صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left امکان جستجوی کار در آمریکا با ویزای تجاری یا توریستی

امکان جستجوی کار در آمریکا با ویزای تجاری یا توریستی

انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۰۷

بر اساس گزارش The Economic Times، اداره مهاجرت آمریکا (USCIS) در توییتی اعلام کرده است که با داشتن ویزای B1 و B2 آمریکا می‌توان در این کشور به دنبال کار گشت و در مصاحبه‌های شغلی شرکت کرد. داشتن این دو ویزا که متعلق به سفر به ایالات متحده با اهداف غیرمهاجرتی یعنی بیزینسی و توریستی است به افراد امکان می‌دهد که در هنگام اقامت در آمریکا برای شغل مورد نظر خود اپلای کنند و بتوانند در مصاحبه‌های کاری شرکت داشته باشند.

USCIS مطرح کرده است: «افراد زیادی می‌پرسند که آیا با داشتن ویزای بیزینسی یا توریستی آمریکا می‌توانند در این کشور به دنبال شغل جدید بگردند؟ پاسخ مثبت است. جستجو برای استخدام و مصاحبه برای موقعیت شغلی مورد نظر با داشتن ویزای B1 و B2 آمریکا امکان‌پذیر است.» علاوه بر این، افراد در صورت پیدا کردن شغل مورد نظر خود می‌توانند درخواست تغییر وضعیت ویزا بدهند.

USCIS افزوده است: «در عوض، اگر درخواست تغییر وضعیت رد شود یا نیاز به تایید از کنسولگری یا اطلاع به مبادی ورود و خروج کشور باشد، فرد باید ایالات متحده را ترک کند و قبل از شروع شغل جدید، شغل او در طبقه شغل‌های مجاز برای استخدام تشخیص داده شود.»