صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left اخبار left ممنوعیت تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری حین تحصیل در انگلستان
منع تبدیل ویزای دانشجویی به کاری انگلستان در حین تحصیل

ممنوعیت تبدیل ویزای دانشجویی به ویزای کاری حین تحصیل در انگلستان

انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۰

مطابق با آخرین تغییراتی که مقامات بریتانیا در قوانین مهاجرتی ایجاد کردند، دانشجویان خارجی در انگلستان امکان تبدیل ویزای تحصیلی خود به ویزای کاری را تا پایان دوره تحصیل خود نخواهند داشت. منع تبدیل ویزای دانشجویی به کاری انگلستان در حین تحصیل، از ۱۷ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۶ تیر ۱۴۰۲) اعمال شده و بدین معناست آن‌دسته از دانشجویان بین‌المللی که با ویزای دانشجویی در انگلستان تحصیل می‌کنند، تنها زمانی می‌توانند ویزای کاری بگیرند که دوره آکادمیک خود را به پایان رسانده و مدرک خود را کسب کنند.

علاوه‌بر این، از ابتدای سال ۲۰۲۴ وابستگان دانشجویان خارجی در انگلستان، تنها در صورتی می‌توانند همسر یا فرزندان خود را همراهی کرده و ویزای همراه اخذ کنند که این افراد در مقاطع تحصیلات تکمیلی پذیرش تحصیلی گرفته باشند. البته قوانین جدید مهاجرتی که برای دانشجویان وضع شده با مخالفت شدید وکلای مهاجرت این کشور، دانشگاه‌ها و کارفرمایان در انگلستان روبرو شده است و این افراد معتقدند که قوانین جدید اثرات نامطلوبی روی جذب دانشجو و نیروی کار خارجی می‌گذارد.

به عنوان مثال یکی از نگرانی‌های کارفرمایان و دانشگاه‌ها از ایجاد محدودیت برای اعطای ویزای همراه به وابستگان دانشجویان در مقاطع پایین‌تر از تحصیلات تکمیلی، این است که متقاضیان دیگر تمایلی به مهاجرت به کشور انگلستان نخواهند داشت و مقاصد دیگری را برای مهاجرت تحصیلی انتخاب می‌کنند؛ چرا که حضور اعضای نزدیک دانشجویان در کشور مقصد برای بسیاری از آن‌ها ضروری است و می‌تواند روی تصمیم‌گیری‌شان در مهاجرت به انگلیس اثر نامطلوب بگذارد.