صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left امکان خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین (TON)

امکان خرید تلگرام پرمیوم با تون کوین (TON)

انتشار: ۱۴۰۲/۰۱/۱۱

طبق گزارش وبسایت CoinMarketCap، بنیاد تون (TON) که توسط بنیانگذاران پیام‌رسان تلگرام (Telegram) ایجاد شده و یک موسسه غیرانتفاعی است و در زمینه توسعه شبکه باز (The Open Network) فعالیت دارد، اعلام کرده است که از این پس امکان خرید سرویس اشتراک تلگرام پرمیوم (Premium) با تون کوین (Toncoin) وجود خواهد داشت.

توکن TON، توکن بومی بلاک چین تون است که به تازگی خرید اکانت تلگرام پرمیوم با آن از طریق پلتفرم Fragment و اتصال کیف پول ارز دیجیتال Ton Keeper امکان‌پذیر است. با استفاده از این امکان جدید می‌توان اشتراک‌های ۳، ۶ و ۱۲ ماهه اکانت پرمیوم تلگرام را با موجودی تن کوین کیف پول خریداری کرد.

از آنجایی که در این امکان، تلگرام Premium با استفاده از گوگل پلی (Google Play) یا اپ استور (App Store) خریداری نمی‌شود، کارمزدی نیز از سوی شرکت‌های گوگل و اپل دریافت نمی‌گردد. در نتیجه، خرید تلگرام پرمیوم با استفاده از توکن تون می‌تواند ارزان‌تر باشد.

در این رابطه، اندرو روگوزوف (Andrew Rogozov)، یکی از اعضای موسس TON، اظهار داشته است: «ما خوشحالیم که تیم Fragment به یکپارچگی با پیام‌رسان تلگرام و گسترش عملکرد آن ادامه می‌دهد. هدف ما خلق یک تجربه کاربرپسند برای ارائه فناوری بلاک چین به مردم است و می‌دانیم که پیشرفت‌هایی از این دست که در خدمت توسعه پایگاه کاربری تلگرام هستند، به تسریع پذیرش تکنولوژی بلاک چین کمک می‌کنند.»