صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left عرضه کارت‌های رمز ارزی مسترکارت برای تراکنش در آسیا و اقیانوسیه

عرضه کارت‌های رمز ارزی مسترکارت برای تراکنش در آسیا و اقیانوسیه

انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

بر اساس گزارش وبسایت Cointelegraph، استیبلز (Stables)، یک کیف پول ارز دیجیتال استرالیایی، همکاری نوآورانه‌ای را با مسترکارت (MasterCard) آغاز کرده است که اولین کیف پول استیبل کوین (Stablecoin) را همراه با کارت پرداخت برای هزینه‌های روزمره در آسیا عرضه می‌کند. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند استیبل کوین‌های خود را با دلار یا سایر ارزهای فیات مبادله کرده و از وجوه خود در هر جایی که مستر کارت پذیرفته می‌شود استفاده کنند.

کالان هوگان (Kallan Hogan)، رئیس بخش فین‌تک مسترکارت استرالیا، مطرح کرده است: «مسترکارت متعهد به ارائه راه‌حل‌های پرداخت نوآورانه است که به دارندگان کارت این آزادی را می‌دهد تا دارایی‌های خود را در هر جا، هر زمان و هر طور که می‌خواهند خرج کنند.»

برای تسهیل توانایی مشتریان برای ذخیره و خرج USDC، کیف پول استیبلز با طرف ثالث برای تبدیل استیبل کوین به ارز و تسویه تراکنش‌ها در شبکه مسترکارت همکاری خواهد کرد. علاوه بر این، به لطف اپلیکیشن دیجیتالی Stables که از طریق موبایل نیز در دسترس است، مشتریان گزینه‌های بیشتری برای استفاده از ارزهای دیجیتال خود در دنیای واقعی خواهند داشت. این کیف پول از سایر استیبل کوین‌ها از جمله تتر (USDT) و BUSD نیز پشتیبانی می‌کند اما در نهایت، سپرده‌های استیبل کوین را بدون هیچ هزینه‌ای به USDC تبدیل می‌کند.

علاوه بر ارز دیجیتال، کاربران همچنین می‌توانند موجودی کیف پول خود را با استفاده از حواله‌های بانکی، سپرده‌های مستقیم و سایر روش‌های پرداخت افزایش دهند. این کیف پول در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ در دسترس کاربران خواهد گرفت. مستر کارت دیجیتالی استیبل کوین در ابتدا برای کاربران ساکن استرالیا و سپس برای کاربران اروپا، آمریکا، بریتانیا و بیشتر مناطق آسیا و اقیانوسیه عرضه می‌شود.