صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left صرافی کوینکس هک شد
صرافی کوینکس هک شد

صرافی کوینکس هک شد

انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۲

۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۱ شهریور) برخی از متخصصان متوجه خروج ناگهانی مقادیر زیادی ارز دیجیتال از کیف پول‌های گرم صرافی کوینکس شده و درباره آن اطلاع رسانی کردند. پس از چند ساعت صرافی بین‌المللی کوینکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که برداشت‌های غیر معمول از چند کیف پول گرم مختص این صرافی شناسایی شده است. تیم‌های تحقیقاتی تراکنش‌های غیر عادی که منجر به سرقت ارزهای دیجیتال از کیف پول‌های گرم این صرافی شده است را شامل سرقت ۱۹ میلیون دلار ارز اتریوم (ETH)، ۱۱.۵ میلیون دلار ترون (TRON) و ۲۹۵ هزار دلار پالیگان (Polygon) اعلام کرده‌اند.

کوینکس اعلام کرده رمز ارزهای به سرقت رفته تنها بخش کوچکی از دارایی این شرکت بوده و به کاربران خود اطمینان داده که دارایی‌های ارز دیجیتال آن‌ها امن و دست نخورده است. همچنین کوینکس در پی این حادثه به افراد آسیب دیده ۱۰۰ درصد غرامت پرداخت خواهد کرد. البته این شرکت هنوز بیانیه رسمی درباره هک خود اعلام نکرده ولی متعهد شده در نهایت یک گزارش جامع درباره حادثه پیش‌آمده ارائه کند.

در حال حاضر کوینکس آدرس کیف پول‌های مرتبط با حمله هکری را شناسایی و جدا کرده است. در پی هک صرافی کوینکس، این شرکت برای حفظ امنیت خدمات واریز و برداشت خود را به حالت تعلیق درآورده است. کوینکس از معدود صرافی‌های بین‌المللی است که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند.