صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left اپلای و مهاجرت left کانادا left کدام دانشگاه های کانادا بیشترین میزان پذیرش را دارند؟

کدام دانشگاه های کانادا بیشترین میزان پذیرش را دارند؟

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

افراد بسیاری آرزوی تحصیل در کانادا را دارند و این امر از عوامل مختلفی، مانند وجود استانداردهای بالا و روش‌های علمی آموزش و آینده شغلی پس از فارغ‌التحصیلی نشات می‌گیرد. با این حال، پیدا کردن دانشگاه‌های کانادایی که احتمال گرفتن پذیرش از آن‌ها بالا باشد، در بسیاری از مواقع دشوار است. به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم دانشگاه‌هایی را معرفی کنیم که بیشترین نرخ پذیرش را در میان دانشگاه های کانادا دارند و بر همین اساس ممکن است راحت‌‌ترین و بهترین دانشگاه های کانادا برای اپلای باشند.

راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش

نرخ پذیرش دانشگاه چیست و چه اهمیتی دارد؟

میزان پذیرش دانشگاه‌ها به مقدار دانشجویان پذیرفته شده، در میان تمامی متقاضیان بستگی دارد. هرچقدر دانشجویان کم‌تری پذیرفته شوند نرخ پذیرش پایین، و هرچقدر دانشجویان بیشتری توسط یک دانشگاه جذب شود، نرخ پذیرش بالاتری دارد. به‌صورت کلی، نرخ پذیرش دانشگاه، میزان پذیرش متقاضیانی است که با تقسیم تعداد دانشجویان پذیرفته شده بر تعداد کل متقاضیان محاسبه می‌شود.
به‌عنوان مثال، اگر یک دانشگاه ۱۰۰ هزار متقاضی داشته و فقط ۵ هزار دانشجو را بپذیرد، دارای نرخ پذیرش ۵ درصد یعنی پایین است؛ همچنین، اگر دانشگاهی دیگر ۱۰ هزار متقاضی داشته باشد و ۵ هزار نفر را قبول کند، نرخ پذیرش ۵۰ درصد یعنی بالا دارد.

راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش کدام است؟

پذیرش گرفتن از دانشگاه های کانادا نسبت به دانشگاه‌های برخی دیگر از کشورها مانند آمریکا آسان‌تر است. با این حال، هر ساله متقاضیان بسیاری برای دانشگاه‌های این کشور اپلای می‌کنند که تعداد زیادی از آن‌ها به دلیل نداشتن شرایط لازم و توجه نکردن به پیش‌نیازهای دانشگاه، موفق به کسب پذیرش تحصیلی نمی‌شوند. در ادامه با لیست دانشگاه های کانادا که از بالاترین میزان پذیرش برخوردارند آشنا می‌شویم. توجه داشته باشید که در نظر گرفتن نرخ پذیرش دانشگاه‌ها، یکی از عوامل تعیین کننده در بالا بردن احتمال اخذ پذیرش تحصیلی است.

دانشگاه لث بریج (University Of Lethbridge)

دانشگاه لث بریج با نرخ پذیرش ۹۰ درصد ، یکی از دانشگاه‌های دولتی شهر لث بریج استان آلبرتا است. این دانشگاه در سال ۱۹۶۷ تاسیس و ۷ دانشکده با ارائه ۹۴ رشته تحصیلی در مقطع Undergraduate و ۳۵ رشته در مقطع graduate است.

دانشگاه ویلفرد لوریه (Wilfrid Laurier University)

در لیست دانشگاه‌های کانادا برای اپلای، نام دانشگاه ویلفرد لوریه به چشم می‌خورد که این دانشگاه، در سال ۱۹۱۱ تاسیس و به نام هفتمین نخست‌وزیر کانادا نامگذاری شد. این دانشگاه یکی از سازگارترین دانشگاه های کانادا با محیط زیست است و تعهد زیادی به برنامه‌های مبتکرانه در زمینه حفاظت از محیط زیست و کاهش ردپای کربن دارد. دانشگاه ویلفرد لوریه که بیش از ۱۰۰ دوره آموزشی را ارائه می‌دهد، یکی از دانشگاه‌های برتر از نظر رضایت دانشجویان است و نرخ پذیرش دانشجویی آن ۸۹ درصد است.
این دانشگاه کمک‌هزینه‌ها و حمایت‌های مالی متعددی را برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته است. یکی از آن‌ها، استخدام دانشجویان تمام‌وقت است که در نتیجه آن، دانشجویان می‌توانند دستیار پژوهشی باشند یا به تدریس مشغول شوند. علاوه‌بر این، چندین اسکالرشیپ و جوایز داخلی و خارجی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است که برخی از آن‌ها به دانشجویان بین‌المللی نیز اعطا می‌شوند. مدارک زبان مورد پذیرش توسط این دانشگاه شامل تافل (TOEFL)، آیلتس، دولینگو (Duolingo) و PTE می‌شوند.

دانشگاه لیکهد (Lakehead University)

دانشگاه لیکهد که نرخ پذیرش آن ۸۲ درصد است و جزو راحت ترین دانشگاه ها برای اپلای است، در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد و در حال حاضر، دارای ۳ پردیس در خلیج تاندر (Thunder Bay)، اوریلیا (Orillia) و انتاریو (Ontario) است. این دانشگاه آموزش را برای دانشجویان متمرکز می‌کند و بر این باور است که دانشجویان این دانشگاه از پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک رهبر ارزشمند در آینده برخوردار هستند. دانشگاه لیکهد دارای تنها دانشکده کسب‌وکار در انتاریو شمالی است که اعتبار بین‌المللی دارد.
دانشگاه لیکهد اهمیت زیادی برای حمایت مالی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی قائل است و به همین دلیل، فرصت‌های مختلفی را برای ارائه کمک‌های مالی به دانشجویان فراهم کرده است. این کمک‌ها بسته به رشته تحصیلی و بر اساس نیازهای فردی دانشجویان به آن‌ها اعطا می‌شود و شامل بورسیه‌های تحصیلات تکمیلی، اشتغال موقت به تدریس و پژوهش و بورسیه‌های تحقیقاتی دانشکده می‌شوند.
در حالی که اسکالرشیپ‌ها بر اساس شایستگی‌های آکادمیک افراد اعطا می‌شوند، اهدای بورسیه‌های تحصیلی بر اساس نیاز مالی دانشجویان صورت می‌گیرد. برای آگاهی از شرایط دریافت این کمک‌هزینه‌ها و نحوه درخواست آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کنید. دریافت پذیرش از این دانشگاه بسیار رقابتی است و پیش‌نیازهای قبولی در دانشگاه لیکهد بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است. بنابراین، قبل از شروع فرایند اپلای حتما در وب‌سایت دانشگاه بررسی کنید که برای تحصیل در رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر خود به چه مدارکی نیاز دارید.
پیش‌نیازهای قبولی در این دانشگاه بسته به رشته و مقطع تحصیلی متفاوت است و دانشجویانی که می‌خواهند در مقطع دکترا در این دانشگاه تحصیل کنند اگر مدرک زبان با نمره کافی را نداشته باشند، لازم است در دوره انگلیسی آکادمیک (AEP) دانشگاه لیکهد شرکت کنند. برخی از مدارک زبان مورد پذیرش توسط این دانشگاه عبارت‌اند از: تافل، آیلتس، دولینگو و PTE.

دانشگاه رایرسون (Ryerson University)

دانشگاه رایرسون با نرخ پذیرش ۸۰ درصد، دانشگاه مستقر در تورنتو و در سال ۱۹۴۸ تاسیس شده است. این دانشگاه، دانشکده مدیریت تد راجرز (Ted Rogers School of Management) را در خود جای داده است که بزرگترین دانشکده بازرگانی کانادا در مقطع لیسانس محسوب می‌شود. این دانشگاه بیش از ۱۰۰ برنامه تحصیلی را ارائه می‌کند و بیش از ۴۵ هزار دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.
دانشگاه رایرسون نیز مانند دانشگاه‌هایی که تا به اینجا معرفی کردیم، بورسیه‌ها و اسکالرشیپ‌های متعددی را برای دانشجویان در نظر گرفته است که بیشتر آن‌ها به شهروندان کانادا اعطا می‌شود. مدارک زبان مورد پذیرش توسط این دانشگاه شامل تافل، آیلتس، دولینگو، PTE و غیره می‌شوند.

دانشگاه نیوبرانزویک (University of New Brunswick)

این دانشگاه در سال ۱۷۸۵ تاسیس شد و دارای دو پردیس در شهرهای فردریکتون (Fredericton) و سنت جان (Saint John) است. دانشگاه نیوبرانزویک بیش از ۷۵ برنامه تحصیلی را در مقطع Undergraduate ارائه می‌کند که این برنامه‌ها منجر به ارائه گواهینامه، دیپلم یا مدرک کارشناسی می‌شوند. علاوه‌بر این، در این دانشگاه بیش از ۳۰ برنامه در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شوند؛ همچنین نرخ پذیرش در این دانشگاه ۷۴ درصد است.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به بیش از ۱۶۰ کمک‌هزینه تحصیلی داخلی دسترسی دارند. از سوی دیگر، برخی از دانشجوهای دکترا برای برنامه فاند استخدام انتخاب می‌شوند. علاوه‌بر این، کمک‌هزینه‌های خارجی مختلفی نیز برای دانشجویان وجود دارد که برای آگاهی از آن‌ها لازم است با دانشگاه ارتباط برقرار کنید. مدارک زبان مورد قبول توسط دانشگاه نیوبرانزویک عبارت‌اند از: تافل، آیلتس، PTE و دولینگو.

دانشگاه گوئلف (University of Guelph)

دانشگاه گوئلف با نرخ پذیرش ۷۰ درصد که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شد، یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی در انتاریو است که به دلیل برنامه‌های فوق‌العاده‌ای که در زمینه هنر و علوم ارائه می‌کند، بسیار شناخته‌شده است. این دانشگاه دارای بیش از ۲۹۵۰۰ دانشجوست که در پردیس‌های گوئلف، تورنتو و ریج‌تاون (Ridgetown) تحصیل می‌کنند.
اولویت دانشگاه گوئلف، تحقیقات در زمینه بهبود زندگی است. جامعه آکادمیک این دانشگاه کانادا همیشه فعالانه به دنبال دانش و کشف راه‌حل‌هایی برای زندگی سازگار با محیط زیست و حفاظت از اکوسیستم بوده است. این دانشگاه اسکالرشیپ، بورسیه و کمک‌هزینه‌های مختلفی را برای دانشجویان بین‌المللی تحصیلات تکمیلی در نظر گرفته است که برای دریافت هر یک از آن‌ها لازم است معیارهای خاصی را برآورده کنید.
برای اینکه بدانید واجد شرایط این کمک‌هزینه‌ها هستید یا خیر می‌توانید به وب‌سایت دانشگاه مراجعه کنید یا با مسئولان پذیرش آن ارتباط بگیرید. اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید و می‌خواهید از دانشگاه گوئلف پذیرش بگیرید، لازم است مدرک زبان آیلتس، تافل، PTE یا CAEL داشته باشید. این دانشگاه مدرک دولینگو را نمی‌پذیرد.

دانشگاه مموریال نیوفاندلند (Memorial University of Newfoundland)

دانشگاه مموریال نیوفاندلند یکی از دانشگاه‌های جامع برتر کاناداست که در سال ۱۹۲۵ و برای گرامیداشت افرادی تاسیس شد که در جنگ جهانی اول، جان خود را فدا کردند. این دانشگاه با داشتن ۱۸۰۰ دانشجو و ارائه ۱۰۰ برنامه تحصیلی، بزرگترین دانشگاه در استان آتلانتیک کانادا محسوب می‌شود. دوره شاخصی که در این دانشگاه ارائه می‌شود مهندسی دریا و اقیانوس است که از برنامه‌های تحصیلی برتر در سطح جهان به شمار می‌رود.
دانشگاه مموریال نیوفاندلند برخی کمک‌هزینه‌های تحصیلی داخلی و خارجی را به دانشجویان اعطا می‌کند که برای دریافت فاند (Fund) داخلی این دانشگاه نیازی به ارسال درخواست جداگانه به دانشگاه ندارید اما برای دریافت فاند خارجی، لازم است درخواست دریافت کمک‌هزینه را به دانشگاه ارسال کنید. مبلغ و پیش‌نیاز هر یک از این فاندها متفاوت است. دانشگاه مموریال نیوفاندلند مدرک زبان تافل، آیلتس، PTE و دولینگو را می‌پذیرد.

دانشگاه کنکوردیا (Concordia University)

یکی دیگر از بهترین دانشگاه های کانادا، کنکوردیا نام دارد. این دانشگاه در سال ۱۹۷۴ و در نتیجه ادغام کالج لویولا (Loyola College) و دانشگاه سر جورج ویلیامز (Sir George Williams) تاسیس شد. این دانشگاه از نوآوری و تعالی در آموزش، پژوهش، فعالیت‌های خلاقانه و مشارکت‌های اجتماعی استقبال می‌کند و از این طریق سعی می‌کند به شناخته شدن هر چه بیشتر مونترال کمک کند، همچنین نرخ پذیرش دانشجو در این دانشگاه ۶۶ درصد است.
دانشگاه کنکوردیا بیش از ۵۰۰ برنامه تحصیلی را در مقطع لیسانس و تحصیلات تکمیلی و از طریق دانشکده‌های هنر و علوم، مهندسی و علوم کامپیوتر، دانشکده کسب‌وکار جان مالسون (John Molson School of Business) و دانشکده تحصیلات تکمیلی ارائه می‌دهد. برای تامین هزینه‌های تحصیل در دانشگاه کنکوردیا، می‌توانید از اسکالرشیپ‌های متعددی استفاده کنید که دولت کانادا برای دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته است.
این اسکالرشیپ‌ها توسط موسسه EduCanada تامین می‌شوند و بسیار رقابتی هستند. برای اینکه بتوانید از این فرصت استفاده کنید لازم است مدارک و درخواست خود را برای دانشگاه کنکوردیا ارسال کنید تا دانشگاه به نمایندگی از شما، درخواست اسکالرشیپ را ثبت کند. مدارک زبان مورد پذیرش توسط این دانشگاه عبارت‌اند از: تافل، آیلتس، دولینگو و PTE.

دانشگاه مونترال (University of Montreal)

دانشگاه مونترال یکی دیگر از دانشگاه‌ها در لیست دانشگاه های کانادا برای اپلای است که یک دانشگاه فرانسوی‌زبان است و در سال ۱۸۷۸ به‌عنوان پردیس اقماری دانشگاه لاوال (Laval University) تاسیس شد. در این دانشگاه که در دامنه شمالی کوه رویال قرار دارد، بیش از ۶۷ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و ۶۰۰ برنامه تحصیلی ارائه می‌شود. این دانشگاه همچنین، به دلیل نرخ پذیرش بالایی که دارد محبوب شده است. بنابراین، می‌تواند یک گزینه مناسب برای افراد علاقه‌مند به تحصیل در کانادا باشد.
اساتیدی که در سطح جهانی هستند، دانشجویان با استعداد و فضای پژوهشی رقابتی، همه این عوامل موجب شده‌اند که دانشگاه مونترال یکی از دانشگاه‌های برتر در سطح جهان باشد. یکی از فارغ‌التحصیلان برجسته از این دانشگاه پیر ترودو (Pierre Trudeau) است که پدر جاستین ترودو (Justin Trudeau)، نخست وزیر کاناداست و خودش نیز پانزدهمین نخست‌وزیر کانادا بوده است.
دانشگاه مونترال به دانشجویان بین‌المللی، اسکالرشیپ اعطا می‌کند که میزان آن بسته به مقطع تحصیلی متفاوت است. علاوه بر این، این اسکالرشیپ به افرادی اهدا می‌شود که مجوز معتبر تحصیل داشته باشند، بخواهند به‌صورت تمام‌وقت در دانشگاه تحصیل کنند، از پرداخت شهریه معاف نباشند و در یک برنامه مطالعه مستقل ثبت نام نکرده باشند. طبیعتا برای تحصیل در این دانشگاه لازم است به زبان فرانسوی مسلط باشید.

دانشگاه ساسکچوان (University of Saskatchewan)

دانشگاه ساسکچوان یکی دیگر از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه های کانادا و در لیست دانشگاه های کانادا برای اپلای است که تاسیس آن به سال ۱۹۰۷ برمی‌گردد. برخی از رشته‌های تحصیلی که در این دانشگاه ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از: کشاورزی، هنر و علوم، زیست‌فناوری، کسب‌وکار، دندانپزشکی، آموزش، پزشکی، مهندسی، حقوق، پرستاری، داروسازی، حرکت‌شناسی، فیزیوتراپی و دامپزشکی. این دانشگاه همچنین به دلیل تحقیقات جهانی خود در زمینه منابع آبی و امنیت غذایی، دانشگاه شناخته‌شده‌ای است.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه ساسکچوان می‌توانند از منابع مختلفی بورسیه دریافت کنند و بر اساس گزارش خود دانشگاه، سه‌چهارم دانشجویان از یک نوع کمک‌هزینه دانشگاه بهره‌مند می‌شوند. برخی از این کمک‌هزینه‌ها به دانشجویان بین‌المللی نیز تعلق می‌گیرد. دانشگاه ساسکچوان مدرک زبان تافل، آیلتس، دولینگو و PTE را می‌پذیرد.

سایر راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

دانشگاه‌هایی که تا اینجا معرفی شد، دانشگاه‌هایی هستند که گرفتن پذیرش تحصیلی از آن‌ها آسان‌تر از گرفتن پذیرش تحصیلی از سایر دانشگاه های کانادا است. با این حال، دانشگاه‌های دیگری نیز در این کشور وجود دارند که از دانشگاه‌های برتر جهان محسوب می‌شوند و می‌توان از آن‌ها نسبتا راحت‌تر از دانشگاه‌های دیگر پذیرش گرفت. در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • دانشگاه بریتیش کلمبیا (University of British Columbia)
  • دانشگاه واترلو (University of Waterloo)
  • دانشگاه مک گیل (McGill University)
  • دانشگاه سایمون فریزر (Simon Fraser University)
  • دانشگاه مک مستر (McMaster University)
  • دانشگاه دالهاوزی (Dalhousie University)
  • دانشگاه آلبرتا (University of Alberta)
  • دانشگاه ویکتوریا (University of Victoria)
  • دانشگاه لاوال (Laval University)

در جدول زیر می‌توانید رنکینگ راحت‌ترین دانشگاه‌های کانادا برای پذیرش، شهریه دانشگاه‌های کانادا و نرخ پذیرش آن‌ها را مشاهده کنید.

دانشگاه نرخ پذیرش شهریه کارشناسیرتبه‌بندی بر اساس سایت QS سال ۲۰۲۳ 
University Of Lethbridge۹۳ درصد ۵۳۰۰ دلار کانادا
Wilfrid Laurier University۸۹ درصد ۶۷۴۴ الی ۹۹۹۹ دلار کانادا– 
Lakehead University۸۲ درصد۷۵۶ دلار کانادا برای ۱۲ ماه – 
Ryerson University۸۰ درصد۲۴۷۹۲ دلار کانادا 
University of New Brunswick۷۴ درصد۱۳۹۰۵ دلار کانادا۷۱۱
Dalhousie University۶۰ تا ۷۰ درصد ۹۲۷۳ دلار کانادا۲۹۸
University of Guelph۷۰ درصد۶۰۹۱ الی ۶۷۱۵ دلار کانادا۴۸۶
Memorial University of Newfoundland۶۶ درصد۹۶۶۶ دلار کانادا۶۴۱
Concordia University۶۶ درصد۷۲۲۷ دلار کانادا۳۸۷
Simon Fraser University۶۳ درصد۱۲۱۲۵ دلار کانادا۳۱۸
University of Victoria۶۳ درصد۱۸۸۱۶ دلار کانادا۳۲۲
Toronto School of Management۶۰ درصد۱۴۸۵۰ دلار کانادا
McMaster University۵۹ درصد۶۰۴۳ دلار کانادا۱۸۹
Laval University۵۹ درصد۱۸۱۵۱ دلار کانادا
University of Alberta۵۸ درصد۶۵۰۰ دلار کانادا۱۱۱
University of Montreal۵۷ درصد۷۵۰۰ دلار کانادا
University of Saskatchewan۵۵ درصد۱۷۵۰۴ دلار کانادا۳۴۵
University of Waterloo۵۳ درصد۱۱۰۶۱ دلار کانادا۱۱۲
University of British Columbia۵۲ درصد۳۸۹۴۶ دلار کانادا۳۴
McGill University۴۹ درصد۲۹۲۰۰ دلار کانادا۳۰

فرایند اپلای برای راحت ترین دانشگاه های کانادا برای پذیرش

اگر قصد تحصیل در کانادا را دارید، لازم است بدانید فرقی نمی‌کند که برای چه ترمی می‌خواهید درخواست پذیرش را برای دانشگاه ارسال کنید، روند اپلای برای همه آن‌ها یکسان است. با این حال، مهم است زمان اپلای و ددلاین دانشگاه های کانادا را بدانید و قبل از رسیدن ددلاین، مدارک لازم را فراهم کنید. به‌طور کلی، مراحل اپلای برای دانشگاه های کانادا شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. به وب‌سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنید.
  2. برنامه درسی و واجد شرایط بودن برای آن را بررسی کنید.
  3. روی فرم اپلیکیشن دانشگاه کلیک کنید.
  4. با استفاده از آدرس ایمیل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  5. یک ایمیل یا پیام مبنی بر تایید حساب کاربری دریافت می‌کنید.
  6. در حساب کاربری، اطلاعات شخصی خود را وارد کنید.
  7. سابقه تحصیلی خود را وارد و مدارک لازم را بارگذاری کنید.
  8. برنامه درسی مورد نظر خود را انتخاب و اپلیکیشن فی را پرداخت کنید.
  9. هزینه اپلیکیشن فی دانشگاه های کانادا بسته به هر دانشگاه متفاوت است که برای پرداخت آن می‌توانید از خدمات پرداخت اپلیکیشن فی تهران پیمنت کمک بگیرید.
  10. فرم اپلیکیشن خود را ارسال کنید.
  11. برای گرفتن پذیرش از برخی دانشگاه های کانادا یا قبول شدن در برخی مقاطع تحصیلی، ممکن است با شما مصاحبه آنلاین انجام شود.
راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا

پس از آن‌که راحت‌ترین دانشگاه‌های کانادا که نرخ پذیرش بالا دارند را در مقاله بالا مطالعه کردید و قصد اپلای به آن ها را دارید، باید بدانید که برای دریافت ویزای تحصیلی چه مدارکی نیاز است.

  • پاسپورت معتبر
  • تراول هیستوری
  • ۲ قطعه عکس
  • نامه پذیرش از دانشگاه کانادا
  • رزومه
  • انگیزه‌نامه
  • توصیه‌نامه
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی پزشکی
  • مدارک تحصیلی و ریزنمرات
  • گواهی تمکن مالی

در پایان، اگرچه دانشگاه های کانادا از میزان بالای پذیرش برخوردارند، دریافت پذیرش تحصیلی از آن‌ها همچنان دشوار است. اگر قصد تحصیل در کانادا و اپلای برای دانشگاه‌های این کشور را دارید، مهم است که از سیستم پذیرش این دانشگاه‌ها و همچنین، لیست دانشگاه های کانادا برای اپلای که پذیرش بالا دارند را بشناسید تا هم احتمال دریافت پذیرش تحصیلی خود را افزایش دهید و هم در هزینه‌های اپلای از جمله پرداخت اپلیکیشن فی صرفه‌جویی کنید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.