صفحه اصلی

خدمات

خدمات

  • آزمون ها
  • سفارت ها
  • اپلای
  • انواع گیفت کارت
  • سایر سفارش ها

وبلاگ

پشتیبانی

جستجو

جستجوهای پرتکرار:
تافل آیلتس دولینگو
home تهران پیمنت left وبلاگ left رمزارز left آموزش خرید بیت کوین در ایران به صورت گام به گام

آموزش خرید بیت کوین در ایران به صورت گام به گام

به‌روزرسانی: ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

اگر در دنیای ارز دیجیتال، تازه‌کار هستید، ممکن است نحوه خرید بیت کوین یا Bitcoin (BTC) در ابتدا برای شما گیج‌کننده به نظر برسد. خوشبختانه، یادگیری این موضوع بسیار ساده است و شما می‌توانید با انجام تنها چند مرحله که در این مقاله به آن‌ها می‌پردازیم، در نهایت ارز دیجیتال مورد نیاز خود را تهیه کنید. بنابراین، اگر به دنبال آموزش خرید بیت کوین در ایران هستید در ادامه با ما همراه باشید. پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که در تصاویر، مسیر خرید رمز ارز ترون نشان داده شده است که البته هیچ تفاوتی با نحوه خرید بیت کوین ندارد.

۱ انتخاب کیف پول بیت کوین

اگر سوال شما این است که چگونه بیت کوین بخریم لازم است بدانید اولین قدم در آموزش خریدن بیت کوین، انتخاب کیف پول مناسب است. وقتی می‌خواهید برای اولین بار بیت کوین خریداری کنید مهم است تصمیم بگیرید که آن را در کجا نگه دارید. کیف پول، محلی برای ذخیره ارز دیجیتال است و انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها سطوح متفاوتی از امنیت را ارائه می‌دهند.

کیف پول نه‌تنها به شما کمک می‌کند که یک محل ذخیره‌سازی امن برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود داشته باشید، بلکه می‌تواند برای مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال نیز بسیار کاربردی باشد. انواع کیف پول بیت کوین شامل کیف پول دیجیتال و کیف پول سخت افزاری یا فیزیکی می‌شود که در هنگام انتخاب گزینه مناسب، مهم است عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • هر چند وقت یک‌بار بیت کوین خرید و فروش می‌کنید: کیف پول دیجیتال برای افرادی که به‌صورت مرتب خرید و فروش بیت کوین انجام می‌دهند مناسب‌تر است، زیرا این نوع کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهند که سریع‌تر وارد کیف پول شوید و معاملات خود را راحت‌تر انجام دهید.
  • پشتیبانی کیف پول از بیت کوین: همه کیف پول‌ها از همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، اگر قصد خرید و فروش انواع بیت کوین را دارید توجه کنید که آیا کیف پول مورد نظرتان از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند یا خیر.
  • بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید: بر خلاف کیف پول دیجیتال که معمولا راه‌اندازی آن رایگان است، خرید کیف پول فیزیکی هزینه‌بر است.
  • ویژگی‌های پیشرفته: این مزیت به‌ویژه در مورد کیف پول دیجیتال صادق است. برخی از این نوع کیف پول‌ها از ویژگی‌های نمودار قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها، گزارش‌دهی، ارائه اطلاعات تکمیلی در مورد بازار ارز دیجیتال و قابلیت تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر برخوردارند.

۲ ایجاد حساب کاربری در تهران پیمنت برای خرید بیت کوین

پس از اینکه کیف پول بیت کوین را انتخاب کردید، دیگر نگرانی‌ای در مورد محل نگهداری ارز دیجیتال نخواهید داشت. اگرچه راه‌های مختلفی برای خرید BTC در ایران وجود دارد، برخی از آن‌ها مانند خرید رمز ارز از طریق کردیت کارت یا PayPal مقرون‌به‌صرفه نیستند و شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکت‌های ایرانی از جمله تهران پیمنت، به‌راحتی و با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه کیف پول بیت کوین خود را شارژ کنید. در مرحله دوم آموزش خرید بیت کوین با ریال، لازم است در سایت تهران پیمنت، یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتوانید از خدمات خرید و فروش آن استفاده کنید. اگر در جستجوی آموزش خرید بیت کوین با گوشی هستید نیز انجام این مراحل برای شما کمک‌کننده خواهد بود.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در بخش بالای وبسایت دکمه ثبت نام قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن به قسمت پنل کاربری هدایت می‌شوید. در این بخش با وارد کردن نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و رمز عبور و پس از پذیرش قوانین و مقررات تهران پیمنت صاحب یک حساب کاربری در این وبسایت می‌شوید.

نحوه خرید بیت کوین - بهترین سایت خرید بیت کوین - خرید بیت کوین از صرافی

چگونگی خرید BTC

۳ راهنمای ثبت سفارش خرید رمز ارز BTC

پس از اینکه حساب کاربری خود را در تهران پیمنت ایجاد کردید، می‌توانید به‌راحتی سفارش خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را در پنل کاربری خود ثبت کنید. به این منظور، پس از ورود به حساب کاربری، در قسمت راست صفحه، رمز ارزها را انتخاب کنید تا گزینه خرید و فروش انواع ارز دیجیتال در دسترس شما قرار گیرد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مجموعه تهران پیمنت امکان خرید و فروش محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم کرده است.

حداقل خرید بیت کوین - خرید بیت کوین در ایران

خرید بیت کوین چگونه است

برای خرید بیت کوین با ریال، بعد از انتخاب گزینه خرید، دکمه مرحله بعدی را فشار دهید.

ثبت نام برای خرید بیت کوین - ثبت نام و خرید بیت کوین - ثبت نام خرید و فروش بیت کوین

چگونه بیت کوین بخریم؟ آموزش خرید BTC

در این مرحله از آموزش خرید بیت کوین، در ابتدا لازم است مقدار ارزی که می‌خواهید خریداری کنید را مشخص کنید. با وارد کردن مقدار ارز، متناسب با قیمت بیت کوین یا هر ارز دیگری که در نظر دارید، مبلغ قابل پرداخت ریالی به‌صورت اتوماتیک برای شما محاسبه می‌شود. به یاد داشته باشید که این مبلغ، مبلغ نهایی خرید BTC است و هیچ مبلغی به‌عنوان کارمزد به آن اضافه نخواهد شد.

همچنین، در ارتباط با نحوه خرید بیت کوین و انتقال به کیف پول در این مرحله، برای اینکه ارز دیجیتال پس از خرید به کیف پول شما منتقل شود، لازم است آدرس کیف پول مقصد را در کادر مشخص‌شده وارد کنید. حتما در ثبت آدرس کیف پول دقت زیادی داشته باشید و از صحت آن اطمینان حاصل کنید. سپس، با پذیرش قوانین و مقررات می‌توانید به مرحله بعد بروید.

زمان خرید بیت کوین - خرید بیت کوین سایت - خرید بیت کوین صرافی

چگونه بیت کوین خرید و فروش کنیم

همانگونه که در تصویر زیر مشخص است، در این مرحله جزئیات سفارش نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید از میزان کارمزد شبکه خرید بیت کوین با ریال یا هر ارز دیجیتال دیگری که در نظر گرفته‌اید آگاه شوید. سپس می‌توانید با انتخاب روش پرداخت، مبلغ لازم برای خرید Bitcoin را بپردازید.

طریقه خرید بیت کوین در ایران - طرز خرید بیت کوین - خرید بیت کوین و انتقال به کیف پول

آموزش تصویری خرید و فروش بیت کوین

پس از انتخاب روش پرداخت و گزینه مرحله بعدی، قوانین و مقررات تهران پیمنت در مورد خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به شما نمایش داده می‌شود که مهم است آن‌ها را به‌دقت مطالعه کنید. پس از پذیرش این قوانین به صفحه درگاه پرداخت منتقل می‌شوید.

یادگیری خرید و فروش بیت کوین - خرید Bitcoin

خرید بیت کوین با ریال

در گام بعدی نحوه خرید بیت کوین، پیامی را مبنی بر موفقیت پرداخت دریافت می‌کنید و از میزان موجودی کیف پول تهران پیمنت خود آگاه می‌شوید. اگرچه خرید BTC در این مرحله انجام شده است اما برای نهایی‌سازی سفارش و انتقال بیت کوین به کیف پول ارز دیجیتال خود لازم است مراحل احراز هویت را نیز انجام دهید. توجه داشته باشید که اگر تا ۲۴ ساعت احراز هویت را انجام ندهید، سفارش شما لغو شده و مبلغ پرداختی شما به کیف پولتان بازمی‌گردد.

ثبت نام خرید و فروش بیت کوین

چگونه بیت کوین بخریم؟

۴ طریقه احراز هویت برای خرید بیت کوین در ایران

یکی از مراحل مهم در آموزش خرید بیت کوین با ریال، احراز هویت است. در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که احراز هویت انجام نشده است و لازم است آن را انجام دهید. برای انجام این مرحله در وبسایت تهران پیمنت، در ابتدا لازم است اطلاعات فردی از جمله نام، نام خانوادگی، پست الکترونیک، شماره همراه، شماره ثابت و همچنین، مشخصات بانکی از جمله شماره شبا و شماره کارت خود را وارد کنید.

سپس، به بارگذاری تصویر احراز هویت نیاز دارید. تصویر احراز هویت به این شکل است که باید در حالی که کارت ملی و کارت بانکی خود را در دست گرفته‌اید، از خودتان عکس بگیرید و آن را در وبسایت بارگذاری کنید. کارت بانکی‌ای را در دست بگیرید که قصد دارید با آن پرداخت را انجام دهید. همچنین، دقت کنید که مشخصات بر روی کارت‌ها واضح باشند. مرحله احراز هویت تنها یک بار اتفاق می‌افتد و در دفعات بعدی خرید BTC، دیگر نیازی به انجام مجدد این مرحله نخواهید داشت.

طرز خرید بیت کوین

نحوه خرید BTC

۵ پیگیری سفارش خرید بیت کوین

در مرحله آخر آموزش خرید بیت کوین، نحوه پیگیری سفارش مطرح می‌شود. پس از اینکه هویت شما مورد تایید قرار گرفت می‌توانید با مراجعه به قسمت سفارش‌ها در پنل کاربری خود از وضعیت سفارش خرید BTC یا هر ارز دیجیتال دیگری که خریداری کرده‌اید آگاه شوید.

بهترین سایت خرید بیت کوین

خرید بیت کوین چگونه است

با انتخاب سفارش مورد نظر، مدت‌زمان باقی‌مانده تا انجام سفارش به شما نمایش داده می‌شود. تلاش تهران پیمنت بر این است که سفارش خرید و فروش بیت کوین را در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد. به همین دلیل، خرید BTC از این مجموعه، تنها یک تا سه ساعت زمان می‌برد.

نحوه خرید بیت کوین

آموزش خرید BTC

در پایان، ارز دیجیتال نشان‌دهنده الگویی غیرمتمرکز و جدید از پول است که سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند در ابتدا کمی پیچیده به نظر برسد. ما در این مطلب سعی کردیم با آموزش تصویری خرید بیت کوین به شما کمک کنیم با اولین گام برای سرمایه‌گذاری در این بازار آشنا شوید. به یاد داشته باشید این سرمایه‌گذاری در عین حال که سودآور است می‌تواند ریسک‌هایی نیز به همراه داشته باشد. بنابراین، قبل از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری، به‌خوبی نمودار قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها را در وبسایت یا کانال تلگرام تهران پیمنت نیز بررسی کنید تا سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای را انجام دهید. همچنین، اگر در مورد آموزش نحوه خرید و فروش بیت کوین در ایران با سوال‌ها یا ابهاماتی روبرو هستید، آن‌ها را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا در اولین فرصت به شما پاسخ دهیم.

مینا معین هستم و درباره خدمات پرداخت بین‌المللی، کردیت کارت‌ها، آزمون‌های زبان و ... در تهران پیمنت تولید محتوا می‌کنم.

ثبت نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*