صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left ارائه دبیت کارت مبتنی بر مسترکارت توسط صرافی بای بیت

ارائه دبیت کارت مبتنی بر مسترکارت توسط صرافی بای بیت

انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۰

صرافی ارز دیجیتال بای بیت یک دبیت کارت به نام بای بیت کارت (Bybit Card) را معرفی کرده است که می‌تواند در شبکه مستر کارت استفاده شود و خرید خدمات و کالا از طریق ارزهای دیجیتال را ممکن کند. اعلام راه‌اندازی بای بیت کارت تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که این صرافی مستقر در دبی اعلام کرد پذیرش تراکنش‌های بانکی به دلار آمریکا را متوقف می‌کند.
در حال حاضر، این صرافی، کارت مجازی رایگان بای بیت را معرفی کرده است که می‌تواند برای خریدهای آنلاین استفاده شود. کارت فیزیکی آن نیز در ماه آوریل ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد. با استفاده از این کارت، مشتریان می‌توانند مستقیما از کیف پول ارز دیجیتال خود وجه برداشت کنند و نیازی به مراجعه به صرافی ارز دیجیتال ندارند. بای بیت کارت برای مشتریان کشورهای واجد شرایط در اروپا و بریتانیا که مراحل لازم KYC و AML را تکمیل کرده‌اند در دسترس است.

این کارت با موجودی بیت کوین، اتر، تتر، یو اس دی کوین و ریپل موجود در حساب کاربر کار می‌کند و در هنگام پرداخت، بسته به کشور محل سکونت کاربر، ارز دیجیتال را به‌طور خودکار به یورو یا پوند تبدیل می‌کند. از سوی دیگر، برداشت‌ها از دستگاه‌های خودپرداز و پرداخت‌های رمزارزی بین‌المللی حساب‌های صرافی بای بیت محدود هستند.

بن ژو مدیرعامل بای بیت و یکی از بنیانگذاران این صرافی مطرح کرده است: «کاربران بای بیت می‌توانند با استفاده از این کارت، سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر به وجوه خود دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را مدیریت کنند.» او همچنین افزود: «با راه‌اندازی بای بیت کارت، ما تجربه‌ای متفاوت از ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کنیم و به آن‌ها امکان می‌دهیم که سطح بالاتری از اطمینان، محصولات و فرصت‌ها را تجربه کنند. ما اطمینان داریم که این راه‌حل‌های نوآورانه در پرداخت، زندگی مردم را بهبود می‌بخشد و گامی به سوی آینده‌ای روشن‌تر برای ارزهای دیجیتال و امور مالی محسوب می‌شود.»