صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left آشنایی با مطمئن ترین کیف پول های ترون یا TRX

آشنایی با مطمئن ترین کیف پول های ترون یا TRX

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

ترون (Tron) یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های غیرمتمرکز جهان است و توکن بومی آن، ترون (TRX)، از رمز ارزهای محبوب در بازار ارز دیجیتال شناخته می‌شود. ترون در ابتدا به صورت توکن ERC-20 روی بلاک چین اتریوم (Ethereum) شروع به کار کرد اما در سال ۲۰۱۸ شبکه اصلی و توکن بومی خود را ایجاد کرد. این بدین معنی است که برای نگهداری و ذخیره ترون لازم است کیف پولی را انتخاب کنید که از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند. اگر می‌خواهید با بهترین کیف پول های ترون آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

کیف پول ترون – بهترین کیف پول های ترون – کیف ترون

کیف پول های ترون

فاکتورهای مهم در انتخاب کیف پول ترون

قبل از اینکه معتبرترین کیف پول های ترون را معرفی کنیم، بهتر است برخی از فاکتورهای کلیدی در انتخاب کیف پول ترون را شرح دهیم. آشنایی با این فاکتورها به شما کمک می‌کند که راحت‌تر و سریع‌تر، کیف پول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امنیت

در این دوره زمانی که خطر هک اطلاعات بسیار بالاست و نواقصی در امنیت مجازی وجود دارد، کیف پول های ترون باید از آخرین تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کنند تا امنیت دارایی‌ها و اطلاعات افراد تضمین شود. برخی از ویژگی‌های مفید در این زمینه عبارت‌اند از: تایید هویت دوعاملی یا Two-Factor Authentication (2FA)، ایمیل‌های ضدفیشینگ (Anti-Phishing) و عبارت بازیابی (Recovery Phrase).

سازگاری با توکن TRX

کیف پولی وجود ندارد که با همه ارزهای دیجیتال سازگار باشد. با این حال، بیشتر کیف پول‌ها امکان ذخیره‌سازی آسان ترون را فراهم کرده‌اند. اگر قصد خرید ترون و انتقال آن به کیف پول را دارید حتما به سازگاری کیف پول توجه کنید.

سهولت در استفاده

چه در زمینه خرید و فروش ترون تازه‌کار باشید چه متخصص، بهترین کیف پول ترون باید ساده و کاربرپسند باشد. یک رابط کاربری واضح که استفاده از آن آسان باشد به شما امکان می‌دهد که در یک چشم به هم زدن به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

پشتیبانی خوب از مشتری

در مواقعی که به مشکل برخورده‌اید و به کمک نیاز دارید، دسترسی آسان و راحت به خدمات پشتیبانی مشتریان می‌تواند به شما آرامش خاطر بدهد. امکانات سوالات متداول (FAQ) و گفتگوی زنده تعاملی، برخی از خدمات بهترین کیف پول های ترون هستند.

کنترل کلیدهای خصوصی

یک گفته متداول در زمینه ارز دیجیتال این است که «اگر کلیدهای شما نباشند، ارزهای دیجیتالتان نیز وجود ندارند.» بنابراین، یک کیف پول خوب ترون باید به شما امکان دهد که در هر زمان، بر کلیدهای خصوصی کیف پول خود کنترل داشته باشید. کیف پول های معتبر ترون این موضوع را کاملا در نظر گرفته‌اند.

بهبود مداوم ویژگی‌ها

در هنگام انتخاب کیف پول ترون، این موضوع را بررسی کنید که آیا تیم توسعه‌دهنده کیف پول دائما سعی می‌کند ویژگی‌های محصول را با ویژگی‌های بهتر، پیشرفته‌تر و امن‌تر جایگزین کند یا خیر. بهبود مداوم کیف پول به شما این اطمینان را می‌دهد که محصول مطابق با آخرین ترندها رشد می‌کند و کارآمدی و تجربه کاربری آن دائما در حال ارتقاست.

بهترین کیف پول های ترون

اکنون که با مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین کیف پول ترون آشنا شده‌اید ممکن است تصمیم‌گیری در این مورد برای شما راحت‌تر شده باشد. با این حال، ما در ادامه چند مورد از مطمئن‌ترین کیف پول های شبکه ترون را معرفی می‌کنیم تا انتخاب گزینه مناسب برای شما آسان‌تر شود.

ترون اسکن (Tronscan)

ترون اسکن که کیف پول رسمی شبکه ترون محسوب می‌شود یک گزینه محبوب در میان دارندگان TRX است. از آنجایی که این کیف پول یک کاوشگر بلوک غیرمتمرکز در بلاک‌چین ترون است، ترون اسکن امکاناتی فراتر از نگهداری از رمز ارز را به شما ارائه می‌کند و امکاناتی مانند بررسی تراکنش‌ها، ایجاد توکن‌ها و به دست آوردن داده‌های آماری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته ترون اسکن طراحی امن پیشرفته آن است. این کیف پول به خودی خود پشتیبانی امنیتی اولیه را فراهم می‌کند. با این حال، استفاده آن در ترکیب با کیف پول لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)  قابلیت‌های امنیتی ترون اسکن را ارتقاء می‌دهد، زیرا در این شرایط، کاربران می‌توانند به‌صورت آفلاین کلیدهای خصوصی خود را روی دستگاه ذخیره کنند و احتمال سرقت و هک را به حداقل برسانند.

استفاده از کیف پول ترون اسکن برای خرید و فروش ترون بسیار آسان است. ایجاد یک حساب کاربری در آن سریع و سرراست است. برای این کار تنها لازم است یک کیف پول ایجاد کنید، رمز عبور را وارد کنید و یک کلید رمزنگاری‌شده را دریافت کنید. این کلید رمزنگاری‌شده را حتما یادداشت کنید زیرا تنها یک بار تولید می‌شود.

رابط کاربری ترون اسکن نیز بسیار کاربرپسند است. در این کیف پول، سابقه تراکنش‌ها و موجودی‌ها به‌خوبی نمایش داده می‌شوند و به شما امکان می‌دهند که به‌راحتی در آن‌ها جستجو کنید. با توجه به سیستم رای‌دهی ترون، کیف پول ترون اسکن به کاربران این امکان را می‌دهد که TRX خود را استیک (Stake) کنند تا درآمد منفعل به دست بیاورند.

ترون ولت (Tron Wallet)

این کیف پول به‌عنوان یکی دیگر از کیف پول های شبکه ترون، برای کاربران سیستم‌عامل اندروید توصیه می‌گردد. استفاده از آن آسان است و امکان پرداخت‌های P2P و ذخیره برترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و TRX را فراهم می‌کند. ویژگی رمزنگاری درجه نظامی (Military-Grade Encryption) کیف پول ترون ولت، محافظت از اطلاعات حساس را تضمین می‌کند و رمزگذاری آن این اطمینان را به شما می‌دهد که یک شخص ثالث مانند تیم ترون به کلیدهای شما دسترسی ندارد.

ویژگی عبارت بازیابی ۲۴ کلمه‌ای مخفی، یک لایه امنیتی بیشتر را به کیف پول اضافه می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید باز کردن قفل از طریق تشخیص چهره (Face ID) و اثر انگشت را برای آن فعال کنید. ترون ولت  همچنین، به‌عنوان یک کاوشگر بلوک کار می‌کند و کاربران می‌توانند در آن تراکنش‌ها را جستجو کنند و اطلاعات آماری را بررسی کنند. تراکنش‌ها از طریق این کیف پول به‌سرعت و به‌صورت امن انجام می‌شوند و به‌صورت مستقیم در بلاک چین ثبت می‌شوند.

با استفاده از رابط کاربری ساده کیف پول ترون ولت شما می‌توانید توکن‌ها را با کارمزد صفر ارسال و دریافت کنید. همچنین، می‌توانید قراردادهای هوشمند (Smart Contracts) را روی کیف پول ایجاد کنید و توکن‌ها را با نرخ پایین تبدیل مبادله کنید. از سوی دیگر، این کیف پول دائما نسخه‌های جدیدی را ارائه می‌کند تا کاربران به آخرین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌های امنیتی در خرید و فروش ترون (TRX) و ذخیره آن دسترسی داشته باشند. همه این ویژگی‌ها باعث شده است که ترون ولت یکی از معتبرترین انواع کیف پول ترون در نظر گرفته شود.

ترون لینک یک کیف پول غیرمتمرکز است که مدیریت پیشرفته دارایی‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. بر اساس گزارش وبسایت رسمی کیف پول ترون لینک، این کیف پول بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و توسعه‌دهندگان به‌طور خستگی‌ناپذیری در تلاشند تا این کیف پول را بهبود ببخشند. ترون لینک از ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای برخوردار است که از میان آن‌ها می‌توان به ذخیره محلی کلیدها برای افزایش امنیت و رمزگذاری چندلایه با استفاده از یک الگوریتم پیچیده اشاره کرد.

کیف پول ترون لینک با همه توکن‌های شبکه ترون از جمله TRX و توکن‌های TRC-10 و TRC-20 کاملا سازگار است. بنابراین، اگر به دنبال کیف پول های شبکه TRC20 هستید این کیف پول می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد. علاوه بر این، این کیف پول دارای ویژگی‌های کاربرپسند متعددی است و یک کیف پول امن و قابل‌اطمینان برای دارندگان TRX محسوب می‌شود. این کیف پول هم بر روی سیستم‌عامل اندروید و هم بر روی سیستم‌عامل IOS قابل‌اجراست. همچنین، به‌صورت یک افزونه مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) نیز در دسترس است.

انتقال ترون به کیف پول – بهترین کیف پول ترون – دانلود کیف پول ترون

کیف پول های معتبر ترون

لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

لجر نانو ایکس یکی از کیف پول‌های سرد یا سخت‌افزاری پیشگام است که راهی امن برای ذخیره ارز دیجیتال TRX را فراهم می‌کند. لجر نانو ایکس به شما این اطمینان را می‌دهد که ارزهای دیجیتال خود را در یک کیف پول سخت‌افزاری پیشرفته با ویژگی‌های امنیتی منحصربه‌فرد ذخیره می‌کنید. در این صورت می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که دارایی‌های دیجیتال شما در معرض هک و سایر مشکلات امنیتی نیستند.

با استفاده از این کیف پول می‌توانید به اپلیکیشن Ledger Live متصل شوید. Ledger Live پلتفرمی است که با استفاده از کیف پول سرد و web3 به کاربران در خرید ارزهای دیجیتال و مدیریت آن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن در حالی که دارایی‌های شما به‌صورت آفلاین ذخیره شده‌اند می‌توانید دائما بر پورتفولیوی خود نظارت داشته باشید.

نصب کیف پول سخت افزاری ساده است. تنها لازم است دستگاه را راه‌اندازی کنید، یک PIN ایجاد کنید و عبارت بازیابی مخفی را دریافت کنید. برای مدیریت TRX لازم است اپلیکیشن ترون را بر روی لجر نانو ایکس نصب کنید. به‌محض نصب شدن اپلیکیشن، می‌توانید یک حساب کاربری ترون ایجاد کنید و سپس، به آن TRX ارسال کنید.

اتومیک ولت (Atomic Wallet)

کیف پول اتومیک ولت یک رابط کاربری امن و آسان برای مدیریت، استیک کردن و خرید و فروش ترون و بسیاری از دیگر ارزهای دیجیتال است. این کیف پول که یک کیف پول غیرحضانتی (Noncustodial) محسوب می‌شود، ترون‌های شما را در بلاک‌چین امن نگه می‌دارد. این کیف پول به کلیدهای خصوصی یا هر نوع اطلاعات حساس مرتبط با دارایی‌های شما دسترسی ندارد و بنابراین، می‌تواند بسیار امن باشد.

در هنگام ثبت نام در اتومیک ولت، یک عبارت پشتیبانی ۱۲ کلمه‌ای رمزنگاری‌شده برای شما صادر می‌شود تا اطمینان حاصل گردد که تنها شما به کیف پول دسترسی دارید. علاوه بر این، این کیف پول، اطلاعات شخصی شما را جمع‌آوری نمی‌کند زیرا برای استفاده از اپلیکیشن آن نیازی به تایید حساب یا KYC نیست. به‌طور کلی، سهولت در استفاده، رابط کاربری پیشرفته و دسترسی به صدها ارز دیجیتال، اتومیک ولت را به یکی از بهترین کیف پول های ترون تبدیل کرده است.

کیف پول ترزور (Trezor Wallet)

علاوه بر لجر نانو ایکس، کیف پول ترزور یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای ترون است. این کیف پول از بیش از ۷۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها TRX است. کاربران می‌توانند در کیف پول سخت‌افزاری، کلید‌های خود را به‌صورت آفلاین ذخیره کنند. این دستگاه در طول تراکنش به Trezor Bridge متصل می‌شود که در نهایت با مرورگر انتخابی شما ارتباط برقرار می‌کند.

کیف پول ترزور رابط کاربری آسانی نیز دارد و یک رقیب قدرتمند برای لجر نانو ایکس به شمار می‌رود.  بنابراین، اگر می‌خواهید ترون یا هر ارز دیجیتال دیگری را به‌صورت بلندمدت نگهداری کنید، این کیف پول می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. کیف پول ترزور ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و متعددی را برای حفاظت از ارزهای دیجیتال شما در نظر گرفته است.

تراست ولت (Trust Wallet)

اگر به دنبال کیف پول های معتبر ترون هستید، قطعا تراست ولت یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. هر فرد علاقه‌مند به ارز دیجیتال که به دنبال کیف پول چندوجهی برای ذخیره TRX باشد مطمئنا از استفاده از تراست ولت لذت می‌برد. این کیف پول که پر از ویژگی‌های کاربرپسند است در میان میلیون‌ها کاربر محبوب است و کاربران از ذخیره امن و بی‌نقص ترون توسط این کیف پول بسیار راضی هستند. کیف پول تراست ولت که توسط بایننس (Binance) خریداری شده است، همچنان یک کیف پول معتبر ترون است و با جمع‌آوری نکردن اطلاعات شخصی کاربران از حریم خصوصی آن‌ها محافظت می‌کند.

اگرچه تراست ولت یک کیف پول داغ است، دارایی‌های دیجیتال شما را در سرورهای ذخیره‌سازی سرد ذخیره و بنابراین، از آن‌ها در برابر هک و نواقص امنیتی محافظت می‌کند. علاوه بر این، این کیف پول امکان استیک ترون و کسب درآمد منفعل را برای شما فراهم می‌کند و همچنین، از بسیاری از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

نحوه خرید ترون در ایران

اکنون که با بهترین کیف پول های ترون آشنا هستید ممکن است بخواهید بدانید که چگونه می‌توانید برای خرید ارز دیجیتال ترون و انتقال ترون به کیف پول اقدام کنید. تهران پیمنت این امکان را برای شما فراهم کرده است که TRX و سایر ارزهای دیجیتال محبوب را تنها طی یک تا سه ساعت خریداری و به کیف ترون خود منتقل کنید. علاوه بر این، این مجموعه نمودار قیمت ترون را در وبسایت و قیمت لحظه‌ای این رمز ارز را در کانال تلگرام تهران پیمنت در دسترس قرار داده است. خرید ترون از طریق خدمات رمز ارز این مجموعه بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه است.

همانطور که مطرح شد در هنگام انتخاب کیف پول معتبر ترون، گزینه‌های متعددی در دسترس شماست که برخی از آن‌ها به‌صورت سخت‌افزاری و برخی به‌صورت نرم‌افزاری طراحی شده‌اند. با این حال، قبل از انتخاب کیف پول ترون حتما مطمئن شوید که کیف پول مورد نظرتان توسط بنیاد ترون (Tron Foundation) تایید شده است. یکی از راه‌های رایج برای سرقت اطلاعات توسط هکرها، کیف پول‌های مخرب هستند. بنابراین، مطمئن شوید که پس از خرید ارز ترون، آن را به یک کیف پول مطمئن مانند کیف پول‌هایی که در این مقاله معرفی کرده‌ایم منتقل می‌کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.