صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های تخصصی left بهترین منابع آزمون ACCA + راهنمای ثبت نام آزمون ACCA

بهترین منابع آزمون ACCA + راهنمای ثبت نام آزمون ACCA

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

مدرک ACCA یک مدرک حرفه‌ای شناخته‌شده جهانی در زمینه امور مالی و حسابداری است که اگرچه دریافت آن چالش‌برانگیز است، اما به کمک منابع مناسب می‌توانید آن را کسب کنید. منابع مختلفی وجود دارند که به داوطلبان آزمون ACCA کمک می‌کند فرایند یادگیری خود را بهبود ببخشند و این آزمون‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. در ادامه با بهترین منابع ACCA و همچنین، نحوه ثبت نام آزمون ACCA آشنا می‌شویم.

آزمون ACCA

بهترین منابع آزمون ACCA کدام‌اند؟

اگر می‌خواهید به یک حسابدار خبره تبدیل شوید، شرکت در دوره‌های ACCA و ثبت نام در این آزمون، یک گام مهم برای شما محسوب می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزایای داشتن مدرک ACCA این است که به شما در زمینه مهاجرت کاری کمک کرده و رزومه عالی برای شما می‌شود. در ادامه بهترین منابع آزمون ACCA را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید به‌ راحتی مدرک ACCA را دریافت کنید.

انجمن‌ها و تالارهای گفتگوی آنلاین ACCA

یکی از بهترین منابع ACCA، پلتفرم‌هایی است که به دانشجویان امکان می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، سوال بپرسند و تجارب و نکات مرتبط با آزمون را با هم به اشتراک بگذارند. این انجمن‌ها می‌توانند منبعی ارزشمند برای دریافت پشتیبانی در طول دوره‌های چالش‌برانگیز ACCA باشند. در ادامه با برخی از نمونه‌ها در این مورد آشنا می‌شویم:

  • ACCA Global Community: انجمن رسمی ACCA پلتفرمی را برای دانشجویان و اعضای ACCA فراهم کرده است تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند.
  • ACCA Student Room: تالار گفتگوی آنلاین است که به دانشجویان امکان می‌دهد از یکدیگر سوال کنند، نکات مطالعه را به اشتراک بگذارند و با سایر دانشجویان ارتباط برقرار کنند.
  • گروه‌های ACCA در فیس‌بوک: گروه‌های متعددی در فیس‌بوک وجود دارند که می‌توانید با عضویت در آن‌ها با سایر دانشجویان ACCA ارتباط برقرار کنید، از آن‌ها سوال بپرسید و تجارب و نکات خود را با هم به اشتراک بگذارید.
  • گروه‌های ACCA در لینکدین: مانند گروه‌های فیس‌بوکی، گروه‌های متعددی در لینکدین وجود دارند که در آن‌ها می‌توانید با سایر دانشجویان و متخصصان ارتباط برقرار کنید.
  • ACCA Reddit: این انجمنی است که در آن دانشجویان و متخصصان می‌توانند از یکدیگر سوال کنند و تجارب خود و نکات مطالعه برای آزمون‌ها و منابع ACCA را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

با عضویت در انجمن‌های آنلاین می‌توانید از تجارب سایر دانشجویان بهره‌مند شوید، پرسش و پاسخ سریع انجام دهید و حتی پارتنر مطالعه پیدا کنید. استفاده از این انجمن‌ها همچنین می‌تواند راه خوبی برای حفظ انگیزه در طول مطالعه منابع ACCA باشد.

انواع کتاب های دوره ACCA

علاوه‌بر مواردی که مطرح شد، کتاب‌های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند برای آزمون‌های ACCA آماده‌تر باشید و حتی به‌صورت خودخوان بتوانید آمادگی شرکت در آزمون‌ها را پیدا کنید. در ادامه با کتاب‌هایی آشنا می‌شویم که مطالعه آن‌ها به‌عنوان منابع ACCA توصیه می‌شود.

کتاب‌های انتشارات کاپلان (Kaplan)

انتشارات کاپلان منابع مختلفی را به‌منظور مطالعه برای ACCA در اختیار شما قرار می‌دهد و با توجه به اینکه دائما نسخه‌های کتاب‌های خود را به‌روز می‌کند، یکی از محبوب‌ترین منابع ACCA محسوب می‌شود. محتوای کتاب‌های کاپلان توسط یک تیم متخصص بررسی می‌شود تا از کیفیت و عمق اطلاعات اطمینان حاصل شود.
منابع ACCA کاپلان شامل Study Text ،Exam Kit و Pocket Notes می‌شود. Study Text، اطلاعات عمیقی را در مورد برنامه‌های درسی ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد که درک کاملی از دروس داشته باشید. Exam Kit، مکمل Study Text است و به شما امکان می‌دهد که به سوالات آزمون‌های ACCA پاسخ دهید. Pocket Notes، همان‌طور که از نام آن مشخص است، مجموعه‌ای از یادداشت‌های جیبی است که خلاصه‌ای از موضوعات کلیدی دروس را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید دائما اطلاعات مرتبط را مرور کنید و حافظه خود را بهبود ببخشید.

کتاب‌های BPP Learning Media

این انتشارات که مورد تایید ACCA است، کتاب‌های خود را با مشارکت ACCA منتشر می‌کند. این بدین معنی است که ACCA منابع، کتاب‌های کار و کیت‌های تمرینی BPP Learning Media را بررسی می‌کند. بنابراین، عمق اطلاعات این کتاب‌ها کاملا تاییدشده و متمرکز بر آزمون‌هاست.
در کیت‌های تمرینی BPP، جدیدترین آزمون‌های ACCA به همراه پاسخ سوالات در دسترس شما قرار می‌گیرند. علاوه‌بر این، BPP با پلتفرم کتاب‌های الکترونیکی Vitalsource همکاری کرده است تا تجربه‌ای غنی‌تر و قابل‌اعتمادتر را برای شما فراهم کند. داشتن تجربه قبلی در زمینه حسابداری به شما کمک می‌کند که درک کتاب‌های BPP آسان‌تر باشد.

آزمون ACCA

کتاب‌های Get Through Guides

GTG یک شرکت در زمینه انتشار، آموزش و توسعه محتواست که کتاب‌ها و منابع باکیفیتی را در حوزه‌های مالی، حسابداری و مدیریتی با قیمت مقرون‌به‌صرفه تولید می‌کند. GTG همکار آموزشی تاییدشده ACCA و ICAEW است و به متخصصان در سراسر جهان آموزش می‌دهد تا گواهینامه‌های حرفه‌ای دریافت کنند. تیم سرپرستی این مجموعه شامل متخصصان باتجربه، نویسندگان، معلمان متخصص، طراحان آموزشی و محققان است و بنابراین، منابع معتبری را برای آزمون ACCA ارائه می‌کند.

کتاب‌های انتشارات Becker

کتاب‌های انتشارات Becker برای آزمون ACCA شامل منابع مطالعه و بانک سوالات می‌شوند. در بانک سوالات، جدیدترین آزمون‌های ACCA با پاسخ‌های پیشنهادی، سوالات آزمون‌های قبلی و یادداشت‌های آموزشی گنجانده شده‌ است. علاوه بر این، این کتاب‌ها توسط ACCA بررسی و تایید شده‌اند. تمام منابع مطالعاتی Becker توسط معلمان باتجربه ACCA نوشته شده‌اند و برای آموزش در کلاس استفاده می‌شوند. این کتاب‌‌ها شامل برنامه‌های درسی، راهنمای مطالعه ACCA، نکات آزمون و بانک سوالات هستند.

نحوه ثبت نام آزمون ACCA چگونه است؟

قبل از اینکه بدانید ثبت نام آزمون ACCA چگونه است، لازم است با انواع آزمون ACCA آشنا شوید. آزمون‌های ACCA دارای دو نوع On-demand و Session هستند که نحوه ثبت نام آزمون ACCA بسته به نوع آن متفاوت است. به یاد داشته باشید چه برای شرکت در آزمون‌های On-demand و چه آزمون‌های Session لازم است از قبل در وبسایت ACCA ثبت نام کرده و هزینه آن را نیز پرداخت کرده باشید.
علاوه‌بر این، فارغ از اینکه در آزمون‌ها شرکت کنید یا خیر، برای اینکه عضویت شما در ACCA حفظ شود لازم است هر سال هزینه حق اشتراک را بپردازید. ACCA آزمون‌های از راه دور نیز دارد اما در حال حاضر، این آزمون‌ها در ایران در دسترس نیستند. در ادامه با هر یک از آزمون‌های ACCA و نحوه ثبت نام آن‌ها آشنا می‌شویم.

نحوه ثبت نام آزمون On-demand

آزمون‌های On-demand، آزمون‌هایی کامپیوتری هستند که در صورت در دسترس بودن، می‌توانید در هر زمان در آن‌ها شرکت کنید. داوطلبان می‌توانند در هر تاریخ و ساعتی که برایشان مناسب است در آزمون On-demand شرکت کنند. با این حال چون ممکن است ظرفیت این آزمون‌ها محدود باشد، رزرو صندلی از قبل بسیار مهم است.
این آزمون‌ها مستقیما توسط مراکز برگزاری برنامه‌ریزی می‌شوند و برای ثبت نام در آن‌ها لازم است مرکزی را پیدا کنید که آزمون درخواستی شما را برگزار می‌کند و برای هماهنگی به‌منظور شرکت در آزمون مستقیما با مرکز تماس بگیرید. سپس، هزینه آزمون را به مرکز برگزارکننده پرداخت کنید. پس از اتمام امتحان نیز می‌توانید نتیجه موقت را بر روی صفحه نمایش کامپیوتر مشاهده کنید. نتیجه آزمون ظرف ۷۲ ساعت در صفحه myACCA قابل مشاهده خواهد بود.

نحوه ثبت نام آزمون Session

از سوی دیگر، آزمون‌های Session آزمون‌هایی هستند که توسط ACCA در زمان‌ها و مکان‌های مشخص برگزار می‌شوند. این آزمون‌ها چندین بار در سال و معمولا در ماه‌های مارس، ژوئن، سپتامبر و دسامبر ارائه می‌شوند. آزمون‌ها در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شوند و داوطلبان موظف به حضور در مراکز در تاریخ و ساعت مشخص هستند.
ثبت نام این آزمون‌ها معمولا چند هفته قبل از برگزاری بسته می‌شود. بنابراین، برنامه‌ریزی مناسب برای شرکت در این آزمون‌ها ضروری است. برای ثبت نام در این آزمون‌ها می‌توانید از طریق وبسایت ACCA نیز اقدام کنید. ACCA دارای یک پلتفرم رزرو آنلاین است که از طریق آن می‌توانید در آزمون مورد نظر خود ثبت نام کنید.

در پایان، شرکت در آزمون‌های ACCA برای هر فردی که در زمینه حسابداری و امور مالی تخصص دارد و می‌خواهد در شغل خود پیشرفت کند یا مهاجرت شغلی را تجربه کند یک گام اساسی است. در این شرایط، استفاده از بهترین منابع ACCA می‌تواند قبولی در این آزمون‌ها را بسیار آسان‌تر و سریع‌تر کند. از سوی دیگر، آزمون‌های ACCA دارای دو نوع On-demand و Session است که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند و نحوه ثبت نام آزمون ACCA نیز بسته به نوع آن متفاوت است. در هر صورت، اگر تصمیم به ثبت نام در آزمون ACCA گرفته‌اید می‌توانید پرداخت هزینه ثبت نام، عضویت و آزمون‌های ACCA را به تهران پیمنت بسپارید تا این مرحله را سریع‌تر و با هزینه کمتر طی کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*