صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left گیفت کارت‌ left بهترین گیفت کارت های بازی برای گیمرها
گیفت کارت بازی

بهترین گیفت کارت های بازی برای گیمرها

به‌روزرسانی: ۱۴۰۳/۰۲/۲۲

در عصر امروز، بازی‌های ویدئویی نه‌ تنها یک سرگرمی محسوب می‌شوند، بلکه یک تجربه جذاب را برای گیمرها رقم می‌زنند. گیفت کارت بازی که نوعی کارت هدیه دیجیتال محسوب می‌شود، یکی از جذاب‌ترین هدایایی است که می‌توان برای یک گیمر تهیه کرد. گیفت کارت‌های بازی انواع مختلفی دارند که شناخت آن‌ها می‌تواند به شما در خرید این نوع هدیه کمک کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین آن‌ها را با هم بررسی کنیم.

گیفت کارت‌های بازی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو

گیفت کارت بازی چیست؟

گیفت کارت بازی به ۲ صورت فیزیکی و دیجیتالی موجود است. با داشتن گیفت کارت بازی و Redeem کد آن می‌توانید به اندازه مبلغ اعتبار کارت، از کمپانی یا اپ‌استورهای مختلف، کالای فیزیکی بخرید یا خدماتی را دریافت کنید.
توجه کنید که موجودی این کارت‌ تنها برای خرید است و قابل انتقال به دیگران نیست. همچنین، هر گیفت کارت بازی متعلق به یک کمپانی به‌خصوص است و برای کمپانی‌های دیگر نمی‌توان از آن استفاده کرد. به‌عنوان مثال، گیفت کارت بازی ایکس باکس را نمی‌توان برای استیم به‌کار برد.

بهترین گیفت کارت های بازی برای گیمرها

در متن زیر، به گیفت کارت‌های محبوب در میان گیمرها اشاره شده است. در ادامه درباره هر کدام از آن‌ها توضیح خواهیم داد.

  • ایکس باکس (Xbox Gift Card)
  • استیم (Steam Gift Card)
  • پلی استیشن (PlayStation Gift Card)
  • بلیزارد بتل نت (Battle.net)
  • مولتی گیم (Multi Game Card)
  • گیم استاپ (Game Stop)
  • ولورانت (Valorant Gift Card)
  • ای‌شاپ نینتندو (Nintendo eShop Gift Card)
  • کال آف دیوتی (Call of Duty)
  • پابجی (Pubg)
  • ولورانت (Valorant Gift Card)
  • ریزر گلد (Razer Gold)
  • ماین کرافت (Mine craft)
  • فری فایر (Free fire)
  • اوریجین (Origin)
  • توییچ (Twitch)

انواع گیفت کارت بازی

گیفت کارت‌های بازی متنوعی توسط شرکت‌های مختلف عرضه می‌شوند که هرکدام به‌ نوبه خود ویژگی‌های مثبت و منفی دارند. بر اساس آمارهای فروش، اکثر گیمرها تمایل به خرید این کارت‌های هدیه دارند:

گیفت کارت بازی ایکس باکس (Xbox Gift Card)

امروزه، یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین کنسول‌های بازی در ایران و جهان، ایکس باکس (Xbox) است. این کنسول سال ۲۰۰۱ معرفی شد و مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. گیفت کارت‌ جزء محصولات جانبی Xbox محسوب می‌شود که برای خرید بازی و پرداخت‌های درون برنامه‌ای طراحی شده است. انواع گیفت کارت بازی ایکس باکس عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد (Live Gold)

این نوع گیفت کارت در کنسول Xbox به شما اجازه می‌دهد که به بازی‌های آنلاین دسترسی پیدا کنید و بتوانید با دوستان خود به‌صورت Live، بازی‌های گروهی انجام دهید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های فوق‌العاده بازی‌های این کنسول نیز بهره‌مند شوید.

  • گیفت کارت ایکس باکس One EA Access global

این نوع از گیفت کارت، متعلق به بازی‌های کمپانی بازی‌سازی EA است. تمامی بازی‌هایی که توسط این کمپانی ساخته شده‌اند، با گیفت کارت One EA Access global در اختیار شما قرار می‌گیرند.

  • گیفت کارت ایکس باکس گیم پس (game pass)

در سال ۲۰۱۷ شرکت سازنده ایکس باکس (مایکروسافت) از سرویس اشتراکی دیگری رونمایی کرد که با پرداخت مبلغی می‌توان به بیش از ۱۰۰ بازی در Xbox One و Xbox 360 دسترسی پیدا کرد.
نکته: به‌صورت کلی گیفت کارت‌های Xbox از ۱ دلار شروع می‌شوند و ممکن است قیمت‌ آن‌ها به ۱۰۰ دلار نیز برسد. خرید گیفت کارت ایکس باکس را می‌توانید با تهران پیمنت انجام دهید.

گیفت کارت بازی استیم (Steam Gift Card)

استیم (Steam) پلتفرم توزیع دیجیتال برای بازی‌های رایانه‌ای است که سرویس‌هایی مانند نصب و به‌روزرسانی خودکار بازی‌ها، بازی گروهی با دوستان و شرکت در گروه‎‌های بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استیم اکنون روی هر دستگاه و گوشی‌های هوشمندی قابل استفاده است که کاربران برای استفاده از آن باید کیف پول استیم (Steam Wallet) خود را شارژ کنند. یکی از راه‌های شارژ آن استفاده از گیفت کارت‌های بازی استیم است که عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت استیم آمریکا
  • گیفت کارت استیم هنگ کنگ
  • گیفت کارت استیم ترکیه
  • گیفت کارت استیم گلوبال
  • گیفت کارت استیم انگلیس
  • گیفت کارت استیم آرژانتین

برای استفاده از این گیفت کارت‌ها باید آی پی خود را روی همان منطقه تنظیم کنید. این نوع از گیفت کارت‌ها در مبالغ متفاوت عرضه می‌شوند که برای خرید گیفت کارت‌های استیم با هر ریجن و مبلغی می‌توانید به صفحه لینک داده شده مراجعه کنید. 

گیفت کارت بازی پلی استیشن (PlayStation Gift Card)

پلی‌استیشن یک کنسول بازی است که در سال ۱۹۹۴ برای اولین‌بار در کشور ژاپن عرضه شد. گیفت کارت‌های بازی پلی‌استیشن این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به‌صورت دائمی و بدون تاریخ انقضاء از ویژگی‌هایی مانند تمامی بازی‌های پلی استیشن، دسترسی به دیتاهای بازی، استفاده از آیتم‌های درون بازی، استفاده از تخفیف بازی‌ها، خرید تم آنلاین و انجام بازی‌ها به صورت آنلاین بهره‌مند شوید. انواع گیفت کارت‌های بازی پلی‌استیشن عبارت‌اند از:

  • گیفت کارت بازی پلی استیشن ناو (PlayStation Now)

با خرید این نوع از گیفت کارت بازی می‌توانید به ۸۰۰ نوع بازی دسترسی داشته باشید و بیش از ۳۰۰ نوع بازی را دانلود کنید. همچنین بازی‌های آنلاین موجود در پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ با این نوع کارت قابل استفاده هستند.

  • گیفت کارت پلی استیشن PSN

با خرید این گیفت کارت می‌توانید اکانت پلی‌استیشن خود را بدون نیاز به کارت‌های اعتباری شارژ کنید. مناسب‌ترین راه برای شارژ اکانت پلی استیشن شما، استفاده از گیفت کارت پلی استیشن PSN است.

  • گیفت کارت پلی استیشن پلاس

این گیفت کارت که از سال ۲۰۱۰ فعال است، امکان انجام بازی‌های آنلاین، بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های ویژه فروشگاه پلی‌استیشن را در اختیار گیمرها و کاربران قرار می‌دهد. برای تجربه بازی‌های آنلاین حتما باید عضو پلی‌استیشن پلاس باشید.

برای خرید گیفت کارت‌های نام برده شده و تجربه لذت بازی بدون محدودیت، می‌توانید گیفت کارت بازی پلی استیشن را از تهران پیمنت خریداری کنید.

گیفت کارت بلیزارد بتل نت (Battle.net)

کمپانی بلیزارد (Blizzard) یکی از شرکت‌های طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی است که در سال ۱۹۹۶ با عنوان بتل نت کالیفرنیا فعالیت خود را آغاز کرد. از بازی‌های معروف این شرکت می‌توان به بازی وارکرفت اشاره کرد. برای استفاده از بازی‌های آنلاین بتل نت و دیگر خدمات و امکانات آن، می‌توانید از گیفت کارت‌های بلیزارد بتل نت استفاده کنید.

گیفت کارت بازی مولتی گیم (Multi Game Card)

Multi Game Card یک پلتفرم پرداخت آنلاین امن برای بازی‌ها و دیگر خدمات محسوب می‌شود که امروزه پیشرفت چشمگیری داشته است. برای استفاده از این گیفت کارت کافی است به سایت‌های خرید هر کدام از بازی‌هایی که از پرداخت با مولتی گیم پشتیبانی می‌کنند بروید و درمیان روش‌های پرداخت در هنگام خرید بازی، سریال Multi Game Card خریداری شده را وارد کنید.

گیفت کارت گیم استاپ (GameStop)

شرکتی آمریکایی با نام GameStop بازی‌های رایانه‌ای و نرم افزارهای سرگرمی را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید هر بازی که به‌دنبال آن هستید، چه به‌صورت قدیمی و یا جدید، با پرداخت مبلغی از این شرکت تهیه کنید. بعد از تهیه گیفت کارت بازی گیم استاپ، یک کد ۱۹ رقمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد تا با آن حساب کاربری خود را شارژ کرده و از بازی‌ها بدون محدودیت لذت ببرید.

گیفت کارت ولورانت (Valorant Gift Card)

بازی ولورانت یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره تاکتیکی در سبک شوتر است که همانند دیگر بازی‌های ویدئویی، گیفت کارت مختص به خود را دارد. این کارت هدیه نیز مانند مابقی گیفت کارت‌ها، به‌صورت یک کد به شما تحویل داده می‌شود که با استفاده از آن و ورود در بخش ولورانت پوینت‌های بازی، می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید.

گیفت کارت ای‌شاپ نینتندو (Nintendo eShop Gift Card)

نینتندو یکی از کنسول‌های بازی مشهور و محبوب است که بازی‌های عالی مانند سوپر ماریو را ارائه داده است. گیفت کارت نینتندو این امکان را برای شما فراهم می‌‌کند تا به بازی‌های پرطرفداری دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت کال آف دیوتی (call of duty)

کالاف دیوتی از زمان انتشار (سال ۲۰۰۳) تا به امروز جزء یکی از بهترین و مشهورترین بازی‌های شوتری محسوب می‌شود. این بازی که توسط Infinity Ward منتشر شده است، در این چند سال به شهرت جهانی رسیده و نسخه موبایل آن نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. گیفت‌کارت بازی کالاف دیوتی برای نسخه موبایل آن موجود است که برای استفاده از نسخه pro آن می‌توانید این کارت هدیه را تهیه کنید.

گیفت کارت بازی پابجی (Pubg)

بازی پابجی نیز یکی از مشهورترین و در عین‌حال جذاب‌ترین بازی‌های بتل رویال محسوب می‌شود که مخفف عبارت Player Unknown’s Battlegrounds است. از گیفت کارت پابجی می‌توانید خریدهای درون بازی مانند اسکین‌ها،‌ اسلحه‌ها، لباس‌ها و همچنین انواع مختلف طرح‌های چتر نجات و غیره را خریداری کنید.

گیفت کارت ولورانت (Valorant Gift Card)

بازی ولورانت یکی از بازی‌های چند نفره تاکتیکی در سبک شوتر است که همانند دیگر بازی‌های ویدئویی، گیفت کارت مختص به خود را دارد. این کارت هدیه نیز، به‌صورت یک کد تحویل داده می‌شود که با استفاده از آن و ورود در بخش ولورانت پوینت‌های بازی می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید.

گیفت کارت ریزر گلد (Razer Gold)

ریزر یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های دیجیتال است که پیش از این، با نام ریکستی Rixty شناخته شده بود. این شرکت گیفت کارت‌هایی را ارائه داده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازی‌ها، اعتبار بازی‌ها، و سخت افزارهای کمپانی ریزر از جمله موس، کیبورد، هدست و غیره را دریافت کنید. از مزایای این گیفت کارت بازی این است که تاریخ انقضا ندارد و تا هر زمان که بخواهید می‌توانید از آن استفاده کنید.

گیفت کارت ماین کرافت (Minecraft)

ماین کرافت یکی از بازی‌های استراتژیک سند باکس یا جهان‌ باز است که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی جهان خود را در آن بسازید. ماین کرافت برای اولین‌بار، در سال ۲۰۰۹ توسط موجنگ استودیوز منتشر شد که این بازی را سه نسخه رایانه، موبایل و کنسول پشتیبانی می‌کند. این بازی با زبان برنامه‌نویسی جاوا نوشته شده است که با دریافت گیفت کارت آن می‌توانید نسخه‌های اورجینال آن را دریافت کنید؛ همچنین ابزارها، آیتم‌ها، سکه و سایر امکانات درون بازی را خریداری کرده و با اختصاصی سازی، از بازی خود لذت بیشتری ببرید.   

گیفت کارت اوریجین (Origin)

پلتفرم اوریجین یکی از بزرگترین توزیع کننده‌های بازی‌های آنلاین است که توسط کمپانی Electronic Arts توسعه یافته است. این پلتفرم مجموعه زیادی از گیم‌های مختلف را در خود جای داده است و در گوشی‌های هوشمند، ویندوز، مک، ios، اندروید و پلتفرم فیس بوک در دسترس است. گیفت کارت اوریجین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به بازی‌های محبوب خود در این پلتفرم دسترسی داشته باشید. به‌عبارت دیگر برای دسترسی به بازی‌ها در این پلتفرم، ابتدا باید اکانت خود را شارژ کنید.   

گیفت کارت توییچ (Twitch)

گیمر‌های حرفه‌ای معمولا بازی‌های ویدئویی خود را ضبط کرده و برای مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. توییچ پلتفرمی است که این بستر را برای گیمرها فراهم کرده و به‌ آن‌ها اجازه می‌دهد، تا بازی‌های خود را برای علاقه‌مندان به این حوزه به اجرا بگذارند. همچنین این پلتفرم سرویس‌هایی همچون پخش زنده موسیقی و چت آنلاین کاربران را هم دارا است. با خرید گیفت کارت توییچ می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید و به جمع گیمرهای حرفه‌ای بپیوندید.

بازی با پلی استیشن

۷ نکته که در هنگام خرید گیفت کارت بازی باید رعایت کنید

توجه به نوع گیفت کارت و کارایی آن

هرکدام از گیفت کارت‌ها برای یک پلتفرم کارایی دارد و نمی‌توان برای دیگر پلتفرم‌ها از آن‌ها استفاده کرد؛ به‌عنوان مثال گیفت کارت پلی‌استیشن تنها برای همین کمپانی قابل استفاده است و برای مولتی گیم نمی‌توان از آن استفاده کرد.

خرید گیفت کارت بازی متناسب با مبلغ مورد نیاز

در هنگام خرید این کارت‌ها به مبالغ آن دقت کنید؛ زیرا این محصولات فاقد قابلیت شارژ مجدد هستند.

گیفت‌کارت‌ها از نظر ارزی و ریجن

گیفت کارت‌ها معمولا با ارزهای رایج دنیا به‌فروش می‌رسند که تنها در همان کشورها قابل استفاده هستند؛ به‌همین منظور مثلا با خرید دلاری گیفت کارت و ریجن آمریکا، نمی‌توانید با ریجن‌های دیگر از این محصول استفاده کنید.

توجه به اصالت گیفت کارت‌ها

سعی کنید آگاهی خود را برای خرید گیفت کارت‌ها بالا ببرید؛ زیرا ممکن است افراد کلاهبردار با سوء استفاده از عدم آگاهی افراد، محصولات تقلبی و هک شده را به‌ آن‌ها بفروشند. برای این منظور از مراکز فروش و وبسایت‌های معتبر مانند تهران پیمنت برای خرید گیفت‌ کارت‌های بازی استفاده کنید.

توجه به تاریخ انقضای گیفت کارت بازی

قبل از خرید گیفت کارت‌ها ابتدا تاریخ انقضای آن‌ها را چک کنید؛ زیرا بعضی از گیفت کارت‌ها به‌صورت نامحدود نبوده و دارای تاریخ انقضای مشخصی هستند.

دریافت اطلاعات مهم گیفت کارت از فروشنده

تمامی اطلاعات مربوط به گیفت کارت بازی خود مانند کد ۱۲ رقمی، تاریخ انقضای آن و همچنین شناسه کارت که یک فاکتور امنیتی است را در هنگام خرید از فروشنده دریافت کنید.

توجه به کارمزد و مالیات گیفت کارت بازی

در هنگام خرید دقت کنید از فروشگاه یا وبسایت‌هایی خرید کنید که مالیات و کارمزد کمتری دریافت می‌کنند.

گیفت کارت‌ بازی به‌عنوان هدیه‌ای با ارزش، همیشه یک انتخاب عالی برای گیمرها محسوب می‌شود. این کارت‌های هدیه می‌توانند دنیایی جدید از بازی‌های بدون محدودیت را برای گیمرها بسازند و لحظات سرگرم‌کننده‌ای را برای آن‌ها به ارمغان آورند؛ بنابراین با خرید گیفت کارت‌ بازی از سایت تهران پیمنت می‌توانید دوستان و آشنایان خود را از این تجربه جالب و سرگرم‌کننده بهره‌مند کنید.  

من جزء کسانی هستم که شغلی مرتبط با علاقه‌ام دارم. شغل و علاقه من نویسندگی است. اوقات فراغتم را با خواندن کتاب پر می‌کنم و دنیای تکنولوژی برایم جذاب است.
هدفم در تهران پیمنت، ارائه محتوای ارزشمند است تا به شما برای رسیدن به اهدافتان کمک کنم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*