صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left اپلای و مهاجرت left استرالیا left بهترین شغل ها برای مهاجرت به استرالیا (لیست مشاغل ویزای کار استرالیا)

بهترین شغل ها برای مهاجرت به استرالیا (لیست مشاغل ویزای کار استرالیا)

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

داشتن شغل در یک کشور خارجی برای همه افراد بسیار چالش‌برانگیز است. وقتی در مورد استرالیا صحبت می‌کنیم متوجه می‌شویم این کشور فرصت‌های شغلی زیادی را در اختیار افراد ماهر قرار می‌دهد. استرالیا در مشاغل مختلف با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است و بنابراین، انواع ویزای کار را ارائه می‌دهد تا این کمبود را جبران کند. اگر قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارید، لازم است شغل‌های پرمتقاضی در این کشور را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین مشاغل برای دریافت ویزای کار استرالیا آشنا شویم.

شغل های مناسب برای مهاجرت به استرالیا

اگر می‌خواهید ویزای کار استرالیا را اخذ کنید، مهم است بدانید که در این کشور چه شغل‌هایی پرمتقاضی هستند. در این صورت، می‌توانید آسان‌تر و سریع‌تر برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید. در ادامه با چند مورد از شغل های مناسب برای مهاجرت به استرالیا آشنا می‌شویم.

IT و نرم‌افزار

در حال حاضر، تمام دنیا حول محور اطلاعات و تکنولوژی می‌چرخد و IT در هر زمینه‌ای، از وزارت‌خانه‌ها گرفته تا کلاس‌های درس، برای دستیابی به بهترین نتایج استفاده می‌شود. مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات در همه کشورهای جهان پررونق هستند و تقاضای زیادی برای متخصصان فناوری اطلاعات وجود دارد. به همین دلیل، با داشتن مهارت در این زمینه می‌توانید برای مهاجرت کاری به استرالیا اقدام کنید.
شرکت‌های متعددی در استرالیا وجود دارند که هم نیاز به نیروی کار ماهر و هم نیروی تازه‌کار در زمینه IT و نرم‌افزار دارند. با داشتن پیشنهاد شغلی از سوی این شرکت‌ها نه‌تنها می‌توانید به استرالیا مهاجرت کنید، بلکه می‌توانید خانواده را نیز همراه خود ببرید. در جدول زیر با میانگین حقوق این مشاغل در استرالیا آشنا می‌شویم.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
توسعه‌دهنده وب۸۰,۰۰۰
مدیر شبکه۷۵,۰۰۰
برنامه‌نویس کامپیوتر۹۳,۵۰۰
کارشناس تحلیلگر سیستم۹۰,۰۰۰
مهندس تضمین کیفیت۸۵,۰۰۰
مهندس تست نرم‌افزار۸۸,۴۳۴
مهندس امنیت۱۲۰,۰۰۰

مهندسی

مشاغل مهندسی در استرالیا شامل طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها می‌شود. به این تخصص‌ها در بخش‌های مختلف مانند مشاغل دولتی، آموزشی و خصوصی نیاز زیادی وجود دارد. به همین دلیل، در موقعیت های کاری استرالیا مشاغل مهندسی بسیار زیاد است و این تخصص‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای مهاجرت به استرالیا باشند. در جدول زیر با میانگین حقوق برخی از مشاغل مهندسی در استرالیا آشنا می‌شویم.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
مهندس هوافضا۹۷,۰۰۰
مهندس زیست‌پزشکی۷۶,۶۶۲
مهندس شیمی۸۰,۰۰۰
مهندس عمران۸۷,۰۰۰
مهندس برق۹۰,۰۰۰
مهندس صنایع۸۶,۰۰۰
مهندس مکانیک۹۱,۵۰۰
مهندس معدن۱۳۳,۰۰۰

حسابداری و امور مالی

بخش مالی در استرالیا از پیشرفت حرفه‌ای بسیار بالایی برخوردار است. مشاغل مرتبط با آن بسیار پرمتقاضی است، زیرا حسابداری و امور مالی در زمینه‌های گوناگون مانند بیمه و سرمایه‌گذاری کاربرد دارد. بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده، کارکنان این بخش نه‌تنها در استرالیا حقوق بالایی دارند، بلکه رضایت شغلی نیز در میان آن‌ها بسیار زیاد است.
این افراد همچنین با گذشت زمان می‌توانند مهارت‌های خود را بهبود ببخشند و در نتیجه در حرفه خود پیشرفت کنند و به موقعیت‌های شغلی بهتری در استرالیا برسند. در جدول زیر با برخی از این مشاغل و میانگین حقوق آن‌ها در استرالیا آشنا می‌شویم.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
حسابدار۸۵,۰۰۰
مدیر حسابداری۹۰,۰۰۰
حسابرس۶۵,۰۰۰
حسابدار مالیات۶۲,۰۰۰
مدیر پروژه۱۲۰,۰۰۰

هتلداری

صنعت هتلداری در استرالیا برای حدود ۳۲۰ میلیون نفر شغل ایجاد کرده است. از آنجایی که این صنعت به‌سرعت در حال رشد است، هر سال به هزاران نیروی کار در این زمینه نیاز است. استرالیا در این بخش با کمبود نیروی کار در سطح ارشد و مدیریتی مواجه است. بنابراین،  مهاجرت کاری به استرالیا از این طریق آسان و سریع است. میانگین حقوق سالانه یک مدیر اقامتگاه در استرالیا ۸۵,۰۰۰ دلار استرالیاست.

فروش و بازاریابی

فروش و بازاریابی در استرالیا دامنه وسیعی دارد. این کشور در این زمینه به مدیران، نمایندگان و بسیاری از نقش‌های شغلی دیگر نیاز دارد. در جدول زیر با متوسط حقوق سالانه مشاغل مرتبط با فروش و بازاریابی در استرالیا آشنا می‌شوید.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
نماینده فروش۶۶,۰۰۰
مدیر بازاریابی۱۰۵,۰۰۰
مدیر فروش۱۰۷,۵۰۰
کارشناس بازاریابی۸۰,۰۰۰
کارشناس فروش۹۰,۰۰۰

بهداشت و درمان

یکی دیگر از بهترین موقعیت های کاری استرالیا مشاغل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی است. فرصت‌های شغلی خالی این بخش در استرالیا بی‌سابقه است. استرالیا باور دارد که سلامت به معنای رفاه است و بنابراین، در این زمینه به متخصصان مختلف مثل پرستاران نیاز دارد. در جدول زیر با متوسط حقوق سالانه مشاغل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی در استرالیا آشنا می‌شویم.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
پرستار دارای پروانه رسمی۹۷,۰۰۰
پرستار متخصص۷۶,۶۶۲
مدیر خدمات پرستاری۸۰,۰۰۰
فیزیوتراپیست۸۷,۰۰۰
پزشک عمومی۹۰,۰۰۰
ماما۸۶,۰۰۰
داروساز۹۱,۵۰۰
روانپزشک۱۳۳,۰۰۰
روانشناس بالینی۱۱۰,۷۹۸
اپتومتریست۱۱۷,۵۰۰
متخصص پوست۱۲۶,۵۰۲
رادیولوژیست۱۹۵,۰۹۶

آموزش

استرالیا دارای موسسات آموزشی دولتی و خصوصی متعددی است و هر منطقه و ایالت آن از سیستم آموزشی خاص خود برخوردار است. این کشور در مشاغل مرتبط با آموزش با کمبود جدی نیروی کار مواجه است و بنابراین، انتخاب این مشاغل برای مهاجرت کاری به استرالیا اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در جدول زیر با متوسط حقوق مشاعل مرتبط با آموزش در استرالیا آشنا می‌شویم.

شغلمیانگین حقوق سالانه (دلار استرالیا)
مراقب کودک۵۹,۵۰۰
معلم پیش‌دبستانی۶۰,۱۲۹
معلم هنرهای بصری۸۹,۹۴۳
معلم دوره راهنمایی۸۱,۳۳۸
معلم موسیقی۸۹,۲۹۷
معلم دبستان۸۹,۵۹۳
معلم دبیرستان۹۲,۰۰۳

لیست مشاغل ویزای کار استرالیا

لازم است قبل از اینکه برای مهاجرت کاری به استرالیا اقدام کنید لیست مشاغل ویزای کار استرالیا را بررسی کنید. در این لیست همه مشاغلی را مشاهده خواهید کرد که استرالیا در آن‌ها دچار کمبود نیرو است و بنابراین، برای آن‌ها ویزای کاری صادر می‌کند. در بخش قبل، با برخی از این مشاغل آشنا شدیم اما این لیست بسیار مفصل است و شامل بیش از ۶۰۰ شغل می‌شود.
در این صفحه مشاغل ویزای کار استرالیا فهرست شده است. بر اساس این لیست می‌توانید بررسی کنید که برای هر شغل چه نوع ویزای کاری صادر می‌شود. این اطلاعات فرایند مهاجرت کاری به استرالیا را برای شما روشن‌تر و ساده‌تر می‌کند.

بهترین شغل ها برای مهاجرت به استرالیا

نحوه دریافت ویزای کاری استرالیا

برای مهاجرت کاری به استرالیا پیش از هر چیز لازم است واجد شرایط بودن خود برای دریافت ویزای کاری مربوطه را بررسی کنید. در ابتدا مطمئن شوید که شغل شما در لیست مشاغل ویزای کار استرالیا وجود داشته باشد. از سوی دیگر، برخی از ویزاهای کاری استرالیا بر اساس یک سیستم امتیازبندی صادر می‌شوند که به آن General Skilled Migration گفته می‌شود.
اگر ویزای کاری مورد نظر شما نیز بر اساس امتیازبندی صادر می‌شود، لازم است با استفاده از محاسبه گر امتیاز ویزای کار استرالیا امتیاز خود را محاسبه کنید. این امتیاز بر اساس عواملی مانند سن، سطح تحصیلات، سابقه کاری و سطح زبان انگلیسی محاسبه می‌شود. برای اینکه واجد شرایط کسب امتیاز مهاجرت کاری استرالیا شوید لازم است حداقل ۶۵ امتیاز را کسب کنید.
طبیعتا هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید شانس شما برای مهاجرت کاری به استرالیا افزایش می‌یابد. شرایط سنی مهاجرت کاری به استرالیا نیز کمتر از ۴۵ سال است. علاوه بر این موارد، مدارکی که برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار نیاز دارید عبارت‌اند از:

  • گزارش ارزیابی مهارت از یک مرجع ارزیابی تایید‌شده مانند VETASSESS
  • مدرک زبان انگلیسی مانند تافل (TOEFL)، آیلتس (IELTS)، PTE و CAE
  • مدارک مرتبط با سابقه کاری

در پایان، مهاجرت به استرالیا از طریق کار می‌تواند یک زندگی باکیفیت را برای شما فراهم کند. با اخذ ویزای کاری استرالیا می‌توانید درآمد خود را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهید؛ پس از سه سال، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید و از بهترین امکانات و تسهیلات زندگی برخوردار شوید. موقعیت های کاری استرالیا بسیار زیادند و برای افرادی مناسب‌اند که در حوزه شغلی خود دارای تخصص هستند. با این حال، برای اینکه موفق به مهاجرت کاری به استرالیا شوید مهم است به بالا بردن سطح زبان انگلیسی خود نیز توجه کنید. اگر برای پرداخت هزینه ویزای استرالیا نیز نیاز به کمک دارید می‌توانید از خدمات تهران پیمنت استفاده کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*