صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left آموزش خرید بایننس کوین در ایران به صورت گام به گام

آموزش خرید بایننس کوین در ایران به صورت گام به گام

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

بایننس کوین (BNB) توکن بومی شبکه بایننس است. کوین BNB جهت پرداخت کارمزد معاملات یا پرداخت هزینه تراکنش‌ها و معاملات در صرافی بایننس استفاده می‌شود. از آنجا که خرید بایننس کوین از طریق صرافی بایننس برای ایرانیان ممکن نیست، شما می‌توانید خرید bnb در ایران را از طریق صرافی‌های معتبر انجام دهید.

خرید و فروش بایننس کوین (BNB) در تهران پیمنت در سریع‌ترین زمان ممکن و با کارمزد پایین انجام می‌شود. در ادامه آموزش خرید بایننس کوین در تهران پیمنت را به صورت گام به گام آموزش می‌دهیم. لازم به ذکر است در تصاویر آموزش خرید bnb، مسیر خرید رمز ارز ترون را در تهران پیمنت نشان داده‌ایم که البته هیچ تفاوتی با نحوه خرید بایننس کوین ندارد.

۱ انتخاب کیف پول بایننس کوین

پیش از خرید bnb، باید کیف پول مناسبی برای نگهداری رمز ارزهای خود انتخاب کنید. انواع مختلفی از کیف پول‌های ارز دیجیتال (Cryptocurrency Wallet) وجود دارند که با توجه به نیازتان می‌توانید ولت مناسب خود را انتخاب کنید. والت کریپتوکارنسی انتخابی شما می‌تواند ولت گرم (Hot Wallet) یا ولت سرد (Cold Wallet) باشد. منظور از ولت گرم آن‌دسته از کیف پول‌هایی است که به اینترنت متصل می‌شوند. کیف پول‌های دسکتاپ، تحت وب و موبایلی نمونه‌هایی از کیف پول‌های گرم هستند.

ولت سرد نیز به کیف پول‌هایی گفته می‌شود که جهت بالا بردن امنیت حساب کاربران به اینترنت متصل نمی‌شوند. کیف پول‌های سخت افزاری و کیف پول‌های کاغذی نمونه‌هایی از کیف پول‌های سرد هستند.

والت‌ها محل امنی برای ذخیره‌کردن bnb و به طور کل مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌روند. نکته مهم هنگام انتخاب کیف پول مناسب این است که والت موردنظرتان از رمز ارزهایی که تصمیم به خریدشان را دارید پشتیبانی کنند. بنابراین هنگام خرید ارز bnb و پیش از تهیه کیف پول، اطلاعات والت را مطالعه کنید تا از این نظر مشکلی برایتان ایجاد نشود.

۲ ایجاد حساب کاربری در تهران پیمنت برای خرید بایننس کوین

پس از انتخاب و تهیه ولت مناسب جهت خرید بایننس کوین با ریال، در سایت تهران پیمنت حساب کاربری ایجاد کنید تا از خدمات خرید و فروش رمز ارز bnb در تهران پیمنت استفاده کنید. جهت ثبت نام در وبسایت تهران پیمنت مانند تصویر زیر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید تا به صفحه ایجاد حساب کاربری منتقل شوید. در صفحه ایجاد حساب کاربری، نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده و گزینه پذیرش قوانین و مقررات تهران پیمنت را انتخاب کنید تا حساب کاربری شما در وبسایت تهران پیمنت ایجاد شود.

نحوه خرید بایننس کوین در ایران

معرفی روش خرید بایننس کوین به صورت گام به گام

۳ راهنمای ثبت سفارش خرید بایننس کوین

پس از اینکه حساب کاربری خود را در تهران پیمنت ایجاد کردید، می‌توانید به‌راحتی خرید بایننس کوین یا ارز دیجیتال موردنظرتان را از طریق ثبت سفارش در پنل کاربری انجام دهید. به این منظور، پس از ورود به حساب کاربری، در قسمت راست صفحه، رمز ارزها را انتخاب کنید تا گزینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال را مشاهده کرده و بعد از انتخاب گزینه خرید ارز دیجیتال مورد نظر، دکمه مرحله بعدی را فشار دهید.

نحوه خرید بایننس کوین با ریال

آموزش تصویری خرید بایننس کوین

مانند تصویر زیر، جهت خرید بایننس کوین با ریال، بعد از انتخاب گزینه خرید ارز دیجیتال مورد نظر، دکمه مرحله بعدی را فشار دهید.

آموزش تصویری خرید bnb

آموزش تصویری خرید BNB

در این مرحله از آموزش خرید bnb، مقدار ارز دیجیتال مدنظرتان را انتخاب کرده و پس از وارد کردن مقدار آن، باتوجه به قیمت روز bnb، مبلغ قابل پرداخت ریالی به‌صورت اتوماتیک محاسبه شده و قیمت نهایی به شما نشان داده می‌شود. نکته مهم در این بخش این است مبلغی که باید برای خرید ارز bnb پرداخت کنید همان مبلغی است که مشاهده می‌کنید و کارمزد به آن اضافه نخواهد شد.

در این مرحله برای انتقال ارز bnb به کیف پولتان، باید آدرس ولت مقصد را در کادر مشخص شده وارد کنید. توجه کنید هنگام درج آدرس کیف پول از صحت درستی آن اطمینان حاصل کرده باشید تا با پذیرش قوانین و مقررات به مرحله بعدی خرید بایننس کوین منتقل شوید.

آموزش تصویری خرید bnb در ایران

آموزش گام به گام خرید BNB

همانگونه که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید، در این مرحله جزئیات سفارش به شما نشان داده می‌شود. در این صفحه مقدار ارز BNB خریداری شده، قیمت هر واحد BNB و کارمزد شبکه BNB را می‌توانید مشاهده کنید. سپس با کلیک روی انتخاب روش پرداخت، مبلغ لازم برای خرید بایننس کوین (BNB) را به روش موردنظرتان می‌توانید پرداخت کنید.

آموزش تصویری خرید ارز bnb در ایران

جزئیات صفحه خرید ارز BNB در تهران پیمنت

با انتخاب روش پرداخت به صفحه قوانین و مقررات تهران پیمنت منتقل می‌شوید تا اطلاعات لازم جهت خرید و فروش بایننس کوین (BNB) مطالعه کنید. پس از مطالعه این قوانین و با کلیک روی گزینه «موافقم» وارد صفحه درگاه پرداخت منتقل می‌شوید.

آموزش تصویری خرید ارز bnb در ایران و پذیرش قوانین و مقررات

پذیرش قوانین و مقررات خرید ارز BNB در تهران پیمنت

در گام بعدی آموزش خرید بایننس کوین، پیامی را مبنی بر موفقیت پرداخت دریافت می‌کنید و از میزان موجودی کیف پول تهران پیمنت خود آگاه می‌شوید. خرید بایننس کوین در این مرحله انجام شده است و برای نهایی‌سازی سفارش و انتقال بایننس کوین به ولت خود لازم است مراحل احراز هویت را نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر تا ۲۴ ساعت احراز هویت را انجام ندهید، سفارش شما لغو شده و مبلغ پرداختی شما به کیف پولتان بازمی‌گردد.

شارژ کیف پول جهت خرید bnb در تهران پیمنت

شارژ کیف پول جهت خرید ارز BNB در تهران پیمنت

۴ طریقه احراز هویت برای خرید بایننس کوین در ایران

هرگونه خرید و فروش بایننس کوین (BNB) در ایران نیاز به احراز هویت دارد. بنابراین، یکی از مراحل مهم هنگام خرید بایننس کوین با ریال، احراز هویت است. چنانچه هنگام خرید بایننس کوین پیامی مانند تصویر زیر مشاهده کردید، بدین معناست که احراز هویت شما انجام نشده است و لازم است احراز هویت خود را انجام دهید تا سفارش خرید BNB شما تکمیل شود.

احراز هویت جهت خرید bnb در تهران پیمنت

احراز هویت جهت خرید ارز BNB در تهران پیمنت

برای احراز هویت در وبسایت تهران پیمنت، اطلاعات فردی مانند نام، نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره همراه و شماره ثابت و همچنین، مشخصات بانکی از جمله شماره شبا و شماره کارت خود را باید وارد کنید. بعد از ورود اطلاعات لازم، باید تصویر احراز هویت را بارگذاری کنید. در تصویر احراز هویت باید کارت ملی و کارت بانکی خود را در دست گرفته و از خودتان عکس بگیرید.

توجه کنید که کارت بانکی موجود در تصویر باید با شماره کارت بانکی که در اطلاعات وارد کرده‌اید یکسان باشد. ضمن اینکه مشخصات روی کارت‌ها باید واضح و خوانا باشند. مرحله احراز هویت تنها یک بار اتفاق می‌افتد و در دفعات بعدی خرید bnb، دیگر نیازی به انجام مجدد این مرحله نخواهید داشت.

۵ پیگیری سفارش خرید بایننس کوین

در مرحله آخر آموزش خرید بایننس کوین، با نحوه پیگیری سفارش آشنا می‌شوید. پس از تایید احراز هویت شما توسط تهران پیمنت، با مراجعه به بخش سفارش‌ها در پنل کاربری می‌توانید وضعیت سفارش خرید bnb یا دیگر رمز ارزها را مشاهده کنید.

مشاهده پنل پس از تایید احراز هویت هنگام خرید bnb در تهران پیمنت

مشاهده پنل پس از تایید احراز هویت هنگام خرید ارز BNB در تهران پیمنت

با کلیک روی سفارش مورد نظر، مدت‌زمان باقی‌مانده تا انجام سفارش را می‌توانید مشاهده کنید. تلاش تهران پیمنت بر این است که سفارش خرید بایننس کوین (BNB) را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. به همین دلیل، خرید BNB از تهران پیمنت، تنها یک تا سه ساعت طول می‌کشد.

خرید bnb از تهران پیمنت

خرید ارز BNB در تهران پیمنت

خرید و فروش بایننس کوین (BNB) در تهران پیمنت

در این مطلب به صورت گام به گام با نحوه خرید ارز BNB در تهران پیمنت آشنا شدید تا به آسانی بتوانید به خرید و فروش بایننس کوین (BNB) بپردازید. فراموش نکنید پیش از خرید و فروش BNB، نمودار قیمت بایننس کوین یا ارزهای دیجیتالی که قصد خرید آن‌ها را دارید بررسی کنید تا بتوانید سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم از کانال تلگرام تهران پیمنت نیز دیدن کنید و از به‌روزترین قیمت‌های ارز BNB باخبر شوید.

چنانچه هنگام خرید و فروش بایننس کوین با سوال‌ها یا ابهاماتی روبرو هستید، آن‌ها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم.

سحر مجاب هستم کنجکاو همیشگی دنیای محتوا و در تهران پیمنت درباره خدمات پرداخت ارزی می‌نویسم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*