صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های زبان left تافل left راهنمای تصویری تغییر زمان و مکان (Reschedule) آزمون TOEFL iBT

راهنمای تصویری تغییر زمان و مکان (Reschedule) آزمون TOEFL iBT

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

کلیه متقاضیان آزمون TOEFL iBT این امکان را دارند که تا چهار روز کاری قبل از روز آزمون، از طریق پنل کاربری خود در سایت ETS و با پرداخت ۶۰ دلار نسبت به تغییر زمان و مکان آزمون iBT خود اقدام نمایند.

در نظر داشته باشید دستورالعمل زیر مخصوص کسانی است که می‌خواهند شخصا و از طریق خرید کارت ارزی نسبت به تغییر زمان آزمون اقدام کنند. متقاضیانی که می‌خواهند این کار را از طریق تهران پیمنت انجام دهند نیاز به خواندن این راهنما ندارند و می‌توانند از طریق صفحه تغییر زمان و یا مرکز آزمون iBT نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

۱ ورود به حساب کاربری

برای تغییر زمان و مکان (Reschedule) آزمون TOEFL iBT ابتدا با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام ساخته‌اید، از طریق صفحه اصلی سایت ETS وارد حساب کاربری خود شوید.

۲ ورود به اطلاعات از طریق پنل کاربری

پس از ورود به محیط کاربری بر روی گزینه view orders که از دو قسمت مشخص شده در دسترس شماست کلیک نمایید ( این دو قسمت تفاوتی با یکدیگر ندارند).

۳ انتخاب مورد نظر

حال می‌توانید آزمونی که در آن ثبت نام نموده‌اید ببینید. در این صفحه بر روی Order No کلیک کنید:

۴ ورود به بخش تغییرات

در این صفحه کلیه مشخصات و تراکنش‌های خود را مشاهده خواهید کرد، با کلیک روی Modify به صفحه در خواست لغو iBT منتقل خواهید شد:

۵ تایید احتمال تغییر مرکز جدید نسبت به مرکز قبلی

در این صفحه، موسسه ETS به شما اطلاع می‌دهد که ممکن است نتوانید مرکز آزمون قبلی خود را به عنوان مرکز آزمون جدید در تاریخ جدید مد نظرتان داشته باشید. در صفحه جدید بر روی Continue کلیک نمایید:

۶ انتخاب کشور ،شهر و بازه تاریخ

در این مرحله (Register For A Test) لیست کشور ها را باز کرده و کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کشور Region برای شما نمایش داده شده و امکان انتخاب شهر مورد نظر را به شما خواهد داد. همچنین بازه زمانی که قصد دارید شما در آن مدت قرار بگیرد را انتخاب کنید.

۷ انتخاب مرکز

پس از انتخاب شهر و بازه زمانی که قصد امتحان در آن را دارید با کلیک بر روی گزینه Search ، لیست مراکز باز در انتهای صفحه به نمایش در خواهد آمد. از بین مراکز نمایش داده شده بر روی هر کدام که مناسب می‌دانید کلیک نمایید:

۸ دریافت رسید تغییرات

در صفحه بعد رسید تغییرات خود را مشاهده خواهید کرد:

۹ تکمیل اطلاعات هویتی

پس از مشاهده رسید در مرحله قبل، صفحه تایید مشخصات هویت شما نمایش داده می‌شود و شما باید یکی از اطلاعات پاسپورت، کارت ملی یا گواهینامه رانندگی خود را وارد کرده و بر روی Continue کلیک نمایید:

۱۰ عبور از صفحه خرید پکیج TOEFL

در صفحه جدید بر روی Skip کلیک نمایید:

۱۱ دریافت رسید نهایی تغییرات

در این مرحله به صفحه Order Summary منتقل خواهید شد که در آن مشخصات آزمون قبلی و تغییر یافته فعلی را مشاهده می‌کنید. در این مرحله در انتهای صفحه مبلغ تغییر زمان آزمون iBT خود را که معادل ۶۰$ است مشاهده خواهید کرد. برای تایید نهایی روی Confirm Order کلیک نمایید:

۱۲ تایید مبلغ تغییر زمان و ورود به مرحله پرداخت

مرحله بعد رسید ۶۰$ واریز و نحوه پرداخت را تعیین کنید. بدین منظور تیک قسمت Electronic Payment را زده و روی Continue کلیک نمایید:

۱۳ انتخاب نحوه پرداخت

نحوه پرداخت را روی Pay with a credit card or debit card قرار داده و بر روی Continue کلیک نمایید:

۱۴ وارد کردن اطلاعات پرداخت

در مرحله آخر اطلاعات کارتی که خریداری نموده‌اید را وارد کرده و فرایند تغییر زمان و مکان (Reschedule) iBT را به پایان می‌برید:

نیلوفر میثاقی هستم و علاقمند به دنیای محصول، محتوا و مارکتینگ.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*