صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left پذیرش قابل‌توجه نیروی کار در آلمان در سال 2022

پذیرش قابل‌توجه نیروی کار در آلمان در سال ۲۰۲۲

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

دفتر رسمی آمار آلمان، Destatis، اعلام کرده است که تعداد افرادی که در سال ۲۰۲۲ با عنوان اقامت موقت برای مقاصد شغلی به این کشور آمده‌اند ۱۹ درصد افزایش داشته است که نشان‌دهنده افزایش شدید پذیرش نیروی کار در آلمان نسبت به سال ۲۰۲۱ است. به گزارش SchengenVisaInfo، داده‌ها نشان می‌دهد در پایان سال ۲۰۲۲، حدود ۳۵۱،۰۰۰ فرد خارجی دارای عنوان اقامت موقت آلمان برای اهداف شغلی بوده‌اند.

چنین عددی نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه پذیرش نیروی کار در آلمان در مقایسه با ۱۵ سال گذشته است. این رقم به‌ویژه در مقایسه با سال ۲۰۰۷ چشمگیر است. در این سال، آلمان تنها ۷۶۸۰۰ خارجی با این عنوان در کشور خود داشت. بر اساس گزارش Destatis، تعداد نیروی کار خارجی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا وارد آلمان می‌شوند، از سال ۲۰۱۰ زمانی که حدود ۸۵۰۰۰ نفر نیروی کار خارجی با اقامت موقت داشت، به طور مداوم افزایش یافته است.

Destatis همچنین گزارش کرده است که ۲۵ درصد از افرادی که در سال ۲۰۲۲ برای مقاصد شغلی، اقامت موقت آلمان را دریافت کرده‌اند این کار را بر اساس کارت آبی اتحادیه اروپا انجام داده‌اند. علاوه بر این، ۱۸ درصد، اقامت خود را بر اساس مقررات بالکان غربی دریافت کرده‌اند، ۱۲ درصد دیگر نیروی کار ماهری بوده‌اند که آموزش حرفه‌ای دریافت کرده‌اند و ۱۱ درصد نیروی کار ماهر با تحصیلات آکادمیک بوده‌اند.