انتخاب شدند. همه داوطلبان مورد نظر به حداقل ۶۰ امتیاز نیاز داشتند.

PNP آلبرتا

آلبرتا دو دراو برگزار کرد که مورد اولی در پنج آوریل برگزار و در نتیجه آن از ۵۳ داوطلب تحت Designated Healthcare Pathway دعوت شد.  این مسیر، استریم پیشنهاد شغلی آلبرتاست که طیف امتیازات آن از ۳۰۰ تا ۶۰۰ است. دومین دراو PNP آلبرتا در ۱۸ آوریل و با دعوت از ۶۸ داوطلب با امتیاز CRS از ۳۰۰ تا ۷۰۰ انجام شد.

پذیرش PNP ساسکچوان

در ۲۰ آوریل، انتخابات PNP ساسکچوان کانادا برگزار و در مجموع از ۱۰۶۷ داوطلب دعوت شد. از میان این تعداد، ۴۴۴ نفر از مشاغل پرتقاضا و ۶۲۳ نفر از داوطلبان اکسپرس اینتری (Express Entry) بودند. حداقل نمره برای همه داوطلبان نیز ۶۹ بود.

انتخابات PNP مانیتوبا

در ۱۷ آوریل مانیتوبا در راستای اقدامات مهاجرتی خاص IRCC برای افرادی که تحت تاثیر ناامنی‌های منطقه قرار گرفته‌اند از ۲۸ داوطلب اوکراینی دعوت کرد. برخی شرایط خاص برای انتخاب این داوطلبان در نظر گرفته شد. برای مثال، آن‌ها به مدرک CLB و بودجه کافی برای سکونت در کانادا نیاز داشتند.

PNP جزیره پرنس ادوارد

PEI در ۲۰ آوریل از ۱۸۹ داوطلب دعوت کرد که ۱۸۰ نفر از استریم Labour and Express و نه نفر باقیمانده از میان داوطلبان Business and Entrepreneur با حداقل امتیاز ۷۲ انتخاب شدند.