صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left بهترین کیف پول های بیت کوین کش

بهترین کیف پول های بیت کوین کش

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۷/۲۷

بیت کوین کش (Bitcoin Cash) که با نام اختصاری BCH نیز شناخته می‌شود، در آگوست سال ۲۰۱۷ به‌عنوان هارد فورک (Hard Fork) بیت کوین و به‌منظور فراهم کردن امکان تراکنش سریع و با کارمزد پایین ایجاد شد. اگر قصد خرید بیت کوین کش را دارید مهم است قبل از هر چیز در مورد محل ذخیره آن تصمیم‌گیری کنید. در ادامه شما را با برخی از بهترین کیف پول های بیت کوین کش آشنا می‌کنیم.

دانلود کیف پول بیت کوین کش – آدرس کیف پول بیت کوین کش - ساخت کیف پول بیت کوین کش
کیف پول بیت کوین کش

لجر نانو اس (Ledger Nano S)

لجر نانو اس یک کیف پول سخت افزاری و یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین کش است که به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. این کیف پول شبیه یک دستگاه USB با یک نمایشگر OLED است که تراکنش‌ها را نشان می‌دهد. این کیف پول از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، اتریوم (Ethereum)، ریپل (Ripple) و غیره نیز پشتیبانی می‌کند. در یک طرف دستگاه دو دکمه وجود دارد که برای جابجایی میان گزینه‌ها استفاده می‌شوند. فشار دادن همزمان دو دکمه به این معنی است که تراکنش را تایید می‌کنید. علاوه بر این، در یک طرف کیف پول یک درگاه وجود دارد که دستگاه از طریق آن به کامپیوتر متصل می‌شود.

برای اینکه لجر نانو اس کیف پول امنی باشد، سازندگان آن ویژگی‌های بی‌نظیری را برای دستگاه در نظر گرفته‌اند. آن‌ها این کیف پول را ضد بدافزار ساخته‌اند که کلیدهای خصوصی شما را به‌صورت امن نگهداری می‌کند. همه این کلیدها در یک قسمت امن ذخیره می‌شوند که تنها با استفاده از یک کد پین (PIN) می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، برای ایمنی بیشتر، ویژگی احراز هویت دوعاملی نیز در دسترس است.

از سوی دیگر، شرکت تولیدکننده این کیف پول، هیچ یک از اطلاعات کاربران را بر روی سرور ذخیره نمی‌کند و بنابراین، محافظت از حریم خصوصی کاربران را فراهم می‌سازد. سایر ویژگی‌هایی که باعث می‌شود لجر نانو اس یکی از مطمئن‌ترین کیف پول های بیت کوین کش باشد عبارت‌اند از:

  • ارزهای دیجیتال چندگانه: می‌توانید چندین ارز دیجیتال را در یک کیف پول واحد ذخیره و آن‌ها را به‌صورت جداگانه مدیریت کنید.
  • نمایشگر خوب: اگرچه این کیف پول از نظر اندازه کوچک است، از نمایشگر داخلی و دکمه‌های فیزیکی خوبی برخوردار است.
  • امکان بکاپ یا پشتیبان‌گیری از حساب کاربری: لجر نانو اس دارای یک برگه بازیابی است که به شما امکان می‌دهد کیف پول را مجددا تنظیم کنید.
  • تاییدشده: لجر نانو اس از سوی شرکت‌های معروفی مانند گیت هاب (GitHub)، گوگل (Google)، دراپ باکس (Dropbox) و غیره تایید شده است.
  • اپلیکیشن‌های چندگانه: لجر نانو اس تنها یک کیف پول نیست، بلکه یک ابزار است که به شما امکان می‌دهد از سایر اپلیکیشن‌ها مانند U2F، SSH استفاده کنید.

ترزور (Trezor)

ترزور نیز یک کیف پول سخت افزاری است و به همین دلیل، یکی از گزینه‌های محبوب از میان کیف پول های بیت کوین کش به شمار می‌رود. این کیف پول از طریق پورت USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما متصل می‌شود و برای محافظت از دارایی‌ها یک کد پین در اختیار شما قرار داده می‌شود.

با استفاده از نمایشگر داخلی این کیف پول بیت کوین کش می‌توانید قبل از تایید تراکنش، جزئیات آن را به‌سرعت بررسی کنید و درست مانند لجر نانو اس می‌توانید از دکمه‌های فیزیکی برای تایید تراکنش‌ها استفاده کنید. نصب کیف پول ترزور بسیار سریع و آسان است. این کیف پول به‌شدت امن است و این امنیت تنها از پرتابل بودن و و پین کد آن ناشی نمی‌شود، بلکه با ویژگی احراز هویت دوعاملی آن نیز ارتباط دارد.

کیف پول گواردا (Guarda Wallet)

کیف پول گواردا یک کیف پول غیر امانی چندپلتفرمی است که برای ذخیره، مدیریت و انتقال آسان ارزهای دیجیتال طراحی شده است. بنابراین، اگر به دنبال بهترین کیف پول بیت کوین کش هستید که چندپلتفرمی باشد، گواردا گزینه مناسبی برای شماست. در حال حاضر، گواردا از بیش از ۴۰ بلاک چین محبوب و بیش از ۱۰ هزار توکن پشتیبانی می‌کند. همه ارزهای دیجیتال درون این کیف پول قابل خرید هستند. علاوه بر این، کاربران با استفاده از صرافی تعبیه‌شده در کیف پول می‌توانند رمز ارزها را مبادله کنند و تراکنش‌های سریع رمز ارزی انجام دهند.

کیف پول گواردا در نسخه‌های گوناگون در دسترس است: وب، دسکتاپ، موبایل و افزونه کروم (Chrome). پلفترم‌های کیف پول گواردا از طریق هر دستگاهی که به اینترنت متصل است قابل دسترسی است. گواردا یک کیف پول غیر امانی است و این بدین معنی است که اطلاعات شخصی و کلیدهای خصوصی کاربر به‌هیچ‌عنوان توسط کمپانی ذخیره یا استفاده نمی‌شود. این امر باعث می‌شود که امنیت کیف پول افزایش یابد و هیچ اطلاعاتی از کاربر افشا نشود. به‌طور کلی، ویژگی‌های کلیدی‌ای که باعث می‌شوند کیف پول گواردا از بهترین کیف پول های بیت کوین کش باشد عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی از بیش از ۴۰ بلاک چین و ۱۰ هزار توکن
  • کنترل کامل دارایی‌های دیجیتال و کلیدهای خصوصی توسط کاربر
  • رابط کاربرپسند
  • خرید ارزهای دیجیتال از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی
  • صرافی رمز ارز داخلی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • بکاپ‌گیری امن از کیف پول
  • دسترسی بین پلتفرمی
دانلود کیف پول بیت کوین کش – آدرس کیف پول بیت کوین کش – آموزش ساخت کیف پول بیت کوین کش
بهترین کیف پول بیت کوین کش

کیف پول اتمیک (Atomic Wallet)

اتمیک یکی از کیف پول های بیت کوین کش است که یک کیف پول غیر امانی نیز محسوب می‌شود. این کیف پول از بیش از ۳۰۰ توکن و رمز ارز پشتیبانی می‌کند که شما می‌توانید با استفاده از رابط کاربرپسند آن، به‌سرعت و به‌راحتی انواع رمز ارزها را ذخیره، مدیریت و مبادله کنید. با استفاده از این کیف پول کنترل کاملی بر دارایی‌های خود دارید و انتقال بیت کوین کش به کیف پول بسیار آسان انجام می‌شود.

این کیف پول برای انواع سیستم‌عامل‌ها از جمله ویندوز (Windows)، مک او اس (MacOS)، لینوکس (Linux)، اندروید (Android) و آی او اس (iOS) در دسترس است. بنابراین، اگر به دنبال دانلود کیف پول بیت کوین کش برای اندروید هستید، این کیف پول می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با استفاده از اتمیک، تنها شما به دارایی‌های خود دسترسی دارید. کیف پول اتومیک همه کلیدهای خصوصی را بر روی کامپیوتر یا گوشی هوشمند شما ذخیره می‌کند و حریم خصوصی شما با استفاده از رمز عبور و عبارت بازیابی ۱۲ کلمه‌ای به‌خوبی محافظت می‌شود.

کیف پول اتمیک به شما امکان می‌دهد بیت کوین کش را با بیش از ۶۰ ارز دیجیتال مبادله کنید. از سوی دیگر، به کاربران اهمیت زیادی می‌دهد و با ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، آماده کمک به کاربران است. میانگین زمان پاسخ به کاربران، یک ساعت است.

کیف پول کوینومی (Coinomi)

اگر به دنبال راهی آسان و ساده برای مدیریت موجودی بیت کوین کش خود از طریق موبایل هستید، کیف پول موبایلی کوینومی قطعا می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. این اپلیکیشن اندرویدی دارای یک رابط کاربرپسند است که از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مانند بیت کوین کش، بیت کوین، اتریوم، تتر (USDT) و غیره پشتیبانی می‌کند و برای افرادی که به دنبال دانلود کیف پول بیت کوین کش برای اندروید هستند گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، امنیت کیف پول کوینومی بسیار بالاست. کلیدهای خصوصی هرگز افشا نمی‌شوند و احراز هویت مشتری (KYC) نیز لازم نیست. کوینومی یک کیف پول HD محسوب می‌شود. این بدین معنی است که تنها یک بار نیاز دارید از آن بکاپ بگیرید. با این حال، به یاد داشته باشید که کیف پول‌های موبایل ذاتا امنیت کمتری نسبت به کیف پول‌های سخت‌افزاری دارند.

کیف پول اکسودوس (Exodus)

اکسودوس یکی از محبوب‌ترین کیف پول های بیت کوین کش است که در سیستم‌عامل‌های لینوکس، ویندوز و OSX پشتیبانی می‌شود. اکسودوس از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند و کلید خصوصی بر روی هارد دیسک کاربر ذخیره و رمزگذاری می‌شود. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این کیف پول، رابط کاربری آن است.

استفاده از رابط کاربری اکسودوس آسان است و به شما امکان می‌دهد پورتفولیوی ارز دیجیتال خود را در یک نگاه بررسی کنید. بنابراین، اکسودوس می‌تواند یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین کش برای افراد مبتدی باشد. علاوه بر این، با استفاده از این کیف پول، کاربران بر کلیدهای خصوصی خود کنترل کامل دارند.

کیف پول کوین بیس (Coinbase)

اگر یک فرد تازه‌کار در دنیای ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید با خرید بیت کوین کش وارد سرمایه‌گذاری در این بازار شوید، این والت بیت کوین کش یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما محسوب می‌شود. اگر کیف پولی داشته باشید که به‌خوبی کار با آن را یاد نگرفته باشید، ممکن است کاری انجام دهید که در نهایت، دارایی‌های شما را به خطر بیندازد. کیف پول‌های صرافی مانند کوین بیس با آسان کردن فرایند خرید و فروش ارزهای دیجیتال، این خطر را کاهش می‌دهند.

کیف پول کوین بیس، خرید و فروش بیت کوین کش را آسان کرده است و به کاربران امکان می‌دهد که ارزهای فیات پشتیپانی‌شده رمز ارزهای مورد نظر خود را خریداری کنند. اگرچه این کیف پول برخی اطلاعات شخصی را از کاربران می‌پرسد و این مسئله ممکن است برای افرادی که می‌خواهند ناشناس باشند ناراحت‌کننده باشد، این ویژگی مزایای خاص خود را نیز دارد. این بدین معنی است که اگر دارایی‌های افراد به خطر بیفتد، قوانین حمایت از مصرف‌کننده وارد عمل می‌شوند.

اگر به امنیت دارایی‌های دیجیتال خود اهمیت می‌دهید، آگاهی از بهترین کیف پول های بیت کوین کش و انتخاب گزینه مناسب از میان آن‌ها برای شما یک ضرورت است. بنابراین، اگر قصد خرید و فروش بیت کوین کش را دارید، کیف پول‌هایی که در این مقاله معرفی شد را با هم مقایسه کنید و در نهایت، با توجه به ویژگی‌های مختلف آن‌ها و نیازهای خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*