صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left آپدیت جدید اسکایپ: بهبود تب‌های تماس و سایر امکانات

آپدیت جدید اسکایپ: بهبود تب‌های تماس و سایر امکانات

انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۲۴

بر طبق اطلاعیه مایکروسافت (Microsoft)، اسکایپ (Skype)، پیام‌رسان و سرویس VoIP محبوب در برنامه Skype Insider خود به نسخه ۸.۹۹.۷۶.۱۰۲ ارتقا پیدا کرد. اکنون افراد می‌توانند با دانلود Skype Insider آخرین ویژگی‌های این برنامه را به‌صورت آزمایشی و قبل از عمومی شدن به‌روزرسانی امتحان کنند. این آپدیت شامل بهبودهای قابل‌توجه و امکانات جدید متنوعی می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

امکان بررسی آب‌وهوا

Microsoft Weather اکنون به شما اجازه می‌دهد که بدون ترک Skype، از طریق آن پیش‌بینی آب‌وهوا را بررسی کنید. در این برنامه، یک صفحه جانبی را مشاهده خواهید کرد که در آن پیش‌بینی آب‌وهوا قرار گرفته است.

بهبود تب‌های تماس

فرمت جدید تب‌های تماس در اسکایپ، تشخیص تماس‌های اسکایپ به اسکایپ و اسکایپ به تلفن را آسان‌تر می‌کند. در فرمت جدید، تب‌های جداگانه‌ای برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، تب Skype-to-Skype دارای دکمه‌های برقراری تماس ویدیویی یا صوتی جدید است. در مقابل، تب Skype-to-Phone اطلاعاتی را در مورد اشتراک، موجودی فعلی و سایر موارد ارائه می‌دهد.

اولویت‌بندی مخاطبان

مخاطبان Skype اکنون در قسمت بالای تب مخاطبان قرار می‌گیرند. این ویژگی پیدا کردن سریع‌تر فردی که می‌توانید در اسکایپ با او گفتگو کنید را آسان‌تر می‌کند.

پرامپت (Prompt) گفتگوی تعاملی بینگ (Bing)

این ویژگی، ایده‌های تازه و سرگرم‌کننده‌ای را برای گفتگو با هوش مصنوعی (AI) مایکروسافت ارائه می‌دهد. برای مثال، اسکایپ می تواند به شما پیشنهاد دهد که با بینگ در مورد اختراع یک ابزار جدید صحبت کنید، از آن بخواهید جوک بگوید یا به روش دیگری شما را سرگرم کند.

جعبه‌ابزار بینگ

یکی دیگر از بهبودهای چت‌های بینگ در اسکایپ، جعبه‌ابزار بینگ است. این امکان، ابزارها و روش‌های متعددی را برای تعامل با سرویس ارائه می‌دهد. از میان آن‌ها می‌توان به آموزش، رسانه‌های اجتماعی، سفر، خلاقیت، سرگرمی، زبان، ورزش یا فناوری اشاره کرد.

سایر تغییرات در پیش‌نمایش اسکایپ ۸.۹۹ شامل دسترسی فوری به چت بینگ، طراحی مجدد تصویر صفحه فرود (Landing Page) و پخش خودکار پیام‌های صوتی به‌صورت متوالی می‌شود.