صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left معرفی ویژگی‌های جدید لانچر بازی استیم

معرفی ویژگی‌های جدید لانچر بازی استیم

انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۰۹

Valve در حال آزمایش برخی ویژگی‌های جدید برای پلتفرم آنلاین بازی‌های کامپیوتری استیم (Steam) است که برخی از آن‌ها بسیار جالبند. در کنار تغییرات زیربنایی، Steam Client Beta به یک اپلیکیشن کاربردی Notes مجهز شده است. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد در حین بازی، اطلاعات مورد نیاز خود را یادداشت کنید. در وبلاگ Valve، در مورد این ویژگی می‌توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یادداشت‌های استیم از امکان قالب‌بندی و استفاده به‌صورت آنلاین برخوردارند و علاوه بر این، می‌توان آن‌ها را در هر بازی ذخیره و سپس، یادداشت‌ها را با کامپیوترهای دیگری که از آن‌ها استفاده می‌کنید همگام‌سازی کرد. بعد جالب این یادداشت‌ها این است که آن‌ها به‌صورت نیمه‌شفاف در حین بازی، در دسترس هستند.

از سوی دیگر، از میان سایر به‌روزرسانی‌های استیم می‌توان به این موضوع اشاره کرد که منوها، فونت‌ها و رنگ‌ها در برنامه به‌روزرسانی شده‌اند و رابط کاربری برنامه بهبود یافته است. نوار ابزار جدید در این برنامه به شما امکان می‌دهد که در میانه بازی به هر چیزی که می‌خواهید مثل چت دوستان، دستاوردها، راهنما، مرورگرها و غیره دسترسی داشته باشید و نوار ابزار را سفارشی‌سازی کنید. استیم یکی از لانچرهای محبوب بازی در ایران نیز محسوب می‌شود که استفاده از ویژگی‌های پولی آن از طریق خرید گیفت کارت استیم امکان‌پذیر است.