صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های زبان left دولینگو left نمونه سوالات آزمون دولینگو (راهنمای کامل تصویری)

نمونه سوالات آزمون دولینگو (راهنمای کامل تصویری)

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۱۲

آزمون دولینگو یک آزمون تطبیقی است که برای سنجیدن مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی (رایتینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و لیسنینگ) مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آزمون آنلاین و مبتنی بر کامپیوتر است که می‌توان آن را در خانه انجام داد. بهتر است پیش از ثبت‌نام در این آزمون خود را برای آن آماده کنید و در تست آزمایشی دولینگو (Duolingo Practice Test) شرکت کنید. در این مقاله تمامی نمونه سوالات آزمون دولینگو را به صورت تصویری بررسی کرده‌ایم. پیش از پرداخت هزینه ثبت نام دولینگو و شرکت در آن، خوب است با ساختار آزمون آشنایی کامل پیدا کنید؛ بنابراین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فردی درحال مشاهده نمونه سوالات دولینگو

ساختار کلی نمونه سوالات آزمون دولینگو

آزمون Duolingo از ۳ بخش کلی تشکیل می‌شود. پیش از بررسی نمونه سوالات، نگاهی به این بخش‌ها می‌اندازیم چرا که لازم است بدانید از ابتدا تا انتهای آزمون چه مراحلی را طی خواهید کرد. بخش‌های اصلی آزمون دولینگو عبارت‌اند از:

Quick Setup بخش اول آزمون Duolingo

در قسمت اول آزمون که Quick Setup نام دارد، تجهیزات لازم برای برگزاری آزمون دولینگو و صحت مدارک شما بررسی می‌شود. برای مورد اول باید سیستم خود (کامپیوتر یا لپ‌تاپ)، اسپیکر، دوربین و میکروفون را چک کنید و مطمئن شوید که درست کار می‌کنند. برای مورد دوم، مدارکی که برای شرکت در آزمون باید همراهتان باشد (پاسپورت برای داوطلبان ایرانی) را به دوربین نشان می‌دهید تا مشخصاتی که با آن در آزمون دولینگو ثبت‌نام کرده‌اید با مدرک شناسایی‌تان مطابقت داده شود.

Adaptive Questions بخش دوم آزمون دولینگو

بخش دوم نمونه سوال دولینگو مربوط به Adaptive Questions یا سوالات تطبیقی دولینگو است. سوالات این قسمت به صورت تطبیقی هستند و سطح سختی و آسانی آن‌ها به عملکرد و تعداد پاسخ‌های درست و غلط شما بستگی دارد؛ مثلا اگر به چندین سوال اول آزمون به درستی پاسخ دهید، در ادامه سوالات سخت‌تری از شما پرسیده می‌شود. در این میان اگر به یکی از سوالات اشتباه جواب دهید، سوالات بعدی ساده‌تر می‌شوند تا وقتی که دوباره جواب‌های شما درست باشند. این روند تا پایان بخش دوم ادامه پیدا می‌کند. مهارت‌هایی که در بخش تطبیقی مورد آزمایش قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:
دامنه لغات (Vocabulary)، تلفظ (Phonetics)، قرارگیری کلمات در جمله و نحوه نگارش (Syntax)، مهارت‌های خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی.
سوالات تطبیقی ترتیبی ندارند، سوالات مربوط به هر کدام از مهارت‌های ذکر شده به ترتیب پرسیده نمی‌شوند و ممکن است یک سوال مربوط به تلفظ، بعدی مربوط به دامنه لغات و بعدی دوباره تلفظ باشد. در ادامه به طور مفصل، نمونه سوالات این بخش را بررسی خواهیم کرد تا پیش از ثبت نام آزمون دولینگو و شرکت در آن با آن‌ها آشنا شوید.

Video Interview و Writing Sample بخش سوم آزمون Duolingo

بخش سوم آزمون متشکل از ۲ بخش، Video Interview و Writing Sample است. Video Interview یا همان مصاحبه ویدئویی مربوط به اسپیکینگ دولینگو است. Writing Sample نیز به بخش رایتینگ مربوط می‌شود.
در قسمت Video Interview باید یک موضوع از بین موضوعاتی که به شما داده می‌شود را انتخاب کنید. ۳۰ ثانیه زمان دارید که به پاسخ خود فکر کنید؛ سپس باید بین ۱ تا ۳ دقیقه در مورد موضوع صحبت کنید.
پس از آن نوبت رایتینگ دولینگو است. برای این بخش نیز باید یک موضوع را انتخاب کرده و ۳ تا ۵ دقیقه در مورد آن یک متن بنویسید. ۳۰ ثانیه هم فرصت دارید درباره متن‌ خود فکر کنید.
۳ بخش نمونه آزمون دولینگو، روی هم ۱ ساعت به طول می‌کشد: بخش معرفی ۵ دقیقه، سوالات تطبیقی ۴۵ دقیقه و Video Interview و Writing Sample هم ۱۰ دقیقه زمان دارد. چنانچه شما هم قصد ثبت نام آزمون دولینگو را دارید، با ما همراه باشید تا هر یک از این بخش‌ها را با مثال تصویری بررسی کنیم.

نمونه سوالات آزمون دولینگو در سال ۲۰۲۳

در بخش زیر، تمامی بخش‌های آزمون دولینگو را برای شما با راهنمای تصویری به نمایش گذاشته‌ایم. البته شما هم می‌توانید این آزمون را به‌عنوان تمرین و به‌صورت روزانه در سایت دولینگو انجام دهید تا در روز آزمون مهارت لازم را کسب کرده باشید.

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش Read and Select

این بخش تا قبل از ۲ آوریل ۲۰۲۴ لیستی از کلمات بود که داوطلب باید آن‌هایی که از لحاظ املایی درست بودند را انتخاب می‌کرد. اما در تغییرات جدیدی که اعمال شده است، در هر صفحه تنها یک کلمه نمایش داده می‌شود که باید در ۵ ثانیه  Yes یا No را انتخاب کرد. در مجموع ۱۵ تا ۱۸ کلمه نمایش داده می‌شود.
برای پاسخگویی به این بخش از سوالات باید در موارد زیر مهارت کافی داشته باشید:

  • Reading
  • Vocabulary

همچنین نکات زیر می‌تواند به‌شما در پاسخگویی درست کمک کنند:

  • ممکن است برخی کلمات در ظاهر شبیه واژگان انگلیسی باشند، اما در زبان انگلیسی یافت نشوند.
  • قبل از آزمون حتما فلش‌ کارت‌ها و منابع آموزش لغات زبان انگلیسی، مانند «Oxford Word Skills» یا «Vocabulary in Use» را با دقت مطالعه کنید.

سوالات Read and Complete آزمون دولینگو

سوالات Read and Complete آزمون دولینگو

در این قسمت از نمونه سوالات آزمون دولینگو شما متنی را مشاهده می‌کنید که کلمه‌های ناتمام دارد. این سوال از شما می‌خواهد که متن را بخوانید و حروفی که جا انداخته شده است را بنویسید. راه پر کردن جاهای خالی، خواندن متن است؛ با خواندن آن متوجه می‌شوید موضوع چیست و راحت‌تر می‌توانید کلمات را حدس بزنید.
هر مربع کوچکی که می‌بینید به یک حرف اختصاص دارد. به هر سوال، زمان معینی اختصاص داده شده که تا قبل از اتمام آن باید به سوال پاسخ داده و سراغ سوال بعدی بروید. مثلا برای این سوال به شما ۳ دقیقه زمان برای تکمیل متن داده شده که ۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه از آن باقی مانده است. اگر به‌ بعضی از آن‌ها پاسخ ندادید، نگران نباشید، این آزمون به‌صورت تطبیقی است و نمره منفی ندارد.
برای پاسخ به سوالات این بخش باید تسلط کافی در موارد زیر داشته باشید:

  • reading
  • Grammar
  • Vocabulary

همچنین برای پاسخگویی به‌ سوالات این بخش از نمونه سوالات دولینگو نکات زیر را رعایت کنید:

  • قبل از پاسخ دادن، تمامی متن را بخوانید تا متوجه موضوع بشوید.
  • آهسته تایپ کنید تا میزان اشتباه شما کاهش پیدا کند.
  • در آخر تمامی پاسخ‌های خود را یک‌بار دیگر مرور کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد.

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش Listen and Type

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش Listen and Type

در این قسمت از امتحان Duolingo یک جمله برای شما پخش می‌شود و شما باید جمله را در کادر بنویسید. با زدن روی دکمه اسپیکر در تصویر می‌توانید حداکثر ۲ بار به جمله گوش دهید.
برای اینکه مطمئن شوید جوابتان درست است، یک بار به جمله گوش دهید، آن را بنویسید و در انتها دوباره به جمله گوش کنید.
این بخش به‌ مهارت‌هایی که به‌ آن اشاره شده است نیاز دارد:

  • Listening
  • Grammar
  • Vocabulary

برای درک بهتر این بخش از نمونه سوالات آزمون دولینگو، نکات زیر را رعایت کنید:

  • پس از نوشتن جمله، یک‌بار با صدای بلند آن را برای خود بخوانید.
  • به املای درست کلمات توجه کنید.
  • بهتر است با وجود متوجه نشدن سوال باز هم به‌ آن پاسخ دهید، زیرا این آزمون نمره منفی ندارد.

سوالات Read Aloud آزمون Duolingo

سوالات Read Aloud آزمون Duolingo

در این سوال، شما جمله‌ای را در کادر می‌بینید. سوال از شما می‌خواهد که دکمه Record Now را بزنید و جمله را بلند بخوانید. توجه داشته باشید که فقط یک‌بار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید، پس حتما پیش از فشار دادن دکمه، یک‌بار جمله را بلند برای خود بخوانید. زمان را هم در نظر بگیرید؛ فقط ۲۰ ثانیه برای پاسخ دادن به این سوال فرصت خواهید داشت.
اگر جمله دارای علائم نگارشی باشد، حتما در خواندن، آن‌ها را در نظر بگیرید. جمله را با سرعت مناسب و تلفظ صحیح ادا کنید.
این نوع سوال به مهارت‌های زیر احتیاج دارد:

  • Reading
  • Speaking

برای بهتر پاسخ دادن به این بخش، نکات زیر را رعایت کنید:

  • جملات را آهسته و با دقت کامل مطالعه کنید و سپس آن‌ها را بگویید.
  • حواستان به زمان باشد، زیرا برای این بخش تنها ۳۰ ثانیه زمان دارید.

سوالات Write About the Photo

سوالات Write About the Photo

برای این سوال، ۱ دقیقه به شما زمان داده شده و تصویری به نمایش در می‌آید که باید در ۱ یا چند جمله تصویر را توصیف کنید. سعی کنید در توصیف خود از جزئیات استفاده کنید و به یک وصف کلی اکتفا نکنید؛ همچنین ترجیحا بیشتر از یک جمله بنویسید چرا که اینگونه مهارت زبانی خود را بهتر نشان می‌دهید.
برای پاسخگویی بهتر، برای این بخش نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • درباره پس‌زمینه و پیش‌زمینه عکس، هر چیزی که می‌بینید را توصیف کنید.
  • سعی کنید حداقل ۳ تا ۴ جمله در توصیف عکس بنویسید و از علائم نشانه‌گذاری استفاده کنید.
  • از صفت‌ها برای توصیف هر چیزی که در عکس می‌بینید استفاده کنید.
  • درباره عکس‌هایی که می‌بینید، حدس و گمان بزنید یا آن‌ها را قضاوت کنید.

سوالات Read, Then Write

سوالات Read, Then Write

در این قسمت از آزمون دولینگو به شما یک موضوع داده شده است و شما باید بر اساس آن یک متن حداقل ۵۰ کلمه‌ای در ۵ دقیقه بنویسید. هرچقدر بیشتر بنویسید، بیشتر مهارت نوشتاری خود را ثابت می‌کنید. در زیر کادر سفید، قسمتی هست که تعداد کلمات نوشته شده را نشان می‌دهد؛ پس لازم نیست نگران شمردن کلمات و از دست دادن وقت باشید.
برای پاسخ به این سوال مهارت‌های زیر را لازم دارید:

  • Reading
  • Writing
  • Grammar

همچنین موارد زیر را در این بخش رعایت کنید:

  • زمان شما برای این بخش ۵ دقیقه است، سعی کنید دست کم ۵۰ کلمه بنویسید.
  • بهتر است، از قبل چندین رایتینگ بنویسید تا در روز آزمون مهارت لازم را در نوشتن داشته باشید.
  • مراقب غلط املایی باشید، زیرا باعث رد شدن شما در این بخش از آزمون می‌شود.

سوالات Interactive Writing question آزمون زبان دولینگو (جدید)

در ۲ آوریل ۲۰۲۴ این بخش به آزمون دولینگو اضافه شد. این سوال که در بخش Writing قرار دارد، از شما می‌خواهد که درباره ایده‌های‌تان بیشتر توضیح دهید. به این صورت که ابتدا موضوعی داده می‌شود که باید تا ۵ دقیقه در مورد آن بنویسید. سپس سوال دیگری در رابطه با همان موضوع از شما پرسیده می‌شود که مدت زمان جواب‌دهی به این سوال ۳ دقیقه است.
همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هر دو سوال در یک صفحه از شما پرسیده می‌شود. می‌توانید با نگاه به جواب خود در سوال اول، سوال دوم را جواب دهید.

سوالات Speak About the Photo آزمون زبان دولینگو

سوالات Speak About the Photo آزمون زبان دولینگو

در این سوال تصویری می‌بینید که ۹۰ ثانیه باید در مورد آن صحبت کرده و صدای خود را ضبط کنید؛ البته می‌توانید در مدت زمان کمتر، یعنی ۳۰ ثانیه نیز به این سوال پاسخ بدهید، فقط به این نکته توجه کنید که زیر ۳۰ ثانیه نمی‌توانید به سوال بعدی بروید. نکته‌ بسیار مهم دیگر این است که تنها ۲۰ ثانیه برای فکر کردن به صحبت‌های خود زمان دارید و پس از این ۲۰ ثانیه، ضبط به صورت خودکار شروع می‌شود. بنابراین تنها یک بار فرصت پاسخ خواهید داشت که باید به خوبی آن را مدیریت کنید.
خوب است تصویر را طوری توضیح دهید که انگار دارید آن را برای کسی که نمی‌بیند، توصیف می‌کنید. اگر جایی به مشکل برخوردید یا کلمه و عبارت مورد نظر به ذهنتان نیامد، بیش از حد مکث نکنید و هر طور شده به صحبت خود ادامه دهید. تلفظ صحیح و واضح بودن کلمات در نمره این بخش تاثیرگذار است.
برای این بخش از نمونه سوالات آزمون دولینگو مهارت‌های زیر را نیاز دارید:

  • Speaking
  • Describing vocabulary

برای پاسخگویی هرچه بهتر به نمونه سوالات دولینگو در این بخش موارد زیر را رعایت کنید:

  • واضح و شمرده صحبت کنید.
  • در ابتدا به توصیف عکس بپردازید، سپس به این نکته که چه اتفاقی در حال رخ دادن است بپردازید.

سوالات Read, Then Speak

سوالات Read, Then Speak

موضوعی به شما داده شده و سوالاتی در مورد آن از شما پرسیده شده است که باید حداقل ۳۰ ثانیه راجع به آن صحبت کنید. برای اینکه سوالی جا نماند، سعی کنید سوالات را به ترتیب جواب دهید. اگر می‌خواهید هرچه بیشتر مهارت اسپیکینگ (Speaking) خود را نشان دهید، خوب است از طیف زیادی از کلمات و اصطلاحات استفاده کنید.
برای پاسخگویی به نمونه سوالات دولینگو در این بخش به مهارت‌های زیر نیاز دارید:

  • Speaking
  • Reading
  • Grammar
  • Vocabulary

سوالات Listen, Then Speak

سوالات Listen, Then Speak

در این قسمت با زدن روی دکمه اسپیکر، صدایی برای شما پخش می‌شود و به شما موضوعی می‌دهد. شما باید در مدت زمان ۲ دقیقه در مورد موضوع صحبت کنید. در مجموع ۲ بار می‌توانید به صدا گوش دهید. ۲۰ ثانیه نیز زمان دارید که در مورد جواب خود فکر کنید؛ پس از این ۲۰ ثانیه، ضبط خودکار آغاز می‌شود.
برای پاسخگویی به نمونه سوالات دولینگو در این بخش مهارت‌های زیر را تقویت کنید:

  • Speaking
  • Listening
  • Grammar
  • Vocabulary

نکاتی که در این قسمت از آزمون باید رعایت کنید عبارت‌اند از:

  • برای پیشگیری از خطای شنیداری، واضح و شمرده صحبت کنید.
  • اگر متوجه سوال نشدید، در رابطه با موضوعی مشابه آن صحبت کنید.

نمونه سوالات Fill in the Blanks در آزمون دولینگو (جدید)

از دیگر تغییرات آزمون دولینگو در سال ۲۰۲۴، اضافه شدن بخش «جای خالی را پر کنید» است. در این بخش یک جمله با یک کلمه‌ ناتمام نشان داده می‌شود که داوطلب باید در ۲۰ ثانیه پاسخگوی آن باشد. به‌صورت کلی، ۶ تا ۹ جمله در طول آزمون برای پاسخگوی وجود دارد. این سوال علاوه‌بر سنجش شما در بخش معنی واژگان، چگونگی استفاده‌تان از کلمه در متن را نیز می‌سنجد.

نمونه سوالات دولینگو بخش Complete the Sentences

سوالات Complete the Sentences

در این مرحله از آزمون دولینگو ۵ سوال از شما پرسیده می‌شود که برای انجام آن ۷ تا ۸ دقیقه زمان خواهید داشت. متنی را مشاهده می‌کنید که قسمت‌هایی از آن نوشته نشده و شما باید آن را کامل کنید. به ازای هر کلمه خالی به شما چند گزینه داده می‌شود که لازم است بهترین گزینه را انتخاب کنید.
توجه: حتما قبل از دیدن گزینه‌ها یک‌بار متن را به‌طور کامل بخوانید.
مهارت مورد نیاز برای پاسخگویی به این بخش:

  • Reading
  • Writing

نمونه سوالات Complete the Passage آزمون زبان Duolingo

سوالات Complete the Passage آزمون زبان Duolingo

برای این مرحله ۶ متن خواهید داشت، که باید بین ۷ تا ۸ دقیقه آن‌ها را کامل کنید. قسمت میانی هر یک از این متن‌ها خالی است و شما باید با توجه به گزینه‌های داده شده، متن را با بهترین گزینه تکمیل کنید. برای این سوال نیز لازم است حتما کل متن را بخوانید. توجه داشته باشید جمله‌ای که انتخاب می‌کنید باید نسبت به جملات قبلی و بعدی، انسجام داشته باشد.
مهارت‌های لازم برای پاسخگویی به سوالات Complete the Passage عبارت‌اند از:

  • Reading
  • Vocabulary

نمونه سوالات آزمون دولینگو بخش Highlight the Answer

سوالات Highlight the Answer

در این مرحله از نمونه سوالات دولینگو به شما ۶ متن داده می‌شود و ۱ سوال نیز برای هر متن از شما پرسیده می‌شود. کاری که باید انجام دهید، این است که جواب سوال را از داخل متن پیدا کرده و آن را هایلایت کنید. حواستان باشد که مقدار زیاد یا کمی از متن را هایلایت نکنید و تنها آن قسمتی که دقیقا جواب سوال را می‌دهد هایلایت کنید. پس از این کار، قسمت هایلایت شده، در یک کادر کوچک سمت راست تصویر به نمایش درمی‌آید. قبل از تمام شدن زمان حتما توجه کنید که متن در این کادر نشان داده شود وگرنه پاسخ شما ثبت نخواهد شد.
مهارت‌های لازم بری بخش Highlight the Answer شامل موارد زیر می‌شود:

  • Reading
  • Vocabulary
  • Grammar

سوالات Identify the Idea

سوالات Identify the Idea

۶ متن وجود دارد که باید هر کدام را با دقت بخوانید. کنار هر متن چندین گزینه می‌بینید که در قالب یک یا دو جمله‌، ایده کلی متن را بیان می‌کند. برای این قسمت شما باید بهترین گزینه را انتخاب کنید، همچنین مهارت‌هایی که برای این بخش نیاز دارید عبارت‌اند از:

  • Reading
  • Vocabulary
  • Grammar

سوالات Title the Passage آزمون Duolingo

سوالات Title the Passage آزمون دولینگو

این قسمت از امتحان دولینگو ۶ متن دارد که شما پس از خواندن آنها باید عناوین داده شده را بخوانید و دقیق‌ترین و مرتبط ترین را انتخاب کنید. بین عناوینی که می‌بینید ممکن است عنوانی باشد که به موضوع مرتبط است اما ببینید که کدامیک بهتر متن را توصیف می‌کند و همان را انتخاب کنید. مهارت‌های لازم این بخش عبارت‌اند از:

  • Reading
  • Vocabulary
  • Grammar

نمونه سوالات Listen and Respond

این بخش از آزمون دولینگو به‌تازگی (ماه می ۲۰۲۳) اضافه شده است و از شما می‌خواهد بهترین گزینه را برای شروع مکالمه یا بهترین پاسخ را انتخاب کنید؛ به این صورت که ابتدا یک شخصیت فرضی با شما صحبت خواهد کرد و شما باید بهترین گزینه را بین ۵ گزینه پیش‌رو انتخاب کنید. این مکالمه ۵ سوال ۵ گزینه‌ای دارد.

نمونه سوالات Summarize the Conversation

این قسمت از آزمون دولینگو به بخش بالایی یعنی Listen and Respond مرتبط است؛ بدین صورت که پس از مکالمه با شخصیت فرضی باید آن را در ۷۵ ثانیه توصیف و خلاصه کنید.

نمونه سوالات رایتینگ (Writing Sample) آزمون دولینگو

نمونه سوالات رایتینگ (Writing Sample) آزمون دولینگو

در تسک رایتینگ (Writing) دولینگو به شما یک موضوع داده می‌شود که ۵ دقیقه فرصت دارید راجع‌به آن بنویسید. حداکثر زمان شما ۵ دقیقه است؛ بنابراین برای خواندن دوباره متن و بررسی املای کلمات هم وقت بگذارید. گرامر، املا و استفاده از لغات متنوع، تاثیر زیادی روی نمره این بخش خواهد داشت.

نمونه سوالات اسپیکینگ دولینگو

نمونه سوالات اسپیکینگ دولینگو

در آخرین قسمت از نمونه سوالات دولینگو که به Speaking تعلق دارد، شما حداقل ۱ و حداکثر ۳ دقیقه به سوالی که پرسیده شده جواب می‌دهید. این بخش به صورت تصویری است و تصویر شما حین صحبت کردن ضبط می‌شود. سعی کنید حین فکر کردن به موضوع و صحبت کردن راجع به آن به ساعت نگاه نکنید وگرنه رشته کلام از دستتان در می‌رود. قبل از زدن دکمه Next توجه کنید که به یک جمع‌بندی مناسب رسیده باشید. همچنین حواس خود را جمع کنید که پیرامون سوال صحبت کنید و از توصیف مسائل فرعی بپرهیزید.
به غیر از دو بخش آخر که مربوط به Writing و Speaking است، سوالات دیگر را ممکن است بیش از یک‌بار در طول آزمون ببینید. به‌دلیل تطبیقی بودن دولینگو، تعداد سوالات مربوط به هر مهارت و ترتیب آن‌ها در هر آزمون متفاوت است و هر کسی که در آزمون دولینگو ثبت نام کرده و در آن شرکت می‌کند، سوالات منحصر به فردی نسبت به سایرین دارد.

نمونه سوالات آزمون دولینگو به‌صورت آزمایشی (practice test)

سایت دولینگو برای شرکت‌کنندگان این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به‌صورت آزمایشی آزمون دولینگو را تجربه کنند و با سوالات آن آشنا شوند. این آزمون تنها یک‌ربع به‌طول می‌انجامد و سوالاتی به‌طبع راحت‌تر و کم‌تر از آزمون اصلی دارد. بنابراین، آزمون تستی دولینگو تنها برای آشنایی با محیط آزمون و سوالات آن مناسب است.

نتیجه آزمون duolingo

برخلاف اعلام نتایج آزمون‌های آیلتس و تافل که زمان طولانی‌تری به‌طول می‌انجامد، نتیجه آزمون دولینگو ظرف مدت ۴۸ ساعت به‌شما گزارش داده می‌شود. البته توجه کنید که بر اساس تغییرات انجام‌شده در آزمون دولینگو (Duolingo) می‌توانید نتیجه این آزمون را با پرداخت ۴۰ دلار تا حداکثر ۱۲ ساعت دریافت کنید. نتایج این آزمون برای دانشگاه‌های سراسر جهان مورد پذیرش است و تا ۲ سال اعتبار دارد. برای اطلاع از لیست کامل دانشگاه‌ هایی که مدرک دولینگو را قبول دارند روی لینک مربوطه کلیک کنید.

در این مقاله سعی کردیم تمامی نمونه سوالات دولینگو را باهم بررسی کنیم. در نظر داشته باشید که علاوه‌بر کتاب‌ها و کلاس‌های آموزشی برای آمادگی در این آزمون، practice test که به‌صورت رایگان در وبسایت دولینگو در اختیار شما قرار می‌گیرد نیز برای آمادگی کامل مفید است. بهتر است پیش از ثبت‌نام دولینگو و پرداخت هزینه دولینگو، آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون را داشته باشید.

انگلیسی‌زبان‌ها اصطلاحی دارند که معادل فارسی آن حق مطلب را ادا نمی‌کند؛ پس در توصیف علاقه‌ام به نویسندگی می‌گویم "Writing is my thing"!
من با نوشتن به کسب‌وکارها کمک می‌کنم تا راحت‌تر با مخاطب‌های خود ارتباط بگیرند و به مخاطب‌ها کمک می‌کنم تا راحت‌تر به پاسخ برسند. ماموریت من در تهران پیمنت، نوشتن راهنما و راه‌حل‌های ساده برای تسهیل پرداخت‌های ارزی است.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*