صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های تخصصی left نگاهی به بهترین منابع آزمون پزشکی IMAT ایتالیا و نمونه سوالات آن

نگاهی به بهترین منابع آزمون پزشکی IMAT ایتالیا و نمونه سوالات آن

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

آزمون IMAT یک امتحان ورودی برای رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه‌های ایتالیاست که در ۳۰ شهر سراسر جهان برگزار می‌شود. این امتحان کاغذی و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. اگرچه ممکن است این آزمون دشوار و استرس‌زا به نظر برسد، اما در این مقاله بهترین منابع آزمون IMAT را ارائه کرده‌ایم تا شما را در مسیر ثبت نام آزمون آیمت و شرکت در آن کمک کنیم.

منابع آزمون IMAT ایتالیا - کتاب های آزمون imat - دانلود رایگان منابع آزمون imat - سرفصل های آزمون آیمت

سطح سختی و فرمت آزمون IMAT

یکی از مهم‌ترین گام‌های آمادگی برای هر آزمونی از جمله آزمون IMAT این است که با فرمت و ساختار آزمون آشنا باشید. آزمون آیمت آزمونی بسیار رقابتی است اما بدین معنی نیست که این امتحان بسیار دشوار است، بلکه بیشتر با تعداد داوطلبان آن و همچنین، محدودیت پذیرش در دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا ارتباط دارد.
آزمون IMAT بیشتر به دلیل سوالات چالش‌برانگیزی که نیاز به تفکر انتقادی و منطق زیادی دارند شناخته‌شده است.  بنابراین، اینکه تنها بدانید بهترین منابع امتحان IMAT چیست کفایت نمی‌کند و لازم است بدانید که چگونه باید از دانش خود برای پاسخ دادن به سوالات استفاده کنید. در جدول زیر فرمت آزمون IMAT را مشاهده می‌کنید:

نام درستعداد سوالاتنمره هر بخش
اطلاعات عمومی | هوش و منطق۹۱۳.۵
زیست شناسی۲۳۳۴.۵
شیمی۱۵۲۲.۵
ریاضی و فیزیک۱۳۱۹.۵
کل۶۰۹۰

منابع استدلال منطقی IMAT و نحوه مطالعه آن‌ها

سوالات این بخش، مهارت تفکر، استدلال و مهارت‌های تجزیه‌وتحلیل، به‌ویژه توانایی دنبال کردن گام‌های منطقی در بسترهای مختلف را ارزیابی می‌کند تا درنهایت، قابلیت شما در تشخیص مغالطه‌ها در بحث، حل مسائل و تشخیص اطلاعات مرتبط از اطلاعات غیرمرتبط سنجیده شود. سوالات بخش استدلال منطقی IMAT دو نوع هستند:

  • تفکر انتقادی: شامل استدلال با استفاده از زبان نوشتاری روزمره، سوالات متمرکز بر مهارت‌های مرتبط با درک و ارزیابی بحث‌ها
  • حل مسئله: شامل استدلال با استفاده از مهارت‌های عددی

به‌طور کلی، انواع سوالاتی که ممکن است در این بخش مشاهده کنید شامل موارد زیر هستند:

سر فصل‌هااحتمال طرح سوال
جمع‌بندی نتیجه‌گیری اصلیاحتمال زیاد
نتیجه‌گیریاحتمال زیاد
تشخیص یک فرضاحتمال زیاد
ارزیابی تاثیر شواهد اضافیاحتمال زیاد
شناسایی خطاهای استدلالیاحتمال زیاد
تشخیص استدلال موازیکمترین احتمال
به‌کارگیری اصولکمترین احتمال

احتمال مطرح شدن سوالات این بخش بر اساس نمونه سوالات سال‌های گذشته آزمون آیمت شناسایی شده‌اند. بخش استدلال منطقی آزمون IMAT، مولفه‌ای حیاتی است که به تفکر انتقادی، حل مسئله و مهارت‌های تحلیلی نیاز دارد. برای اینکه در این بخش عملکرد خوبی داشته باشید، مهم است هر چه می‌توانید سوالات استدلال منطقی بیشتری را تمرین کنید. به این منظور می‌توانید از سوالات سال‌های گذشته آزمون آیمت، بخش اول آزمون BMAT و نمونه سوالات آزمون TSA استفاده کنید.
علاوه بر استدلال منطقی، آزمون IMAT مهارت‌های حل مسئله را نیز ارزیابی می‌کند که به دانش مقدماتی ریاضی، آمار و تفکر منطقی نیاز دارد. برای اینکه شناسایی الگو و مهارت فضایی خود را بهبود ببخشید، توصیه می‌کنیم که ریاضی مقدماتی و آمار را تمرین کنید و سوالات منطقی آزمون SAT و همچنین، تست‌های آنلاین هوش را حل کنید. سوالات مرتبط با شناسایی الگو و مهارت فضایی، رایج‌ترین سوالات مربوط به حل مسئله در آزمون آیمت هستند. در ادامه، بهترین منابع آزمون IMAT ایتالیا برای بخش استدلال منطقی را معرفی می‌کنیم.

منابعتوضیحات
نمونه سوالات آزمون TSAآزمون TSA یا Thinking Skills Assessment، آزمون دیگری است که مهارت‌های تفکر انتقادی و حل مسئله را ارزیابی می‌کند. تمرین نمونه سوالات این آزمون به شما کمک می‌کند که مهارت‌های استدلال منطقی خود را توسعه دهید و برای سوالات این بخش در آزمون IMAT آماده شوید.
نمونه سوالات بخش اول آزمون BMAT آزمون BMAT یا BioMedical Admissions Test، آزمون دیگری است که مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی را می‌سنجد. تمرین نمونه سوالات بخش اول آزمون BMAT به شما کمک می‌کند مهارت‌های تفکر منطقی خود را توسعه دهید و برای سوالات این بخش آماده‌تر باشید.
نمونه سوالات IMATپاسخ به نمونه سوالات IMAT، یک بخش مهم از فرایند آمادگی برای این آزمون است که به شما کمک می‌کند با فرمت و سوالات امتحان آیمت آشناتر شوید و مهارت‌هایی که برای موفقیت در این آزمون به آن‌ها نیاز دارید را یاد بگیرید.
کتاب A Concise Introduction to Logic – 11th Editionاین کتاب یک منبع عالی برای توسعه مهارت‌های استدلال منطقی است که به مبانی منطق می‌پردازد و توضیحات روشن و مثال‌هایی را برای نحوه حل انواع سوالات استدلال منطقی ارائه می‌دهد.

منابع و نحوه مطالعه برای اطلاعات عمومی آزمون IMAT

بخش اطلاعات عمومی آزمون IMAT، دانش کلی شما از وقایع کنونی، فرهنگ، تاریخ و سایر موضوعات عمومی را می‌سنجد. همان‌طور که از نام آن مشخص است، این بخش عمومی است و به موضوع خاصی محدود نمی‌شود. بنابراین، گستردگی این بخش، مطالعه برای آن را دشوار می‌کند. اگرچه پیش‌بینی نوع سوالاتی که ممکن است در آزمون مطرح شود چالش‌برانگیز است، احتمال مطرح شدن برخی از سوالات در این آزمون بیشتر است. این موضوعات شامل جوایز نوبل، نویسنده‌ها و هنرمندان معروف اروپایی و تاریخ اروپا، نام سازمان‌های مهم جهانی از جمله ناتو (NATO) و اعضای آن و WHO می‌شوند.
با این حال، بخش دانش عمومی، بخشی پربازده از آمادگی برای آزمون آیمت نیست. تعداد سوالات این بخش تقریبا کم است و سوالات بر اساس اطلاعاتی طراحی شده‌اند که افراد معمولا در دوره تحصیل خود آن‌ها را یاد گرفته‌اند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم که بر سوالات این بخش بیش از اندازه تمرکز نکنید و به‌جای آن روی بخش‌های دیگر آزمون که نیاز به دانش عمیق‌تر و سطح بالاتری از تفکر منطقی دارند، متمرکز شوید.

منابع امتحان imat - دانلود منابع آزمون imat

منابع زیست‌شناسی آزمون IMAT و نحوه مطالعه برای این بخش

بخش زیست‌شناسی آزمون IMAT، دانش شما در مورد مفاهیم اساسی زیست‌شناسی و نحوه ارتباط آن‌ها با موجودات زنده را ارزیابی می‌کند. در ادامه با سرفصل های آزمون آیمت در بخش زیست‌شناسی و منابع آن برای پاسخ‌دهی به آن‌ها آشنا می‌شوید. با استفاده از منابعی که معرفی می‌کنیم نیازی به خرید منابع آزمون IMAT نخواهید داشت.

سر فصل‌هامنابع
شیمی موجودات زنده برهمکنش‌های ضعیف و مولکول‌های آلی: Crash Course Chemistry ،Khan Academy
آنزیم‌ها: AK Lectures ،Bozeman Science
سلول به‌عنوان اساس زندگینظریه سلولی و اندازه سلولی: Amoeba Sisters ،Khan Academy
سلول‌های یوکاریوت و پروکاریوت: Professor Dave Explains ،Crash Course Biology
ساختارها و کارکردهای سلولی: AK Lectures ،Khan Academy
چرخه و تقسیم سلولی: Bozeman Science ،Khan Academy
بیوانرژتیکسATP: Professor Dave Explains ،Khan Academy
واکنش‌های ردوکس: Bozeman Science ،Khan Academy
فتوسنتز: Bozeman Science ،Crash Course Biology
تنفس سلولی: Bozeman Science ،Crash Course Biology
تولید مثل و وراثتچرخه‌های زندگی: Crash Course Biology ،Amoeba Sisters
ژنتیک مندلی: Bozeman Science ،Khan Academy
نظریه کروموزومی وراثت: AK Lectures ،Khan Academy
ژنتیک مولکولی: AK Lectures ،Khan Academy
ژن‌ها و بیان ژنی: Bozeman Science ،Khan Academy
ژنتیک انسانی: Bozeman Science ،Khan Academy
بایوتکنولوژیجهش‌ها و انتخاب طبیعی: Bozeman Science ،Khan Academy
نظریه‌های تکامل: Bozeman Science ،Crash Course Biology
مبانی ژنتیکی تکامل: Bozeman Science ،Khan Academy
آناتومی و فیزیولوژی حیوانات و انسان‌هابافت حیوانات: Crash Course Biology ،Amoeba Sisters
آناتومی و فیزیولوژی سیستم‌ها در انسان‌ها: AK Lectures ،Crash Course Biology
هموستاز: AK Lectures ،Khan Academy

در حالی که پیش‌بینی سوالاتی که در آزمون مطرح می‌شوند دشوار است، احتمال مطرح شدن سوالات مرتبط با زیست‌شناسی سلولی و تولید مثل زیاد است. برای اینکه آمادگی کاملی برای بخش زیست‌شناسی آزمون IMAT داشته باشید، بهتر است ترکیبی از منابع آنلاین، کانال‌های یوتیوب، کتاب‌های مفید در این مورد و نمونه سوالات امتحان آیمت کمک بگیرید. کتاب‌هایی که به‌عنوان منابع آزمون IMAT برای بخش زیست‌شناسی معرفی شده‌اند، عبارت‌اند از:

  • کتاب Biology: For the IB Diploma
  • کتاب Pearson Biology
  • کتاب Constanzo Physiology
  • کتاب‌های AS-level biology و A2-level biology

منابع شیمی آزمون IMAT و نحوه مطالعه برای این بخش

شیمی بخش بسیار مهمی از آزمون IMAT محسوب می‌شود که برای موفقیت در این آزمون بهتر است، از مفاهیم آن درک خوبی داشته باشید. بر خلاف زیست‌شناسی، شیمی به تمرین و نه فقط حفظ کردن نیاز دارد. بنابراین، برای اینکه بتوانید در این بخش عملکرد خوبی نشان دهید، توصیه می‌شود که هر چقدر می‌توانید به نمونه سوالات مرتبط جواب دهید و درک خوبی از مبانی این دانش داشته باشید. در ادامه با موضوعات مهم بخش شیمی و منابع آزمون IMAT برای پاسخ‌دهی به سوالات آن آشنا می‌شوید.

سر فصل‌هامنابع
ترکیب مادهقانون گاز ایده‌آل برای این بخش ضروری است. Khan Academy ویدئوهایی را برای توضیح عمیق‌تر این مفهوم و خلاصه‌های خوبی را در این مورد ارائه می‌دهد.
ساختار اتمیساختار الکترونیک اتم‌ها برای این بخش مهم است. کانال یوتیوب Crash Course Chemistry، منبع خوبی برای این موضوع است و عناصر بصری خوبی را برای درک این موضوع انتزاعی ارائه می‌دهد.
جدول تناوبی عناصرمهم است روابط بین ساختار الکترونیک، موقعیت در جدول تناوبی و مشخصات عناصر را درک کنید. وبسایت Chemguide، یک منبع آنلاین رایگان با توضیحات فوق‌العاده در مورد این موضوع است.
پیوند شیمیاییمعمولا در آزمون IMAT از قطبیت پیوندها و پیوندهای بین مولکولی سوال مطرح می‌شود. وب‌سایت Chemguide دارای منابعی فوق‌العاده برای مطالعه در مورد این موضوعات است.
مبانی شیمی معدنیلازم است برای این بخش، نام‌گذاری و خواص ترکیبات معدنی مانند اکسیدها، هیدروکسیدها، اسیدها و نمک‌ها مورد مطالعه قرار گیرد. Khan Academy ویدئوها و تست‌های تمرینی خوبی را در این مورد ارائه می‌دهد.
واکنش‌های شیمیایی و استوکیومتریمحاسبات استوکیومتری، واکنش‌های متعادل‌کننده، انواع واکنش‌های شیمیایی و همچنین بازده نظری و واقعی و گازهای ایده‌آل برای این بخش اهمیت دارند. کانال یوتیوب Tyler DeWitt توضیحات واضحی را در این مورد فراهم کرده است.
محلول‌هاویژگی‌های حلال آب، انحلال‌پذیری و روش‌های بیان غلظت محلول‌ها و همچنین، خواندن نمودارهای تغییر مولاریته و تاثیرات دما روی محلول موضوعاتی مهم برای این بخش هستند. وب‌سایت Chemistry LibreTexts و کانال‌های یوتیوب Tyler DeWitt و Organic Chemistry Tutor منابع خوبی برای کسب اطلاعات در این زمینه هستند.
اکسایش و کاهشدرک اعداد اکسایش و واکنش‌های متعادل‌کننده و همچنین، واکنش‌های ردوکس برای آزمون IMAT ضروری هستند. کانال یوتیوب Crash Course Chemistry، ویدئویی عالی در این مورد دارد و Organic Chemistry Tutor مسائل کاربردی متعددی را در این زمینه ارائه کرده است.
اسیدها و بازهادرک مفهوم اسیدها و بازها، مقیاس pH، محلول‌های بافر و برخی موضوعات مهم بیوشیمی برای این بخش ضروری هستند. وبسایت Chemistry LibreTexts، راهنمای جامعی را در این مورد ارائه کرده است.
مبانی شیمی ارگانیکهیدروکربن‌های آلیفاتیک، آلی سیکلیک و آروماتیک و گروه‌های عاملی مانند الکل‌ها، اترها، آمین‌ها، آلدئیدها، کتون‌ها، اسیدهای کربوکسیلیک، استرها، آمیدها و نامگذاری آن‌ها از موضوعات بسیار مهم برای این بخش هستند. کانال یوتیوب Khan Academy Organic Chemistry و Organic Chemistry Tutor یک راهنمای جامع را در این مورد ارائه کرده‌اند.

به‌طور کلی، بخش شیمی آزمون IMAT موضوعات گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. بنابراین، برای اینکه بتوانید در این بخش عملکرد خوبی داشته باشید، لازم است در مورد مبانی شیمی اطلاعات کاملی داشته باشید. اگرچه ممکن است در ابتدا دشوار و طاقت‌فرسا به نظر برسد، اما وقتی از بهترین منابع آزمون IMAT استفاده کنید و مطالعه برای این بخش را به قسمت‌های کوچک‌تر تبدیل کنید، می‌توانید به‌راحتی برای آن آماده شوید.
علاوه‌بر این، مهم است تا جایی که می‌توانید برای این بخش تمرین کنید. اگر به دنبال مطالعه کتاب‌ های آزمون IMAT برای بخش شیمی هستید، می‌توانید از کتاب‌های زیر استفاده کنید:

  • کتاب Pearson’s Higher Level Chemistry
  • کتاب Oxford IB Study guide: Chemistry for the IB Diploma
  • کتاب A2-Level Chemistry
  • کتاب AS-Level Chemistry
  • کتاب IB Chemistry Study Guide

منابع بخش فیزیک آزمون IMAT

فیزیک بخشی حیاتی از آزمون IMAT است که برای موفقیت در آن لازم است اطلاعات خوبی در مورد مبانی این رشته داشته باشید. در ادامه با مهم‌ترین سرفصل های آزمون آیمت در بخش فیزیک آشنا می‌شوید.

سر فصل‌ها منابع
سنجشاین مبحث شامل کمیت‌های بنیادی و مشتق‌شده، ابعاد فیزیکی کمیت‌ها و دانش دستگاه متریک و واحدهای CGS می‌شود. علاوه‌بر این، مهم است درک خوبی از سیستم فنی و بین‌المللی واحدهای اندازه‌گیری داشته باشید. برای این موضوع، Khan Academy راهنمای جامع و تمرینات عملی متعددی را ارائه کرده است.
حرکت‌شناسیاین بخش، موضوعات متنوعی از حرکت از جمله حرکات یکنواخت و شتاب‌دهنده، حرکات دایره‌ای و حرکات هارمونیک را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، لازم است درک خوبی از تعاریف کمیت‌ها و روابط میان آن‌ها داشته باشید. کانال یوتیوب Michel van Biezen، اطلاعات جامعی را در مورد حرکت‌شناسی ارائه می‌کند.
داینامیک‌هااین مبحث شامل بردارها، نیروها، گشتاورهای نیرو، گشتاور زوج نیرو، تعریف جرم و وزن، شتاب ناشی از گرانش، وزن مخصوص و چگالی، قانون جهانی گرانش، قوانین حرکت نیوتن، انرژی جنبشی، انرژی پتانسیل، اصل بقای انرژی و اصل بقای تکانه می‌شود. وب‌سایت Physics Classroom راهنمای جامعی را در این مورد ارائه می‌دهد.
مکانیک سیالاتاین بخش شامل فشار و واحد اندازه‌گیری آن، اصل ارشمیدس، اصل پاسکال و قانون استوینو می‌شود. وب‌سایت Physics.info در این مورد راهنمای کامل و جامعی را ارائه کرده است.
ترمودینامیکین مبحث شامل دماسنجی و کالری‌سنجی، ظرفیت حرارتی و ظرفیت گرمایی ویژه، حالت‌های انتشار گرما، گرمای نهان، قوانین گاز ایده‌آل و همچنین قوانین اول و دوم ترمودینامیک می‌شود. برای این موضوع می‌توانید از کانال یوتیوب Khan Academy Physics استفاده کنید.
الکترواستاتیک و الکترودینامیکموضوعات مهم در این بخش شامل قانون کولن، میدان و پتانسیل الکتریکی، ثابت دی الکتریک، خازن‌ها، جریان مستقیم، قانون اهم، قانون کیرشهف، مقاومت الکتریکی، توان، اثر ژول، ژنراتورهای القای الکترومغناطیسی و جریان‌های متناوب می‌شوند. بهترین منبع آیمت برای این بخش، وب‌سایت Physics.info است.

مباحث بخش ریاضیات آزمون IMAT و بهترین منابع آن

بخش ریاضیات آزمون IMAT نیز مباحث مختلفی را شامل می‌شود و نیاز به مطالعه منظم دارد. در ادامه با بهترین منابع آزمون IMAT برای این بخش آشنا می‌شوید.

سر فصل‌هامنابع
جبر و مجموعه‌های عددیدانش اعداد و عملیات، از جمله اعداد طبیعی، اعداد صحیح، اعداد گویا و واقعی، مهم‌ترین مباحث بخش ریاضی آزمون آیمت هستند. کانال‌های یوتیوب Professor Dave Explains و Khan Academy بهترین منابع آزمون آیمت ایتالیا برای پاسخگویی به بخش جبر و مجموعه‌های عددی آزمون هستند.
توابعداشتن درک قوی از توابع از جمله توابع مرکب و معکوس برای مطالعه این بخش ضروری است. کانال‌های یوتیوب Khan Academy، Eddie Woo و وبسایت Mathispower4u، منابعی عالی برای این بخش هستند.
هندسههندسه بخش اعظمی از ریاضیات آزمون IMAT را شامل می‌شود و دربرگیرنده مباحث چندضلعی‌ها، دایره‌ها، اندازه‌گیری‌ها، ایزومتریک‌ها، و دستگاه مختصات دکارتی است. کانال‌های یوتیوب Khan Academy ، Eddie Woo و وب‌سایت Mathispower4u برای مطالعه این بخش مفید خواهند بود.
آمار و احتمالاتدرک توزیع فراوانی و احتمال برای بخش ریاضیات آزمون آیمت ضروری است. کانال یوتیوب Khan Academy و وبسایت Statistics How To منابع خوبی برای این بخش هستند.

برای مطالعه بخش‌های ریاضی و فیزیک آزمون آیمت می‌توانید از کتاب‌های زیر نیز استفاده کنید:

  • کتاب CGP A-Level Physics for AQA
  • کتاب A-Level Physics for AQA: Year 2 Student
  • کتاب A-Level Maths for OCR
  • کتاب A-Level Maths for AQA
  • کتاب Mathematics for the IB Diploma

سرفصل های آزمون آیمت

بهترین زمان شروع مطالعه منابع آزمون IMAT

مطالعه برای آزمون IMAT می‌تواند دشوار باشد اما اگر رویکرد درستی به آزمون داشته باشید و بهترین منابع IMAT را استفاده کنید می‌توانید احتمال موفقیت خود در امتحان را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهید. شما می‌توانید با استفاده از منابع آنلاین و همچنین کتاب‌ها و آزمون‌های آزمایشی IMAT در این آزمون موفق شوید. معمولا توصیه می‌شود که مطالعه برای آزمون IMAT را زودتر و قبل از تابستان شروع کنید. در این صورت، فرصت کافی برای مطالعه همه منابع آزمون آیمت را خواهید داشت و می‌توانید به اندازه کافی برای آن تمرین کنید.
استفاده از تست‌های تمرینی بخش بسیار مهمی از آمادگی برای آزمون IMAT محسوب می‌شود و به شما کمک می‌کند علاوه‌بر استفاده از دانشی که دارید، نقاط ضعف خود را شناسایی کنید. شما می‌توانید برای اینکه میزان پیشرفت خود را بهتر درک کنید، تا جایی که می‌توانید از تست‌های تمرینی استفاده کنید.

در پایان، آزمون IMAT یک امتحان مهم برای هر کسی است که رویای تحصیل در دانشگاه‌های پزشکی ایتالیا را در ذهن خود می‌پروراند. با این حال، با توجه به گستردگی سرفصل های آزمون آیمت، مطالعه برای آن می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد، اما اگر درک درستی از آزمون داشته باشید و از بهترین منابع آزمون IMAT استفاده کنید، می‌توانید در این آزمون عملکرد فوق‌العاده‌ای را نشان دهید. به همین دلیل، ما سعی کردیم در این مقاله همه منابع مهم آزمون آیمت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با برنامه‌ریزی بهتری برای آن مطالعه کنید. از سوی دیگر، اگر تصمیم به ثبت نام آزمون IMAT را دارید، لازم است بدانید با استفاده از خدمات تهران پیمنت می‌توانید این کار را به‌راحتی و به‌سرعت انجام دهید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.