صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left اعلام هزینه‌های جدید برای الحاق خانواده و اقامت دائم دانمارک

اعلام هزینه‌های جدید برای الحاق خانواده و اقامت دائم دانمارک

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

به گزارش Schengen Visa Info، مقامات دانمارک نرخ‌های جدیدی را برای الحاق به خانواده (Family Reunification) و اجازه اقامت دائم دانمارک اعلام کرده‌اند. بر طبق گزارش سرویس مهاجرت دانمارک، نرخ‌های جدید برای همه درخواست‌هایی که از ۱۷ می ۲۰۲۳ به بعد ارسال شده‌اند اعمال می‌گردد.

بر طبق قوانین جدید، افرادی که برای پیوستن به خانواده درخواست می‌دهند، به‌جای پرداخت ۱۰,۳۳۰ کرون (۱,۳۸۷.۴۰ یورو) ملزم به پرداخت ۹,۷۵۰ کرون (۱,۳۰۶.۹۷ یورو) هستند. علاوه بر این، افرادی که قصد تمدید الحاق به خانواده را دارند از این پس به‌جای پرداخت ۲,۹۲۰ کرون (۳۹۲.۱۸ یورو) لازم است ۳,۲۳۰ کرون (۴۳۲.۹۸ یورو) پرداخت کنند.

به گفته اداره مهاجرت دانمارک، هزینه اقامت دائم به دلایل پیوستن به خانواده و پناهندگی اکنون به‌جای ۴,۸۲۰ کرون (۶۴۷.۳۶ یورو)، ۴,۸۳۵ کرون (۶۴۸.۱۲ یورو) خواهد بود. علاوه بر این، هزینه مجوز اقامت دائم به دلیل کار و تحصیل به‌جای ۶,۷۴۵ کرون (۹۰۵.۹۱ یورو)، ۷,۳۵۵ کرون (۹۸۵.۹۲ یورو) و هزینه اقامت دائم کارمندان مذهبی و اعضای خانواده همراه آن‌ها از این پس به‌جای ۱۰,۹۶۵ کرون (۱,۴۷۲.۶۸ یورو)، ۱۲,۵۹۵ کرون (۱,۶۸۸.۳۴ یورو) خواهد بود.

جدا از به اشتراک گذاشتن نرخ‌های جدید هزینه، سرویس مهاجرت دانمارک همچنین بار دیگر یادآوری کرده است که «اگر هزینه را قبل از ۱۶ می ۲۰۲۳ پرداخت کرده‌اید، اما درخواست خود را پس از ۱۷ می ارسال کرده‌اید، هزینه اشتباه پرداخت کرده‌اید و لازم است هزینه باقیمانده را پرداخت کنید.» این اداره همچنین توضیح داده در مواردی که متقاضیان مجبور به پرداخت مبلغی اضافی باشند، ممکن است زمان لازم برای رسیدگی به درخواست آن‌ها طولانی شود.