صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left آزمون‌ها left آزمون‌های زبان left دولینگو left راهنمای تصویری ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون زبان دولینگو

راهنمای تصویری ثبت نام و پرداخت هزینه آزمون زبان دولینگو

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

نحوه ثبت نام دولینگو یک فرآیند سریع، ساده و بدون دردسر است. برای شرکت در آزمون دولینگو نیازی نیست به مرکز آزمون مراجعه کنید و می‌توانید این کار را از خانه هم انجام دهید، زیرا تمامی مراحل آزمون دولینگو آنلاین است. برخلاف دیگر آزمون‌های زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل، برای ثبت نام دولینگو و شرکت در این امتحان حتی نیازی نیست که زمان آزمون را رزرو کنید. تنها هزینه ثبت نام آزمون Duolingo را پرداخت می‌کنید و هر زمان که می‌خواهید در آن شرکت می‌کنید. در ادامه با  نحوه ثبت نام آزمون دولینگو به صورت گام به گام و تصویری آشنا می‌شویم.

۱ ورود به صفحه اصلی سایت دولینگو

در مرحله اول باید وارد وبسایت دولینگو شوید. پس از ورود به وبسایت اصلی دولینگو، در بالای صفحه به دنبال دکمه Sign Up بگردید و روی آن کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در امتحان دولینگو
ثبت نام در آزمون دولینگو

۲ درج اطلاعات کاربری

با کلیک روی ثبت نام در وبسایت (Sign Up)، مطابق تصویر زیر وارد صفحه‌ای می‌شوید که نیاز است اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. در بخش اول ابتدا سن شما، بعد آدرس ایمیل و در نهایت گذرواژه مدنظرتان پرسیده می‌شود. پس از درج اطلاعات خواسته شده روی Next کلیک کنید. البته در این مرحله می‌توانید یک راه راحت‌تر را انتخاب کنید و با استفاده از گوگل حساب کاربری بسازید. به این منظور روی گزینه Sign Up With Google کلیک کنید. در حالتی می‌توانید از ساخت حساب کاربری با گوگل استفاده کنید که قبلا وارد اکانت گوگل خود شده باشید.

مراحل ثبت نام دولینگو
درج اطلاعات کاربری

۳ ورود به حساب کاربری دولینگو

پس از ورود موفق به حساب کاربری، صفحه‌ای مانند تصویر زیر مشاهده می‌کنید. در این بخش به یک نظرسنجی دو مرحله‌ای پاسخ می‌دهید. مرحله اول هدف شما را از ثبت نام Duolingo مورد پرسش قرار می‌دهد که با انتخاب یکی از گزینه‌ها، دلیل خود را برای شرکت در امتحان دولینگو بیان می‌کنید.

نحوه ثبت نام در دولینگو
ورود به حساب کاربری دولینگو

پس از سوال اول، روی Next کلیک کنید و به سوال مرحله دوم نیز پاسخ بدهید. سوال دوم (مانند تصویر زیر) از شما می‌خواهد از میان گزینه‌های تصویر، ۳ مورد را انتخاب کنید و بگویید از چه طریقی با تست دولینگو آشنا شدید. در نهایت روی Submit کلیک کنید.

ثبت نام در آزمون duolingo
پاسخ به سوال نظرسنجی دولینگو

۴ انتخاب تعداد آزمون دولینگو

در این مرحله، دو گزینه پیش روی خود دارید. گزینه اول شرکت در یک آزمون دولینگو و پرداخت هزینه آن است. هزینه دولینگو ۵۹ دلار است و با انتخاب گزینه سمت چپ و پرداخت هزینه دولینگو می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید در آزمون آنلاین دولینگو شرکت کنید.

گزینه دوم نیز امکانی است که به تازگی دولینگو برای کاربرانش ایجاد کرده و با انتخاب گزینه سمت راست می‌توانید ۲ آزمون دولینگو خریداری کنید. با خرید ۲ آزمون دولینگو، تنها ۹۸ دلار می‌پردازید؛ یعنی هزینه هر آزمون به جای ۵۹ دلار، ۴۹ دلار خواهد بود. مزیتی که این گزینه دارد این است که پس از شرکت در دو آزمون دولینگو، نمرات هر آزمونی را که بهتر بود می‌توانید برای دانشگاه‌های مقصدتان ارسال کنید.

انتخابتان گزینه اول (یک آزمون، ۵۹ دلار) یا گزینه دوم (دو آزمون، هرکدام ۴۹ دلار) که باشد، مطابق تصویر زیر در بخش مربوطه روی Add To Card کلیک کنید.

ثبت نام آزمون duolingo
انتخاب آزمون دولینگو

۵ انتخاب گزینه دریافت سریع‌تر نمره دولینگو

به صورت معمول نتیجه آزمون دولینگو حدود ۴۸ ساعت بعد از امتحان در دسترس شما قرار می‌گیرد. در این مرحله دولینگو پیشنهادی برای کاربرانش در نظر گرفته تا اگر نیاز دارند نتیجه امتحان طی ۱۲ ساعت در اختیارشان قرار بگیرد، از این گزینه استفاده کنند. اگر شما هم نیاز دارید که پاسخ آزمون را نهایتاً ۱۲ ساعته در پروفایل خود دریافت کنید، می‌توانید ۴۰ دلار پرداخت کرده و در زمانتان صرفه جویی کنید. این ویژگی جدید آزمون دولینگو را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. برای استفاده از آن روی Upgrade کلیک کنید. چنانچه تمایلی به استفاده از این امکان ندارید هم می‌توانید روی No Thanks کلیک کنید.

انتخاب آزمون دولینگو
آفر جدید دولینگو

۶ تایید انتخاب آزمون دولینگو

پس از انتخاب Upgrade یا No Thanks در مرحله قبل، در سمت راست تصویر، روی بخش CheckOut کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر هم مشاهده می‌کنید با انتخاب یک آزمون، تنها ۵۹ دلار پرداخت می‌کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو
تایید انتخاب آزمون دولینگو

۷ تایید اطلاعات کاربری و درج اطلاعات کارت اعتباری

به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که نیاز است اطلاعات کاربری و همچنین اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را وارد کنید. ابتدا آدرس ایمیل خود و سپس کشوری که از آن در آزمون شرکت می‌کنید را وارد کنید. در بخش بعدی لازم است اطلاعات کارت اعتباری خود مانند مستر کارت یا ویزا کارت را وارد کنید. اگر کارت اعتباری داشته باشید، می‌توانید به راحتی با وارد کردن نام دارنده کارت، شماره کارت، تاریخ انقضا و رمز کارت در بخش‌های مشخص شده، پرداخت هزینه آزمون دولینگو را با کلیک روی Buy Now انجام دهید.

نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو
تایید اطلاعات کاربری و درج اطلاعات کارت اعتباری

۸ پرداخت هزینه دولینگو با تهران پیمنت

در حال حاضر تنها راه پرداخت هزینه امتحان دولینگو به روش پرداخت آنلاین است. اگر به کارت‌های اعتباری بین‌المللی مانند مستر کارت یا ویزا کارت دسترسی ندارید، می‌توانید پرداخت هزینه آزمون دولینگو را به تهران پیمنت بسپارید. در تهران پیمنت سفارش شما طی ۱ الی ۳ ساعت بررسی شده و به سرعت انجام خواهد شد.

نکات ثبت نام در آزمون آنلاین دولینگو

  • از روزی که هزینه دولینگو را می‌پردازید تا زمانی که در امتحان دولینگو شرکت می‌کنید، ۲۱ روز فرصت دارید. پس از ۲۱ روز لازم است دوباره هزینه ثبت نام دولینگو را پرداخت کنید.
  • در هر ماه ۳۰ روزه، نهایتاً ۳ بار فرصت دارید تا در امتحان دولینگو شرکت کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمره دهی دولینگو و مقایسه نمرات دولینگو با دیگر آزمون‌های زبان مانند تافل و آیلتس می‌توانید به مقاله لینک شده مراجعه کنید.
  • در حال حاضر نمره امتحان دولینگو برای اپلای تحصیلی استفاده می‌شود. برای اینکه بدانید کدام دانشگاه‌ها در آمریکا و کانادا نمره امتحان دولینگو را قبول می‌کنند و حداقل نمره موردنیاز دولینگو چقدر است، می‌توانید به مقاله‌های مربوطه سر بزنید.

سحر مجاب هستم کنجکاو همیشگی دنیای محتوا و در تهران پیمنت درباره خدمات پرداخت ارزی می‌نویسم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*