صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left رونمایی از Duolingo Max، سرویس اشتراکی هوش مصنوعی دولینگو

رونمایی از Duolingo Max، سرویس اشتراکی هوش مصنوعی دولینگو

انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

دولینگو (Duolingo) یک سرویس اشتراکی جدید به نام Duolingo Max را معرفی کرده است که بر اساس ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید GPT-4 شرکت OpenAI طراحی شده است. این سرویس اشتراکی به زبان‌آموزان امکان می‌دهد که به دو ویژگی جدید دسترسی داشته باشند:

  • نقش بازی کردن (Roleplay): این ویژگی به زبان‌آموزان کمک می‌کند مهارت‌های گفتگو در دنیای واقعی را با صحبت با شخصیت‌های داخل اپلیکیشن بهبود ببخشند. افراد می‌توانند با استفاده از این ویژگی، مکالمه در موقعیت‌های مختلف مثل سفارش قهوه در کافه، برنامه‌ریزی تعطیلات پیش رو یا پیاده‌روی با یک دوست را تمرین کنند.
  • پاسخم را توضیح بده (Explain my answer): وقتی زبان‌آموزان اشتباه می‌کنند و نمی‌دانند پاسخ درست چیست یا وقتی یک اشتباه را دائما تکرار می‌کنند و دلیل آن را نمی‌دانند این ویژگی دولینگو مکس می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد. ویژگی «پاسخم را توضیح بده» در ارتباط با پاسخ‌هایی که فرد می‌دهد درس‌های بیشتری در اختیار او می‌گذارد و به او کمک می‌کند علت اشتباهات خود را بداند و توضیحات روشنی در این مورد دریافت کند.

اگرچه در هنگام استفاده از Duolingo Max زبان‌آموز در واقع با یک انسان زنده صحبت نمی‌کند، هوش مصنوعی این برنامه پاسخگو و تعاملی است و هیچیک از گفتگوها دقیقا شبیه به هم نخواهند بود. فرد پس از تعاملی که در این برنامه دارد از هوش مصنوعی در مورد دقت و پیچیدگی پاسخ‌های خود، فیدبک و همچنین نکاتی برای بهبود مکالمات آتی دریافت می‌کند. هزینه دولینگو مکس ماهانه ۲۹.۹۹ دلار و سالانه ۱۶۷.۹۹ دلار است. همچنین، افرادی که این نسخه از دولینگو را تهیه می‌کنند از ویژگی‌ها و امکانات Super Duolingo نیز بهره‌مند شوند.