صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های زبان left GRE left راهنمای تصویری ریپورت نمره آزمون GRE

راهنمای تصویری ریپورت نمره آزمون GRE

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

آزمون GRE یکی از مهم‌ترین امتحانات دوره‌های کارشناسی ارشد است که توسط موسسه ETS برگزار می‌شود و هزاران دانشکده تحصیلات تکمیلی و بازرگانی برای اعطای پذیرش به دانشجویان، از آن استفاده می‌کنند. پس از شرکت در GRE می‌توانید نمرات GRE را به دانشگاه‌های مورد نظرتان ریپورت و ارسال کنید. در این مطلب درباره ریپورت نمره GRE به صورت گام به گام صحبت می‌کنیم.

مراحل ریپورت نمره آزمون GRE

پیش از اینکه با ریپورت نمره GRE آشنا شویم، بد نیست بدانید که در روز آزمون GRE می‌توانید حداکثر تا ۴ دانشگاه یا مرکز آموزش عالی را برای ارسال نمره به آن‌ها انتخاب کنید که این کار هزینه‌ای نداشته و رایگان است. اگر لازم باشد برای بیشتر از ۴ دانشگاه نمره خود را بفرستید یا انتخاب دانشگاه‌ها را در روز دیگری پس از روز آزمون انجام دهید، لازم است هزینه ریپورت GRE را بپردازید. در ادامه نحوه ارسال نمره آزمون GRE به دانشگاه را در صورتی‌که لازم است پرداخت هزینه انجام دهید، بررسی می‌کنیم.

۱ ورود به وبسایت ETS

در اولین قدم جهت ثبت درخواست ریپورت نمره GRE باید به وبسایت ETS مراجعه کنید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید.

مراحل ریپورت نمره آزمون GRE

اولین صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید My GRE Home نام دارد. در بخش Scores همین صفحه، مانند تصویر زیر روی گزینه Send Additional Score Reports کلیک کنید.

۲ تغییر یا تایید اطلاعات کاربری

با انتخاب گزینه Send Additional Score Reports وارد بخشی می‌شوید که اطلاعات کاربری شما و آزمونی که در آن شرکت کرده‌اید به شما نمایش داده می‌شود. اگر نیاز به تغییر اطلاعات دارید، می‌توانید روی Edit کلیک کنید در غیر این صورت، در پایین صفحه گزینه Next را انتخاب کنید.

آموزش ریپورت نمره آزمون GRE به دانشگاه

۳ وارد کردن کد یا نام دانشگاه مقصد برای ریپورت نمره GRE

در این قسمت باید دانشگاه‌های دریافت‌کننده نمره را انتخاب کنید. ابتدا در بخش Score Recipient Name And Code کد دانشگاه مقصد را وارد کنید. اگر کد را ندارید، گزینه‌ای وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کرده و کد دانشگاه را بیابید. این گزینه View GRE Institution List نام دارد و بالای باکس ورود اطلاعات در این بخش درج شده است. اگر کد را درست وارد کنید، نام دانشگاه به شما نمایش داده می‌شود.

راهنمای تصویری ارسال نمره آزمون GRE به دانشگاه های خارجی

۴ وارد کردن نام دپارتمان

در بخش بعدی، باید کد دپارتمان دانشگاه مقصد را وارد کنید. برای یافتن کد دپارتمان هم می‌توانید از گزینه View GRE Department List استفاده کنید. اگر کد را درست وارد کنید، نام دپارتمان مربوطه به شما نمایش داده می‌شود.

۵ انتخاب آزمون برای ارسال نمره GRE

در این بخش هر تعداد آزمون که در آن شرکت کرده باشید، با جزئیاتی از قبیل تاریخ آزمون و نمرات هر بخش آن را می‌توانید ببینید. آزمون مورد نظر را انتخاب کرده و روی Ok کلیک کنید.

نحوه گزارش نمره GRE

۶ تایید اطلاعات درخواست ریپورت نمره آزمون GRE

حالا اطلاعات درج شده را چک کنید و در صورت تایید، در پایین صفحه روی Add To Card And Checkout کلیک کنید.

۷ تایید نهایی درخواست ارسال نمره جی آر ای به دانشگاه

در این صفحه، خلاصه درخواست خود را مشاهده می‌کنید. در این بخش ذکر شده که هزینه ریپورت نمره GRE قابل استرداد نیست و نمی‌توانید آن را ریفاند کنید. گفتنی است هزینه ریپورت نمره GRE برابر ۳۵ دلار است. برای انتقال به صفحه پرداخت هزینه نمره آزمون GRE روی Proceed To Checkout کلیک کنید.

راهنمای تصویری ریپورت نمره GRE

با کلیک روی Proceed To Checkout به صفحه دیگری منتقل می‌شوید که از شما می‌خواهد درخواست خود را تایید نهایی کنید. در این بخش پس از مطالعه خلاصه درخواست، روی Pay Now کلیک کرده و هزینه ریپورت نمره را پرداخت کنید. لازم به ذکر است که پرداخت هزینه از طریق پی‌پال و کارت‌های اعتباری بین‌المللی قابل انجام است. اگر به این روش‌های پرداخت دسترسی ندارید می‌توانید از خدمات آنلاین ارزی تهران پیمنت استفاده کنید.

۸ مشاهده اطلاعات سفارش و پرداخت هزینه ریپورت نمره GRE

پس از پرداخت هزینه نمره GRE، صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید درخواست خود را با جزئیات مشاهده کنید. برای این کار روی View Order Confirmation کلیک کنید.

پرداخت هزینه ریپورت نمره آزمون GRE

پرداخت هزینه ریپورت نمره آزمون GRE با تهران پیمنت

همانطور که گفته شد، پرداخت هزینه‌های ارزی در وبسایت ETS نیازمند استفاده از پی‌پال یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی است. شما با استفاده از خدمات ارزی تهران پیمنت می‌توانید هزینه ریپورت نمره آزمون GRE را در کمتر از ۳ ساعت پرداخت کنید. برای انجام این کار کافی است یک حساب کاربری در تهران پیمنت بسازید و در پنل کاربری خود، درخواست ریپورت نمره GRE را ثبت کنید.

سحر مجاب هستم کنجکاو همیشگی دنیای محتوا و در تهران پیمنت درباره خدمات پرداخت ارزی می‌نویسم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*