صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left معرفی فرمت جدید آزمون جی مت: GMAT Focus Edition

معرفی فرمت جدید آزمون جی مت: GMAT Focus Edition

انتشار: ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

شورای پذیرش‌ تحصیلات تکمیلی مدیریت (GMAC) در اواخر سال میلادی جاری، فرمت جدیدی را برای آزمون GMAT ارائه خواهد کرد. این نسخه جدید GMAT Focus Edition نام دارد و با در نظر گرفتن داوطلبان و موسسه‌های آموزش کسب‌وکار طراحی شده است تا نسبت به نسخه قبلی کوتاه‌تر، انعطاف‌پذیرتر و واضح‌تر باشد و همچنین، مهارت‌های استدلال انتقادی پیچیده‌تر و دانش داده مرتبط‌تر و کاربردی‌تر در محیط کسب‌وکار را ارزیابی کند.

بر اساس وبسایت MBA، نسخه Focus جی مت دارای سه بخش ۴۵ دقیقه‌ای است و تنها سوالات چندگزینه‌ای را دربرمی‌گیرد. در حالی که مدت‌زمان فرمت فعلی GMAT کمی بیش از سه ساعت است؛ فرمت جدید یک ساعت کوتاه‌تر است. داوطلبان همچنین می‌توانند ترتیب پاسخ‌دهی به سه بخش‌ آزمون را انتخاب کنند، سوالات را آزادانه بررسی کنند و حداکثر سه پاسخ را در هر بخش تغییر دهند.

علاوه بر این، هر ریپورت (Report) رسمی تنها شامل نمره یک آزمون است و نمرات را می‌توان برای پنج موسسه به‌صورت رایگان ارسال کرد؛ این بدین معنی است که شما تصمیم می‌گیرید آیا می‌خواهید نمرات قبلی را با موسسه‌ها به اشتراک بگذارید یا خیر. فرمت فعلی آزمون GMAT تا اوایل سال ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود و GMAC قصد دارد نسخه GMAT Focus Edition را در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه کند.