صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left سومین هاوینگ لایت کوین با موفقیت انجام شد
سومین هاوینگ لایت کوین با موفقیت انجام شد

سومین هاوینگ لایت کوین با موفقیت انجام شد

انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۴

در ۲ آگوست ۲۰۲۳ (۱۱ مرداد ۱۴۰۲) سومین هاوینگ لایت کوین انجام شد. طی هاوینگ سوم لایت کوین، پاداش استخراج LTC از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد کاهش یافته است. هاوینگ (Halving) موضوعی است که هر چهار سال یکبار در شبکه لایت کوین انجام می‌شود و در پی هاوینگ، پاداش استخراج نصف می‌شود. هاوینگ به منظور کنترل عرضه و در جهت افزایش ارزش لایت کوین انجام می‌شود. ارزهای فیات (مانند دلار) را بانک‌های مرکزی عرضه و کنترل می‌کنند، ولی ارزش ارزهای دیجیتال را که با نرخ ثابتی ایجاد می‌شوند با هاوینگ می‌توان کنترل کرد.

حداکثر میزان استخراج لایت کوین ۸۴ میلیون است و هاوینگ موجب می‌شود میزان استخراج هر ۴ سال یکبار نصف شود. در نهایت هدف از هاوینگ LTC این است که ماینرها به مرور زمان به کسب درآمد از کارمزد تشویق شوند و کسب درآمد از پاداش بلاک‌ها حذف شود.

تاثیری که به طور عمومی هاوینگ روی یک ارز دیجیتال می‌گذارد این است که ارزش آن کوین بیشتر می‌شود، زیرا میزان استخراج آن کوین کاهش می‌یابد. در حال حاضر واکنشی که بازار به سومین هاوینگ لایت کوین نشان داده کاهش قیمت این ارز دیجیتال بوده است. هاوینگ سوم LTC روی بلاک ۲،۵۲۰،۰۰۰ انجام شده و از زمان هاوینگ تا به حال ارزش لایت کوین حدود ۶ درصد کاهش داشته است. در حال حاضر لایت کوین ۸۲.۳۱ دلار است و چارلی لی (خالق لایت کوین) ابراز امیدواری کرده ارزش LTC به زودی افزایش خواهد یافت.