صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left اعطای ورک پرمیت به افرادی که با Family sponsorship به کانادا مهاجرت می‌کنند
اعطای ورک پرمیت به افرادی که با Family sponsorship به کانادا مهاجرت می‌کنند

اعطای ورک پرمیت به افرادی که با Family sponsorship به کانادا مهاجرت می‌کنند

انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۸

جمع کردن اعضای یک خانواده در کانادا (Family Reunification) یکی از مهمترین اهداف اداره مهاجرت و کار در این کشور است. در پروسه‌ای که با Family Sponsorship شناخته می‌شود، بستگان شهروند کانادایی می‌توانند به کانادا مهاجرت کرده و در این کشور کار و تحصیل کنند. این افراد باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند و مورد حمایت مالی فامیل شهروند کانادایی خود قرار گیرند.

حالا در خبر تازه‌ای که اداره مهاجرت کانادا (IRCC) منتشر کرده است، وابستگان شهروندان کانادایی که با ویزای Family Sponsorship به کانادا مهاجرت می‌کنند، می‌توانند اپن ورک پرمیت دریافت کنند. همسر یا نامزد، مقیمان دائم کانادا، شهروندان کانادایی، نیروهای کار ماهر موقت و دانشجویانی که از قبل در کانادا زندگی می‌کردند حالا می‌توانند برای دریافت ورک پرمیت (اجازه کار) در این کشور درخواست دهند.

پیش از تصویب این قانون، مجوزهای کار فقط برای متقاضیان با اسپانسرشیپ از داخل کانادا یا کسانی که قبلاً با ویزای اقامت موقت (TRV) در کانادا زندگی می کردند، صادر می‌شد. حالا اقدام جدید به این معناست کسانی که از خارج از کانادا درخواست ورک پرمیت می‌کنند، با اسپانسرشیپ خارج از کانادا، اکنون واجد شرایط دریافت مجوز کار باز (Open Work Permit) هستند.

در حال حاضر افرادی که واجد شرایط دریافت ورک پرمیت قرار می‌گیرند، شامل همسر، نامزد و فرزندان تحت تکفل بالای ۱۸ سال می‌شود. اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده که هدفش این است تمامی درخواست‌های ورک پرمیت را ۱۲ ماه بررسی می‌کند.