صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left آموزش خرید اتریوم در ایران به صورت گام به گام

آموزش خرید اتریوم در ایران به صورت گام به گام

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۳

شبکه اتریوم (Ethereum) دارای یکی از برترین رمز ارزها در بازار ارز دیجیتال است که اگرچه اتر (ETH) نام دارد اما با نام اتریوم نیز شناخته می‌شود. این رمز ارز به‌طور کلی نیروی محرکه قابلیت‌های شبکه اتریوم محسوب می‌شود و از آنجایی که شبکه دارای فرصت‌های بی‌نظیری برای رشد است، بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند خرید اتریوم را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند و حتی آن را به خرید بیت کوین (BTC) ترجیح دهند. اگر فردی تازه‌کار در دنیای ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید با آموزش خرید اتریوم در ایران آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

۱ انتخاب کیف پول برای ذخیره اتریوم

اولین گام در آموزش خرید اتریوم، انتخاب کیف پول مناسب است. کیف پول اتریوم یک نرم‌افزار یا سخت‌افزار است که به کاربران کمک می‌کند اکانت خود در شبکه بلاک چین اتریوم را مدیریت کنند. بنابراین، اگر قصد خرید اتریوم از صرافی، ذخیره کردن آن و همچنین، انجام تراکنش با آن را دارید، انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای شما ضروری است.

علاوه بر این، این کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهند که بسیاری از دیگر انواع رمز ارز را نیز ذخیره کنید. با این حال، مهم است توجه کنید که کیف پول از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی، کیف پول‌ها به دو دسته کیف پول گرم یا داغ (Hot wallet) و کیف پول سرد (Cold wallet) تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • کیف پول گرم: این کیف پول به‌صورت دیجیتال و اینترنتی کار می‌کند و نسبت به کیف پول سرد کاربرپسندتر است. اگر قصد خرید و فروش اتریوم به‌صورت مرتب دارید، ممکن است این کیف پول برای شما مناسب‌تر باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد که در هر زمان و هر جایی به موجودی رمز ارز خود دسترسی داشته باشید. از بهترین کیف پول‌های گرم مناسب برای خرید اتریوم می‌توان به متامسک (MetaMask)، تراست ولت (Trust Wallet) و اکسودوس (Exodus) اشاره کرد.
  • کیف پول سرد: کیف پول سرد، امکان ذخیره ارز دیجیتال را به‌صورت آفلاین فراهم می‌کند، امکان هک کردن آن دشوارتر است و به شکل فیزیکی در دسترس است. اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در بازار ارز دیجیتال را دارید، این کیف پول انتخاب مناسب‌تری برای شماست. از بهترین کیف پول‌های سرد مناسب برای ذخیره اتریوم می‌توان به ترزور (Trezor)، لجر (Ledger) و سیف پل (SafePal) اشاره کرد.

۲ ثبت نام در تهران پیمنت برای خرید اتریوم

پس از انتخاب کیف پول مناسب می‌توانید به آن ارز دیجیتال اضافه کنید. به‌منظور خرید اتریوم لازم است در ابتدا در وبسایت تهران پیمنت ثبت نام کنید تا صاحب حساب کاربری در این پلتفرم شوید. برای انجام این کار وارد سایت تهران پیمنت شوید و روی دکمه ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید.

در مرحله بعد با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که در آن از شما خواسته می‌شود اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. پس از آن، ایمیل فعال‌سازی اکانت را دریافت می‌کنید که با کلیک بر روی لینک آن در ایمیل خود، ثبت نام شما نهایی می‌شود.

آموزش خرید و فروش اتریوم - خرید اتریوم از صرافی - خرید اتریوم در ایران

نحوه خرید اتریوم در ایران

۳ ثبت سفارش خرید اتریوم

در این مرحله از آموزش خرید اتریوم و پس از نهایی شدن ثبت نام در تهران پیمنت می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید. با انتخاب دکمه “ثبت سفارش” و سپس کلیک بر روی قسمت رمز ارزها، فهرستی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در دسترس شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش خرید ارز دیجیتال اتریوم - آموزش فروش اتریوم - نحوه ی خرید اتریوم

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم

بر روی گزینه خرید اتریوم و سپس دکمه مرحله بعدی کلیک کنید تا به صفحه بعدی هدایت شوید. اگرچه در تصویر، گزینه خرید ترون انتخاب شده است، آموزش خرید اتریوم تفاوتی با نحوه خرید ترون در وبسایت تهران پیمنت ندارد. همچنین، اگر به دنبال آموزش فروش اتریوم هستید لازم است بدانید که نحوه فروش اتریوم تفاوت چندانی با نحوه خرید اتریوم در وبسایت تهران پیمنت ندارد و لازم است در این قسمت به‌جای انتخاب خرید، فروش رمز ارز را انتخاب کنید.

اموزش خرید و فروش اتریوم - خرید اتریوم از صرافی - خرید اتریوم در ایران

آموزش خرید و فروش اتریوم

در این مرحله از آموزش خرید اتریوم، نوع سفارش خود را مشاهده خواهید کرد. سپس می‌توانید با وارد کردن مبلغ مورد نظر از ارز دیجیتال، معادل ریالی آن را در کادر محاسبه‌گر مشاهده کنید. این مبلغ، مبلغ نهایی خرید اتریوم است و هیچ هزینه‌ای به‌عنوان کارمزد به آن اضافه نمی‌شود.

سپس، لازم است آدرس کیف پولی که برای ذخیره اتریوم انتخاب کرده‌اید را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. حتما قبل از تایید آدرس کیف پول از صحت آن اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید که ارز دیجیتال به کیف پول متعلق به شما منتقل می‌شود. پس از قبول قوانین و مقررات وبسایت می‌توانید به مرحله بعدی بروید.

آموزش خرید ارز دیجیتال اتریوم - آموزش فروش اتریوم - نحوه ی خرید اتریوم

آموزش خرید و فروش اتریوم

همانطور که در تصویر مشخص است در این مرحله اطلاعات سفارش خرید اتریوم با جزئیات بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید از میزان کارمزد شبکه مطلع شوید. برای پرداخت مبلغ می‌توانید از موجودی کیف پول خود در تهران پیمنت استفاده کنید یا اگر آن را شارژ نکرده‌اید یا موجودی آن کافی نیست می‌توانید موجودی کیف پول تهران پیمنت را افزایش دهید و سپس ثبت سفارش خرید اتریوم را ادامه دهید.

نحوه خرید اتریوم از صرافی

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال اتریوم

در این مرحله، صفحه قوانین و مقررات تهران پیمنت برای خرید ارز دیجیتال نشان داده می‌شود که ضروری است آن را به‌دقت مطالعه کنید. با پذیرش این موارد می‌توانید خرید اتریوم از تهران پیمنت را ادامه دهید.

اموزش خرید و فروش اتریوم

آموزش خرید و فروش اتریوم

اگرچه در این مرحله پرداخت به‌صورت موفقیت‌آمیز انجام شده است اما مراحل مهم دیگری از آموزش خرید اتریوم باقی مانده است. در واقع، تا این مرحله موجودی کیف پول شما شارژ شده است و برای اینکه سفارش خرید اتریوم را نهایی کنید و انتقال اتریوم به کیف پول ارز دیجیتال انجام شود، لازم است مرحله‌ای با عنوان احراز هویت را نیز انجام دهید. از این زمان ۲۴ ساعت فرصت دارید تا احراز هویت را انجام دهید و خریدتان را نهایی کنید. در غیر این صورت، سفارش شما لغو می‌شود.

آموزش خرید و فروش اتریوم

آموزش خرید و فروش اتریوم

۴ احراز هویت؛ یکی از مهم‌ترین گام‌های آموزش خرید ارز دیجیتال اتریوم

برای خرید اتریوم یا هر نوع ارز دیجیتال دیگری از تهران پیمنت نیاز به انجام احراز هویت دارید. به همین دلیل، یکی از مهم‌ترین گام‌های نحوه خرید اتریوم، احراز هویت محسوب می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید احراز هویت در این مرحله انجام نشده است و بنابراین، برای رد شدن از این مرحله مهم است اطلاعات فردی مثل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، نوع کاربری، آدرس پست الکترونیک و اطلاعات بانکی مانند شماره شبا و شماره کارت خود را وارد کنید.

سپس، لازم است تصویر احراز هویت را بارگذاری کنید. این تصویر بدین شکل است که در حالی که کارت بانکی و کارت ملی خود را در هر یک از دست‌های خود گرفته‌اید، یک عکس از خودتان بگیرید. توجه داشته باشید که کارت بانکی همان کارتی باشد که مشخصات آن را در پنل ثبت کرده‌اید و همچنین، مهم است اطلاعات روی کارت بانکی و کارت ملی کاملا واضح باشد.

آموزش اتریوم

نحوه ی خرید اتریوم

۵ بررسی وضعیت سفارش خرید اتریوم

در گام نهایی آموزش خرید اتریوم، مهم است بدانید که چگونه سفارش خود را پیگیری کنید. در قسمت سفارش‌ها، همه سفارش‌هایی که در وبسایت تهران پیمنت ثبت شده قابل‌مشاهده است.

خرید اتریوم از صرافی

چگونه اتریوم بخریم

با کلیک روی سفارش مورد نظر، جزئیات سفارش و همچنین زمان باقی‌مانده تا تکمیل آن را مشاهده می‌کنید. به یاد داشته باشید که خرید اتریوم از وبسایت تهران پیمنت تنها طی یک تا سه ساعت انجام می‌شود.

استخراج اتریوم

چگونه اتریوم بخریم

در پایان، اگر قصد دارید پورتفولیوی ارز دیجیتال خود را متنوع کنید و علاوه بر بیت کوین، رمز ارز دیگری را در آن در نظر بگیرید، خرید و فروش اتریوم می‌تواند ایده مناسبی باشد. با این حال، به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال در عین حال که می‌تواند بسیار سودآور باشد، با ریسک‌های متعددی نیز همراه است. با دنبال کردن آموزش خرید اتریوم در ایران می‌توانید سرمایه‌گذاری بر این ارز دیجیتال را آگاهانه‌تر و با اشتباه کمتری انجام دهید. وبسایت تهران پیمنت نه‌تنها امکان خرید انواع رمز ارز و بررسی نمودار قیمت آن‌ها را برای شما فراهم کرده است، بلکه می‌توانید از طریق کانال تلگرامی تهران پیمنت از قیمت لحظه‌ای رمز ارزها نیز مطلع شوید.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

نام نویسنده نظر

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.

تهران پیمنت

۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

چه همراه جدید تهران پیمنت هستید، چه از همراهان چندساله و قدیمی ما، راه کسب درآمد برای همه باز است. کافی است خدمات ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید و از هر خرید آن‌ها، کسب درآمد کنید.