صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left لغو آیلتس کتبی در ماه آگوست در ایران
لغو آیلتس کاغذی در ماه آگوست در ایران؛

لغو آیلتس کتبی در ماه آگوست در ایران

انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۱

به دنبال لو رفتن سوالات آزمون آیلتس در ۷ مرداد ۱۴۰۲ و لغو آزمون در همان تاریخ، طبق آخرین اخبار آزمون آیلتس کتبی (Paper-Based) در ماه آگوست در تمامی سنترها لغو شده و این نسخه از آزمون برگزار نمی‌شود. در پی لغو آیلتس کتبی در ماه آگوست، آزمون‌های مصاحبه (Speaking) مربوط به نسخه‌های آیلتس کتبی نیز در این ماه برگزار نخواهند شد. مطابق با اخبار منتشر شده، داوطلبان همچنان می‌توانند در آزمون کامپیوتری آیلتس (Computer-Based) شرکت کنند.

از آنجا که مبلغ آزمون کتبی و کامپیوتری آیلتس با هم تفاوت دارد، هزینه امتحان آیلتس کتبی به شما عودت داده می‌شود تا بتوانید در نسخه کامپیوتری آیلتس ثبت نام کنید. گفتنی است اعتبار نسخه‌های مختلف آیلتس مانند کتبی، کامپیوتری و آنلاین تفاوتی با هم ندارد و اغلب دانشگاه‌ها نتایج نسخه‌های مختلف آزمون آیلتس را می‌پذیرند.

درصورتیکه قصد دارید به جای آزمون کتبی در نسخه کامپیوتری آیلتس شرکت کنید، پیش از ثبت نام توصیه می‌کنیم در آزمون‌های آزمایشی با شرایط مشابه امتحان نسخه کامپیوتری، مانند ماک آیلتس شرکت کرده تا با نمونه سوالات و شرایط آزمون آشنا شوید و آمادگی لازم را کسب کنید، سپس در آزمون اصلی شرکت کنید.

آزمون‌های ماک آیلتس Computer-Based، معمولا به دو روش ارائه می‌شوند. روش اول با نام CD MOCK شناخته و در یک سنتر آزمون برگزار می‌شود. روش دوم آنلاین (Online) است و می‌توانید از منزل در امتحان شرکت کنید. این دو روش گزینه‌های مناسبی برای شبیه‌سازی امتحان کامپیوتری آیلتس است که می‌توانید از آن‌ها برای آمادگی شرکت در امتحان اصلی استفاده کنید.