صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left پروتکل هایدرا در شبکه اصلی کاردانو فعال شد

پروتکل هایدرا در شبکه اصلی کاردانو فعال شد

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

به گزارش U.Today، شبکه کاردانو (Cardano)، یکی از پلتفرم‌های پیشرو در بلاک چین، هایدرا (Hydra)، راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دوم خود را به‌طور رسمی راه‌اندازی کرد. در اطلاعیه منتشرشده در توییتر، هدف از این پروژه ایجاد یک رویکرد بسیار غیرمتمرکز به مقیاس‌بندی با استفاده از ترکیب چندین راه‌حل برای توجه به ابعاد مختلف پروتکل است.

هایدرا به‌عنوان یکی از اجزای حیاتی نقشه راه مقیاس‌پذیری کاردانو، نقشی کلیدی در توسعه این پلتفرم ایفا می‌کند. هایدرا برای بهبود توان عملیاتی تراکنش و کارآمدی کلی پلتفرم طراحی شده است. این به‌روزرسانی با ایجاد چندین سر (Head) که هر کدام قادر به پردازش زیرمجموعه‌ای از تراکنش‌ها هستند، امکان پردازش موازی تراکنش‌ها را فراهم می‌کند و بنابراین، ظرفیت کلی شبکه را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد، بدون اینکه امنیت یا تمرکززدایی آن را به خطر بیندازد.

علاوه بر این، می‌توان انتظار داشت که اضافه شدن هایدرا به شبکه کاردانو، این پلتفرم را برای توسعه‌دهندگان و کاربران جذاب‌تر کند زیرا همزمان که این پلتفرم رشد می‌کند و طیف متنوعی از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز جذب آن می‌شوند، نیاز به زیرساخت قوی و مقیاس‌پذیر بیش از پیش ضروری می‌شود.