صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left عرضه استیبل کوین پی پال (PayPal USD)
عرضه استیبل کوین پی پال (PayPal USD) با کمک شرکت پکسوس

عرضه استیبل کوین پی پال (PayPal USD)

انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۷

پی پال در اقدامی جدید تصمیم گرفته تا ارز دیجیتال مخصوص خود را که با پشتوانه دلار فعالیت می‌کند به بازار عرضه کند. این استیبل کوین پی پال PayPal USD نام دارد و کاملا از طریق سپرده‌های دلاری و خزانه‌های کوتاه‌مدت ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌شود. صدور استیبل کوین پی پال (PayPal USD) را کمپانی پکسوس (Paxos Trust Company) برعهده گرفته و از آنجا که استیبل کوینی با پشتوانه دلار است، هر کوین PYUSD را می‌توان به قیمت برابر با ۱ دلار خریداری کرد.

پی پال (PayPal) سامانه‌ای برای پرداخت و انتقال وجه به صورت الکترونیکی است که با استفاده از آن می‌توانید پول خود را ارسال یا برداشت کنید. در پی پال همچنین امکان نگهداری و ذخیره پولتان وجود دارد.  گفتنی است شرکت پی پال علاوه بر ارائه ارز دیجیتال PYUSD برای دارندگان حساب‌های ایالات متحده، در حال حاضر به مشتریان خود امکان خرید، نگهداری، فروش و انتقال تعداد مشخصی ارز دیجیتال مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، لایت کوین را هم می‌دهد.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که پیش از خرید ارز دیجیتال PYUSD، حتما مشخصات این کوین را در وبسایت EtherScan بررسی کنید. از زمانی که خبر عرضه PYUSD منتشر شده تعداد زیادی کوین با اسامی مشابه در صرافی‌ها ظاهر شده‌اند که امکان کلاه‌برداری افراد سودجو را بالا می‌برند. از آنجا که در حال حاضر تراکنش کوین PYUSD فقط روی حساب‌های پی پال و کیف‌پول‌های سازگار با پی پال می‌تواند انجام شود، توکن‌ها با اسامی مشابه در صرافی‌ها، کوین اصلی PYUSD نخواهند بود.